Denk dat dat eigenlijk ook de opzet was. Ty is nog later gevraagd dan Alice. Pas half december.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:08 schreef -river- het volgende: Als Alice en Ty beide vrijgezel waren geweest zou het best met hun twee kunnen lukken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Er zijn ook voorbeelden van wannabee queens met wie het slecht is afgelopen. Zo werd Mary Tudor onthoofd op bevel van haar zuster, Queen Elisabeth I.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach, er zijn zoveel queens afgezet, onthoofd en verbannen volgens de geschiedenis boeken
Walk of Shame
is een fabeltjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef PinkLow het volgende:
Na het eten moet je toch altijd een uur wachten voordat je gaat zwemmen?
Ben weer over naar stream 1. Dat gebubbel.. moet ervan plassen.
ze zwemmen toch nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef PinkLow het volgende:
Na het eten moet je toch altijd een uur wachten voordat je gaat zwemmen?
Ben weer over naar stream 1. Dat gebubbel.. moet ervan plassen.
Wat greysbones zegt, het is ECHT een fabeltjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:42 schreef -river- het volgende:
Zwemmen na het eten is slecht, in dat bouillon vat kan wel.
Wens, vader, gedachte en zulksquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
En bij Ashley zal het niet anders zijn dat haar het de kop kost binnenkort
Ja, heerlijk, ik geniet er ook vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:50 schreef mazaru het volgende:
Wat is het rustig hier? Is Ashley niet op de streams
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, ik geniet er ook van
Ja heel gek. Als ze niet zo lang had gepersisteerd in haar "Zwitserland"-rol en gelijk voor het goede kamp had gekozen zat ze nu voorlopig op rozen richting laatste weken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Goh gek he dat Alice nu voor de anderen kiest. Na wat ashley en co steeds doen
Tranendal is Charlottequote:Op donderdag 7 maart 2024 12:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoofdbeveilging was een vrouw
Tranendal weet ik ff niet wie je bedoeld
Maar jason was ver voor de finale al vrijgesteld als enige nl man
Niks.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is de Charlotte van dit jaar. Die hebben ze het huis weer ingerold na vertrek van Sonja. Wat als die gebleven was...
Het goede kamp? is ook maar een persoonlijke mening. Mijn mening is dat Alice op gevoel kiest. Voelt zich goed bij drie mensen. Ty, Tom en Ronahi. Zijn allemaal mensen die veel meer met hun gevoel spelen. Ik vind dat prettiger dan het gelegenheidsleger van Punniquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heel gek. Als ze niet zo lang had gepersisteerd in haar "Zwitserland"-rol en gelijk voor het goede kamp had gekozen zat ze nu voorlopig op rozen richting laatste weken.
Domme beslissing, maar ja, ze is nog jong hè.
Weet je je moet ook nog eens een keer naar buiten en hoe wil je er op staan....zoals b.v. een Danny. Ook hebben de meeste familie.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heel gek. Als ze niet zo lang had gepersisteerd in haar "Zwitserland"-rol en gelijk voor het goede kamp had gekozen zat ze nu voorlopig op rozen richting laatste weken.
Domme beslissing, maar ja, ze is nog jong hè.
Ze kwam terug met info die cruciaal bleek.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks.
Een nominatie / exit in week 1 of 2 zegt niets.
Niemand kent elkaar nog en de kijker kent nog niemand.
Zowel het nomineren als de kijkerkeuze zijn in die weken niet meer dan een tombola.
Ik wel. De kijker gaat dit jaar voor ECHTE mensen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice is eigenlijk helemaal niet populair meer. Valt zowel op de FB als Salars populariteitspoll buiten de top 5. Op de bank met Ashley/Glenn/Tom/Jimmy is ze weg. Dit jaar snap ik de kijker helemaal niet.
Das een aanname en nog niet bevestigd. Kans is groot idd, maar geen vaststaand feit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kwam terug met info die cruciaal bleek.
Ja hoor, van mij mag je het u i t s c h r e e u w e n.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:20 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik wel niks aan die meid en als je Danny een lafaard vindt is zij een stapje erger maar dat mag je hier niet zeggen
Zou ik ook niet doen als je weet dat dit komt en je niet genomineerd bent...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:01 schreef Kajmu het volgende:
De nominatie pinnen zijn in het huis, de rest neemt niet eens meer de moeite on bij de draaideur te komen
Volgens mij snap jij niet veel van het feodale systeem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat was Alice weer goed aan het zorgen voor de medebewoners. Ashley doet zoiets niet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet veel van het feodale systeem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ha ha ha ja echte mensen eruit ja. Die belgen zijn stuk voor stuk fan. Jimmy is fan. Dilano heeft zich heel erg goed voorbereid. Alice heeft een beetje gekeken wat het globaal was. Ty heeft zich helemaal niet voorbereid. Die had geen idee waar hij aan meedeed. Alle andere gedragen zich zoals ze denken dat ze punten kunnen scoren bij de kijkers.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel. De kijker gaat dit jaar voor ECHTE mensen.
Danny en Glenn hebben genomineerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:06 schreef Kajmu het volgende:
Wie heeft wie genomineerd? Is dit al bekend?
Ha ha ze hing gelijk om Tom zijn nek die na week 1 overal bovenaan in de polls stond. Ja we zijn gek.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een aanname en nog niet bevestigd. Kans is groot idd, maar geen vaststaand feit.
Danny en Glenn hebben Tyrone, Dor Ronahi en Alice genomineerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:06 schreef Kajmu het volgende:
Wie heeft wie genomineerd? Is dit al bekend?
Dan nog, het is niet bewezen, we gaan er vanuit door haar gedrag, maar dan is het nog steeds geen vaststaand feit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ha ha ze hing gelijk om Tom zijn nek die na week 1 overal bovenaan in de polls stond. Ja we zijn gek.
Sonja vertrok die zaterdagavond en zondag ochtend kregen de bewoners een bericht van haar . Ashley kwam die avond weer terug in het huis. Ik denk dat zij weinig tijd heeft gehad om veel info te krijgen .quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een aanname en nog niet bevestigd. Kans is groot idd, maar geen vaststaand feit.
Kunnen we via een wopverzoek haar telefoongegevens opvragenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan nog, het is niet bewezen, we gaan er vanuit door haar gedrag, maar dan is het nog steeds geen vaststaand feit.
Van een goed gevoel kun je niet vreten. Het gaat uiteindelijk toch om die ton (of wat er van overschiet).quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het goede kamp? is ook maar een persoonlijke mening. Mijn mening is dat Alice op gevoel kiest. Voelt zich goed bij drie mensen. Ty, Tom en Ronahi. Zijn allemaal mensen die veel meer met hun gevoel spelen. Ik vind dat prettiger dan het gelegenheidsleger van Punni
Inderdaad gewoon wachten totdat die komt....en dan als eerste....of tweede je kans pakken. 5000 of 10.0000quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:09 schreef marky het volgende:
Ze moeten lekker gaan slapen en een paar 1000 euro uit die pot tikken.
Ze zijn geen Terror Jaap hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je je moet ook nog eens een keer naar buiten en hoe wil je er op staan....zoals b.v. een Danny. Ook hebben de meeste familie.....
40 minuten heen en 40 minuten terug in de auto. Even X op en en facebook en je weet genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sonja vertrok die zaterdagavond en zondag ochtend kregen de bewoners een bericht van haar . Ashley kwam die avond weer terug in het huis. Ik denk dat zij weinig tijd heeft gehad om veel info te krijgen .
Jij vast welquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:11 schreef marky het volgende:
[..]
Kunnen we via een wopverzoek haar telefoongegevens opvragen
Dan nog blijft het een aannamequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:12 schreef marky het volgende:
[..]
40 minuten heen en 40 minuten terug in de auto. Even X op en en facebook en je weet genoeg.
En Ashley speelt de Queen, ook volledig zichzelf dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ha ha ha ja echte mensen eruit ja. Die belgen zijn stuk voor stuk fan. Jimmy is fan. Dilano heeft zich heel erg goed voorbereid. Alice heeft een beetje gekeken wat het globaal was. Ty heeft zich helemaal niet voorbereid. Die had geen idee waar hij aan meedeed. Alle andere gedragen zich zoals ze denken dat ze punten kunnen scoren bij de kijkers.
Ty is de enige ongepolijste die zij bek af en toe maar gewoon een gooi geeft. Ronahi is denk ik de enige Belg die echt heel dicht bij haarzelf blijft. Alice is gewoon Alice. Doet zich niet beter voor dan ze is.
Jij wilt Ashley arm maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:09 schreef marky het volgende:
Ze moeten lekker gaan slapen en een paar 1000 euro uit die pot tikken.
Iemand als Ashley?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sonja vertrok die zaterdagavond en zondag ochtend kregen de bewoners een bericht van haar . Ashley kwam die avond weer terug in het huis. Ik denk dat zij weinig tijd heeft gehad om veel info te krijgen .
Oef heeft ashley dus geen kans. Nep haar, nep lippen, nep borsten en hier en daar spuitje in het gezicht. Tel daarbij de cursus acteren die ze heeft gehad in het verleden dus helemaal "echt" kunnen we haar niet noemen haha.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel. De kijker gaat dit jaar voor ECHTE mensen.
Nou ja, kijkend naar de huidige "plastic is fantastic" maatschappij is "echt" waarschijnlijk ook aardig verplaatst qua perspectief...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oef heeft ashley dus geen kans. Nep haar, nep lippen, nep borsten en hier en daar spuitje in het gezicht. Tel daarbij de cursus acteren die ze heeft gehad in het verleden dus helemaal "echt" kunnen we haar niet noemen haha.
Wat weet ze dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:12 schreef marky het volgende:
[..]
40 minuten heen en 40 minuten terug in de auto. Even X op en en facebook en je weet genoeg.
De kans dat je die wint is vrij klein. Je inspiratie moet toch eerst zijn plezier maken en zien hoever je komt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van een goed gevoel kun je niet vreten. Het gaat uiteindelijk toch om die ton (of wat er van over schiet).
Qua uiterlijke opsmuk heeft ze inderdaad alles waar ik niet voor sta, maar ze heeft gewoon een leuk karakter, grote bek en klein hartje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oef heeft ashley dus geen kans. Nep haar, nep lippen, nep borsten en hier en daar spuitje in het gezicht. Tel daarbij de cursus acteren die ze heeft gehad in het verleden dus helemaal "echt" kunnen we haar niet noemen haha.
Populariteitslijstjes meer heb je niet nodig. Berichten wat mensen van je vinden zodat je daar wat in kan sturen.quote:
Zaterdag avond naar huis misschien hotel in Amsterdam en op zondag gebeld om terug te komen. Zeker weten dat ze dingen heeft gelezen en groot gelijk ookquote:
Leuk karakter neen grote bek klein hartje jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Qua uiterlijke opsmuk heeft ze inderdaad alles waar ik niet voor sta, maar ze heeft gewoon een leuk karakter, grote bek en klein hartje.
Heeel heeeeeelll klein hartje je kan haast zeggen dat ze die niet heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Qua uiterlijke opsmuk heeft ze inderdaad alles waar ik niet voor sta, maar ze heeft gewoon een leuk karakter, grote bek en klein hartje.
Populariteit is net als het weer. Hoe het er in januari voorstaat zegt niets over hoe het er in maart voorstaat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:18 schreef marky het volgende:
[..]
Populariteitslijstjes meer heb je niet nodig. Berichten wat mensen van je vinden zodat je daar wat in kan sturen.
Ja, maar je moet tegelijkertijd wel gefocust blijven op het einddoel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef marky het volgende:
[..]
De kans dat je die wint is vrij klein. Je inspiratie moet toch eerst zijn plezier maken en zien hoever je komt.
Ik ben meer van de rustige minder fanatieke personen die niet hun wil aan anderen opdringen. Al die personen met grote schreeuwbekken vind ik eigenlijk beetje sneu. Is jezelf overschreeuwen. Maar gelukkig smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou dit jaar is gebleken dat dat niet zo is. Tom stond in week 1 al vast.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Populariteit is net als het weer. Hoe het er in januari voorstaat zegt niets over hoe het er in maart voorstaat.
Dat was de eerste week die info was na week 2 al niet meer relevant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:18 schreef marky het volgende:
[..]
Populariteitslijstjes meer heb je niet nodig. Berichten wat mensen van je vinden zodat je daar wat in kan sturen.
Onderlinge posities wisselen al weken aan de kop van de polls. Eigenlijk al vanaf het begin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nou dit jaar is gebleken dat dat niet zo is. Tom stond in week 1 al vast.
Maar dat wist Ashley niet. Nu waarschijnlijk wel dankzij de vliegtuigjes en zijn verkleed-overwinning. Ik denk dat die 2x zoveel kilometer lang niet zoveel zeiden dan wat ze nu kan incalculeren na de afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nou dit jaar is gebleken dat dat niet zo is. Tom stond in week 1 al vast.
Tom was in week 1 populair en is dat nog steeds.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de eerste week die info was na week 2 al niet meer relevant.
Dat wist ze wel want dat heeft ze gezien toen even thuis was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat wist Ashley niet. Nu waarschijnlijk wel dankzij de vliegtuigjes en zijn verkleed-overwinning. Ik denk dat die 2x zoveel kilometer lang niet zoveel zeiden dan wat ze nu kan incalculeren na de afgelopen 2 weken.
Ja dat Tom TOEN OP DAT MOMENT populair was, niet dat ie dat ook is gebleven daarna!! Dat kan ze NU inmiddels wel inschatten..quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wist ze wel want dat heeft ze gezien toen even thuis was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
hadden ze beter helemaal niks kunnen zingenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:25 schreef freaky40 het volgende:
Ty en Randy zingen het Ajax lied. Doen ze toch nog wat zinnigs vandaag.
Waarom?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze beter helemaal niks kunnen zingen
Ik vind dat zo'n onzin, ze is amper thuis geweest en dan praat je niet alleen over het spel, maar ook over je gezin etc. Er zijn er meerdere die later het huis in zijn gekomen, die hebben ook allemaal spelinfoquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kwam terug met info die cruciaal bleek.
Ff flink van bil...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzin, ze is amper thuis geweest en dan praat je niet alleen over het spel, maar ook over je gezin etc. Er zijn er meerdere die later het huis in zijn gekomen, die hebben ook allemaal spelinfo
Geen idee waar jij naar kijkt, maar naar wat ik zie vermaakt de Queen zich uitstekend hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef marky het volgende:
[..]
De kans dat je die wint is vrij klein. Je inspiratie moet toch eerst zijn plezier maken en zien hoever je komt.
geen Ajax lied gehoordquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze beter helemaal niks kunnen zingen
En na een week kan dat al compleet omslaan. Daar weten ze helemaal niets van in dat huis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzin, ze is amper thuis geweest en dan praat je niet alleen over het spel, maar ook over je gezin etc. Er zijn er meerdere die later het huis in zijn gekomen, die hebben ook allemaal spelinfo
Tuurlijk welquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wat ik er van begreep kon dat niet was geen tijd voor, ze kwamen net thuis stonden in de hal en toen werd ze weer gebeld ze kon nog net even der zoon bellen want die ene heeft ze zelfs niet eens gezienof geloof heel eventjes omdat hij naar oma en opa gegaan was en zij daar snel na toegegaan was. maar veel tijd heeft ze niet gehadquote:
oh ok haha niet opgelet danquote:
Alice weet dat de andere groep populairder is bij de kijker maar zal toch niet geforceerd gezellig gaan doen bij Ashley en co. Idd gewoon op gevoel. Vergelijk het met een Jimmy die zich ging inslijmen bij Tom en Ashley zodra hij door had hij bij die twee het meest te winnen had.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het goede kamp? is ook maar een persoonlijke mening. Mijn mening is dat Alice op gevoel kiest. Voelt zich goed bij drie mensen. Ty, Tom en Ronahi. Zijn allemaal mensen die veel meer met hun gevoel spelen. Ik vind dat prettiger dan het gelegenheidsleger van Punni
Het is een lastige, zowel Ty als Rot mag er uit. Hopen op een dubbele exit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:36 schreef Kajmu het volgende:
Wie willen jullie hier van de genomineerden eruit? Ik zie Tayron gaan fijne gast die het wel okay vind om te gaan denk ik
Ja? stresspukkels opstipatie. Die staat best strak van de spanning. Kijk naar het verschil in de genomineerde nu en toen Ashley aan de beurt was. Kijk naar haar reactie op Glenn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:30 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Geen idee waar jij naar kijkt, maar naar wat ik zie vermaakt de Queen zich uitstekend hoor.
Ik denk dat Ronahi eruit gaatquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:36 schreef Kajmu het volgende:
Wie willen jullie hier van de genomineerden eruit? Ik zie Tayron gaan fijne gast die het wel okay vind om te gaan denk ik
Beetje zelfspot zie ik graagquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi zegt ga naar huis joh ja zegt hij volgende week en ronahi zegt ik deze week en lachen
Mag van mij blijven geeft nog wel eens tegengas naar Ashley en mocht hij een pon winnen dan gaan Tom en Ashley erop. Maargoed vermoed dat er een man uit moet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:36 schreef Kajmu het volgende:
Ze hebben echt plezier.....en Alice lopen de tranen over haar wangen.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron mepte zich in zijn gezicht ipv een vlieg of zo.
Nou als een pukkeltje een indicatie is, dan zal Alice het ook wel totaaaaaal niet naar dr zin hebben, je bent het wel heel erg ver aan het zoeken nu.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ja? stresspukkels opstipatie. Die staat best strak van de spanning. Kijk naar het verschil in de genomineerde nu en toen Ashley aan de beurt was. Kijk naar haar reactie op Glenn.
Zal nog wel commentaar opkomen dat het gespeeld is of zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben echt plezier.....en Alice lopen de tranen over haar wangen.....
Dat zou raar zijn dit kan je niet spelen.....vooral hoe ze op elkaar ingespeeld zijn. Zelfs Dylano die achter hun ligt te zonnen en zich er niet in wil mengen moet af en toe lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal nog wel commentaar opkomen dat het gespeeld is of zo
Zou ik niet doen anders 500 uit de pot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Die doet haar koninginne slaapje denk ik
Met goedkeuring van BB zij is de kijkcijferquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen anders 500 uit de pot.
Voor ¤500 mag datquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Die doet haar koninginne slaapje denk ik
Jimmy speelt gewoon een spel. Als de bewoners dat terugzien vraag ik me af hoeveel ze hem nog gaan vertrouwen want het lijkt wel heel echt voor hun.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice weet dat de andere groep populairder is bij de kijker maar zal toch niet geforceerd gezellig gaan doen bij Ashley en co. Idd gewoon op gevoel. Vergelijk het met een Jimmy die zich ging inslijmen bij Tom en Ashley zodra hij door had hij bij die twee het meest te winnen had.
Het maakt niets uit wie gaat of blijft, de mensen kijken toch wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:47 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Met goedkeuring van BB zij is de kijkcijfer
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wie gaat of blijft, de mensen kijken toch wel.
Waarom zou er bij het clubje van Ashley exitzenuwen zijn? Die zitten toch niet op de bank? Volgens mij liggen Ty en Alice en Ro relaxed in de zon. Daat kunnen ze in het groepje van Ashley kracht uit putten. Cursus les 1 hoe ga je om met een nominatie.quote:
Ze moet zelf ook op het vinkentouw blijven zitten als queen, haar leger kan niet alles voor haar doen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:53 schreef Kajmu het volgende:
Met goedkeuring van BB energie opdoen om vervolgens weer op haar knietjes oor tegen de muur afluisteren en konkelen en mannipuleren dat vergt veel hoor van een mens. Alles voor de kijkcijfers
Nou... als Alice op haar buik en in string gaat liggen zonnen, dan gaan de kijkcijfers best wel een eindje omhoog gok ik zomaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen.
Die waren net anders volop lol aan het maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ze zullen zo gemist worden deze spectaculaire spelers
[ afbeelding ]
Als je het juist die kant op ziet gaan waarvan je dit juist niet wilt maakt je destemeer kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wie gaat of blijft, de mensen kijken toch wel.
niet gemistquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is gevonden. Is onder de douche geweest zo te zien.
ja mssn een paar hitsige mannen, maar er zullen er ook genoeg afhaken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:54 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Nou... als Alice op haar buik en in string gaat liggen zonnen, dan gaan de kijkcijfers best wel een eindje omhoog gok ik zomaar.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen en pannekoeken bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kachingggggquote:
Hypochonder. Die zat voor een slok mondwater ook al bij de huisarts.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft spierpijn, waarschijnlijk van het kruipen. Ze heeft creme gekregen, want het was niet meer te doen.
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:54 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Nou... als Alice op haar buik en in string gaat liggen zonnen, dan gaan de kijkcijfers best wel een eindje omhoog gok ik zomaar.
Hij ligt gewoon te pitten, maar buiten mag dat begreep ik. Moe van het pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
kachinggggg
BB vindt het allemaal wel prima
Zaterdagavond les 2 : hoe ga je elegant door de draaideur, zonder in janken uit te barsten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom zou er bij het clubje van Ashley exitzenuwen zijn? Die zitten toch niet op de bank? Volgens mij liggen Ty en Alice en Ro relaxed in de zon. Daat kunnen ze in het groepje van Ashley kracht uit putten. Cursus les 1 hoe ga je om met een nominatie.
En ik vind het slap van BB. Mijn huis, mijn regels, en een paar laarzen om het er aan te lappenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
kachinggggg
BB vindt het allemaal wel prima
Nou wat een lol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Die waren net anders volop lol aan het maken.
volgens mij mag het buiten ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij ligt gewoon te pitten, maar buiten mag dat begreep ik. Moe van het pannenkoeken bakken
Wat ego laten verwijderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze is bij de dokter geweest zo te horen.
OMG die pruikquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan BB deze foto even aan Ash laten zien
het is werkelijk geen pan
Ik dacht er aan, jij schrijft hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley staat in de fik!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar geeft BB niets om als een persoon niet kijkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen.
Zit precies in een windtunnel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Rapunzelquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n baby die teveel alleen op het achterhoofd heeft gelegenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo'n baby die teveel alleen op het achterhoofd heeft gelegen
Meer voegt hij ook niet toe, beeldvullingquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dylano is letterlijk en figuurlijk een plant @:Lionheart
Ze lijkt zo veel ouder dan haar leeftijd is....quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dylano is letterlijk en figuurlijk een plant @:Lionheart
Gillend en schreeuwend ik wil niet ik wil niet terug naar mijn vriend en kinderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zaterdagavond les 2 : hoe ga je elegant door de draaideur, zonder in janken uit te barsten.
Je haat is wel heel intens, het is een RLS, een spel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Gillend en schreeuwend ik wil niet ik wil niet terug naar mijn vriend en kinderen.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Gillend en schreeuwend ik wil niet ik wil niet terug naar mijn vriend en kinderen.
Heb je de goede bank in gedachten? Bij ons zitten Ronahi, Tyron en Alice erop. Geen van allen met kinderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Meestal na de nominatie donderdags tot aan de live.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geef ze eens een lange opdracht, die puzzel van EJVJL met weet ik hoeveel stukjes, binnen 24 uur klaar.
ben dit ook wel een keer zat, beetje zonnen, kaarten, tubben en rummikub
De queen heeft liever niet dat ze plezier maken daar kan ze niet meer tegen. Behalve als zij het doet. Maar zij is niet genomineerd dus is het nu rustig huisje weltevredequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geef ze eens een lange opdracht, die puzzel van EJVJL met weet ik hoeveel stukjes, binnen 24 uur klaar.
Dat was de keer dat Ashley door de deur moest. Janken dat ze niet wilde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb je de goede bank in gedachten? Bij ons zitten Ronahi, Tyron en Alice erop. Geen van allen met kinderen.
Grappig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was de keer dat Ashley door de deur moest. Janken dat ze niet wilde.
Nou ik heb niet vaak een hekel aan mensen in een RLS maar deze mevrouw is van het kaliber narcist waar ik echt niet tegen kan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je haat is wel heel intens, het is een RLS, een spel.![]()
Die term wordt tegenwoordig ook overal voor misbruikt , jammerquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ik heb niet vaak een hekel aan mensen in een RLS maar deze mevrouw is van het kaliber narcist waar ik echt niet tegen kan.
Gvd zie nu net pas de nominatievideo … wat een kutbank weer. Heb ze alle 3 wel graag. Zo fucking irritant dat die aso en haar team de hele tijd aan de goede kant van de medaille staan. Ik ben zó benieuwd naar een BB met deze groep zonder Ashley, hopelijk wordt dat nog 4 weken gegund dan 😅quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:15 schreef marky het volgende:
[..]
De queen heeft liever niet dat ze plezier maken daar kan ze niet meer tegen. Behalve als zij het doet. Maar zij is niet genomineerd dus is het nu rustig huisje weltevrede
Het is een mening, en ik ben het er mee eens.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die term wordt tegenwoordig ook overal voor misbruikt , jammer
Je kan van alles van haar vinden maar dit slaat nergens op , en lees je anders eens wat in over narcisme .
De term narcist heeft een negatieve lading maar is gewoon een beschrijving van een persoonlijkheid. Het geeft aan hoe iemand is. Je hebt narcisten waar je niet veel van merkt maar wel redelijk op zichzelf gericht. Deze is wat heftig met een dikke ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan van alles van haar vinden maar dit slaat nergens op , en lees je anders eens wat in over narcisme .
Dat is lekker makkelijk roepen danquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een mening, en ik ben het er mee eens.
Ze heeft echt wel narcistische trekken hoor. Maar dat maakt je idd niet direct een straight up narcist. Maar narcistische trekken in deze mate zijn ook heel lelijk en irritant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet ook niet buiten kijken maar in het BB huis. Trouwens daar buiten staan ook geen tulpenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zag toch echt tulpen net buiten .. geen narcissen ...
Tyrone doet niet mee dus die kan niet vertrekkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:29 schreef danilel het volgende:
tyrone zal gaan, er zitten te veel mannen in het spel
benieuwd naar de poll van Salar morgenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:29 schreef danilel het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:29 schreef danilel het volgende:
Kijk dit is al ets genuanceerder , maar dan nog is het onzin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze heeft echt wel narcistische trekken hoor. Maar dat maakt je idd niet direct een straight up narcist. Maar narcistische trekken in deze mate zijn ook heel lelijk en irritant.
echt een hele goede 24 uurs opdracht, niet dat beetje water vullen steedsquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kut wijf danquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk dit is al ets genuanceerder , maar dan nog is het onzin.
Het is een fokking spel en iedereen speelt het anders.
Die term Narcist klopt in deze totaal niet. Ik vind het zelfs wat kinderachtig om zoiets te toepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat.
Zelfs die twee keer dat ze gekookt had vroeg ze of het lekker was en of iedereen een cijfer wilde geven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Een mooi lijstje kenmerkend voir een narcist. Je kan het zo op Ashley leggen
Gespeeld charmant zijn.
Verslaafd aan aandacht.
Hooghartig naar anderen.
Gebrek aan emoties.
Macht willen hebben.
Extreem jaloers zijn.
Egoïstisch en egocentrisch.
Wil bewonderd worden.
Cijfer geven! Textbook!quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs die twee keer dat ze gekookt had vroeg ze of het lekker was en of iedereen een cijfer wilde geven.
Zelfs haar maatje moest als tweede geroepen worden of als tweede naar de wall.....want zij had 1 op 1 gesprekken met Glenn en die wist hoeveel die pon voor haar betekende....
Dus nogmaals : ga geen dingen roepen over narcisme als je eigenlijk gewoon wil zeggen dat ze een kutwijf is.quote:
Wel een side note dat je net als bij bijv autisme een heel spectrum hebt. Van lichte narcistische trekken tot hele zware. Er zijn wel mensen die hoger scoren op de ‘narcismeladder’ (noem een Jeffrey, of nog erger), maar Ashley voldoet zeker ook in niet al te geringe mate aan bijna al deze punten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Een mooi lijstje kenmerkend voor een narcist. Je kan het zo op Ashley leggen
Gespeeld charmant zijn.
Verslaafd aan aandacht.
Hooghartig naar anderen.
Gebrek aan emoties.
Macht willen hebben.
Extreem jaloers zijn.
Egoïstisch en egocentrisch.
Wil bewonderd worden.
en dan nog 2 letter erachter tussen haakjes (OT)quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus nogmaals : ga geen dingen roepen over narcisme als je eigenlijk gewoon wil zeggen dat ze een kutwijf is.
Erg vergezocht allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel een side note dat je net als bij bijv autisme een heel spectrum hebt. Van lichte narcistische trekken tot hele zware. Er zijn wel mensen die hoger scoren op de ‘narcismeladder’ (noem een Jeffrey, of nog erger), maar Ashley voldoet zeker ook in niet al te geringe mate aan bijna al deze punten.
Daarbij zie je ook heel vaak dat mensen die geen kennis hierover hebben (moet je toevallig geleerd hebben of mee in aanraking zijn gekomen, want binnen educatie wordt geen/weinig aandacht besteed aan dit soort zaken), vaak vallen voor de charmes (manipulatietechnieken in disguise) van de narcist. Daarom hebben ze ook vaak veel volgelingen, en dat is precies waar de narcist op teert en altijd naar zal wijzen wanneer ie geconfronteerd wordt; ‘zie je, zij vinden mij leuk, er is niks mis met mij. Maar met jou!’ (Eeuwig vingerwijzen en zaken omdraaien enz). Glenn moest z’n grote waffel eindelijk maar eens houden, met z’n grote bek altijduhu.
Vroeguh hadden we altijd een apart topic "Voer voor Psychologen"quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk dit is al ets genuanceerder , maar dan nog is het onzin.
Het is een fokking spel en iedereen speelt het anders.
Die term Narcist klopt in deze totaal niet. Ik vind het zelfs wat kinderachtig om zoiets te toepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat.
U is psychiater?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.
Het is imo gewoon wat blind om alles maar onder ‘een fokking spel’ te scharen. Ze heeft al zoveel kleur bekend met herhalend gedrag. En dat gedrag bevat vrij duidelijke narcistische trekken.
ook al iemand die beroepshalve een diagnose mag stellen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.
Het is imo gewoon wat blind om alles maar onder ‘een fokking spel’ te scharen. Ze heeft al zoveel kleur bekend met herhalend gedrag. En dat gedrag bevat vrij duidelijke narcistische trekken.
Tom HEEFT ADHD , Ashley is GEEN narcistquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.
Nee, ze zei familie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Heb Ashley met haar vriendinnen /meiden gepraat??
En hoe was dat zangertje hadden ze gevraagd.???
Of hoorde ik dat nu helemaal verkeerd.
Haha, das makkelijk zeggen ‘vergezocht’. Ik vind absoluut niet en heel veel sense, maar goed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Erg vergezocht allemaal
ze zitten daar 24/7 op elkaar lip. Het verbaast mij dat er niet veel eerder ergens een fikse woordenwisseling is ontstaan.
dank uquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zitten we hier nu om diagnose te stellen en elkaar te overtuigen wat iemand nu wel of niet is?
Stop daar dan maar mee aub
Dan wil je het toch lekker niet zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al iemand die beroepshalve een diagnose mag stellen?
Verdiep je eerst maar eens in menselijk gedragquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe werk gerelateerd aan dat veld ja en tijdens studie veel aandacht besteed aan psychotherapie.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zitten we hier nu om diagnose te stellen en elkaar te overtuigen wat iemand nu wel of niet is?
Stop daar dan maar mee aub
Dit is écht geen verklaring. Maar goed, zeer zinloze discussie weer, was te verwachtenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar eens in menselijk gedrag
Zoals ik niet hard kan maken dat ze wel een narcist is omdat ik haar psychologisch rapport niet ken kan je ook niet zeggen dat het niet zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom HEEFT ADHD , Ashley is GEEN narcist
Daarnaast heeft ieder mens wel narcistische trekjes , we zijn allemaal mens en niets menselijk is ons vreemd.
Tunnelvisiequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door, iets met blinde vlekken
nvmquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door, iets met blinde vlekken
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe werk gerelateerd aan dat veld ja en tijdens studie veel aandacht besteed aan psychotherapie.
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetjequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...
volgens mijn werd er gevraagd te kappenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetje
Ik ben lang militair geweest en schoot ook wel eens mis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...
oogkleppenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn werd er gevraagd te kappen
Ja ik word een beetje moe van die laconieke cheap ass steken onder water hier soms. Ik ben al klaar, maar laat een ander dan ook gewoon kappen. Maar as usual laatste tijd, word ik er dan weer op aangesproken. Quote een ireth dan ook. Het gaat wonderlijk hier soms.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn werd er gevraagd te kappen
Af en toe lopen ze daar zo schaars gekleed dat ik me afvraag hoe hoog daar de thermostaat staat.quote:
Tyron is toch genomineerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:29 schreef marky het volgende:
[..]
Tyrone doet niet mee dus die kan niet vertrekken
En dat al 8 weken lang...quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:57 schreef spapaars het volgende:
Na wikken en wegen heeft dit genie ontdekt dat er op de streams niets gebeurt.
Er is nog een derde partij die het een rotzorg zal zijn wat ze daar doen buiten de tv momenten om.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat al 8 weken lang...
Zijn wij nu de idioten die kijken of hun dat ze daar aan mee doen
Je zit in het verkeerde clubje...Dan mag je niet zomaar iets zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik word een beetje moe van die laconieke cheap ass steken onder water hier soms. Ik ben al klaar, maar laat een ander dan ook gewoon kappen. Maar as usual laatste tijd, word ik er dan weer op aangesproken. Quote een ireth dan ook. Het gaat wonderlijk hier soms.
I’m out dag dag.
Precies al de pers. die later binnen zijn gekomen weten precies hoe de bewoners op dat moment staan. Dus weten waar ze zich het beste bij kunnen aansluiten. Niet alles alleen op Ash gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice weet dat de andere groep populairder is bij de kijker maar zal toch niet geforceerd gezellig gaan doen bij Ashley en co. Idd gewoon op gevoel. Vergelijk het met een Jimmy die zich ging inslijmen bij Tom en Ashley zodra hij door had hij bij die twee het meest te winnen had.
Karin geniet van de winst die ze behaald heeft, gebruik van maken , zou ik ook doenquote:
Randy kan ook droog uit de hoek komen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef marky het volgende:
Zo heerlijk die zelfspot bij Ty, Randy en Ronahi. Lachen om jezelf.
Over de nominatie natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
Waar wilde Ashley haar plasje overdoen in de dagboekkamer......
Dat was nadat Ty naar de dbk moest Zij zei dit tegen Glenn Tom en Danny.....
Daarna zei ze wij zijn ook een beetje beduusd.
Het erge is er wordt nooit wat van uitgezonden. Deze hebben altijd lol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan ook droog uit de hoek komen hoor
Hoezo Aso????quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gvd zie nu net pas de nominatievideo … wat een kutbank weer. Heb ze alle 3 wel graag. Zo fucking irritant dat die aso en haar team de hele tijd aan de goede kant van de medaille staan. Ik ben zó benieuwd naar een BB met deze groep zonder Ashley, hopelijk wordt dat nog 4 weken gegund dan 😅
Ben benieuwd.......quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Over de nominatie natuurlijk![]()
Ze heeft haar zin en het is ook een beetje 'haar' bank
Zonde ja, soms voordat een ander zijn zin af gemaakt heeft , komt hij met een weerwoord. Hij is dan best adrem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Het erge is er wordt nooit wat van uitgezonden. Deze hebben altijd lol.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.
Hey, ik dacht even dat Geert Wilders op bezoek was in het BB huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Vals kindquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Ze verteld het zo dat het overkomt dat hij dat expres deed.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
Valsquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
Ze vertelde het echt niet om hem zwart te maken. Ook helemaal niet om hem zwart te maken. Dat heb je dan echt verkeerd begrepen net.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Spijkers en laag water...quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
17:00
Jimmy : Tyron... die heeft een dag joh vandaag. Ik blijf bij hem uit de buurt.
Jimmy : "Sta je lekker." Ik stond gewoon in de spiegel naar m'n snor te kijken.
Karen : Misschien bedoelt hij dat als compliment voor je snor?
Jimmy : Nee, sta ... sta je lekker.
Tom : Hij heeft al 2x zoiets tegen u gezegd vandaag.
Jimmy : Hmmmm [instemmend]
Tom : En heb je geantwoord?
Jimmy : Nee..
Tom : Niks?
Jimmy : Nee.
Danny : Wie?
Karen : Hij [Jimmy]. Was tegen hem bedoeld, "sta je lekker"
Danny : "Sta je lekker?"
BB : [ZENDERCHECK]
Tom : Waarom krijg je nu aan zendercheck?
Jimmy : Nee, laat maar, het is ok, ik ga m'n aardappelen koken.
Heb je het nu over Ro, Ty of Al? Meer zitten er zaterdag niet op de bank toch? 🤔quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Teruggeluisterd ... nominaties. Tom en Tyron waren ook al geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
Waar wilde Ashley haar plasje overdoen in de dagboekkamer......
Dat was nadat Ty naar de dbk moest Zij zei dit tegen Glenn Tom en Danny.....
Daarna zei ze wij zijn ook een beetje beduusd.
Trek het uit de context. Ga ik niet meer op antwoorden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:19 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ro, Ty of Al? Meer zitten er zaterdag niet op de bank toch? 🤔
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:22 schreef engine het volgende:
En dat dat groepje constant zit te roddelen in de cocoon.
Alice merkt dat de sfeer anders is als Ashley erbij is. Ashley probeert mensen tegen elkaar op te zetten.
Het enige wat je krijgt is een cameo in EenVandaag na 2 jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:05 schreef Poeziewoes het volgende:
Maak je niet zo druk, als BB afgelopen is hoor je niks meer van die mensen!
Niemand wordt wereld beroemd in Nederland!
Ja slim he ze ziet het wel goed allemaal. Ook dat mensen zich laten beïnvloedenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
Ach jee ineens weet Al precies hoe het zit
Ja, maar Tom he.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze vertelde het echt niet om hem zwart te maken. Ook helemaal niet om hem zwart te maken. Dat heb je dan echt verkeerd begrepen net.
Die van jou kwien was allang bovenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu komt het lelijke karakter van Alice helemaal naar boven.
Miss Zwitserland kan haar mond wel open trekken nu bij Danny maar tegen Ashly zelf houdt ze haar mond dicht.quote:
Ronahi werd hierna ook meteen alweer "vals" en "vals kind" genoemd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |