Je zit in het verkeerde clubje...Dan mag je niet zomaar iets zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik word een beetje moe van die laconieke cheap ass steken onder water hier soms. Ik ben al klaar, maar laat een ander dan ook gewoon kappen. Maar as usual laatste tijd, word ik er dan weer op aangesproken. Quote een ireth dan ook. Het gaat wonderlijk hier soms.
I’m out dag dag.
Precies al de pers. die later binnen zijn gekomen weten precies hoe de bewoners op dat moment staan. Dus weten waar ze zich het beste bij kunnen aansluiten. Niet alles alleen op Ash gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice weet dat de andere groep populairder is bij de kijker maar zal toch niet geforceerd gezellig gaan doen bij Ashley en co. Idd gewoon op gevoel. Vergelijk het met een Jimmy die zich ging inslijmen bij Tom en Ashley zodra hij door had hij bij die twee het meest te winnen had.
Karin geniet van de winst die ze behaald heeft, gebruik van maken , zou ik ook doenquote:
Randy kan ook droog uit de hoek komen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef marky het volgende:
Zo heerlijk die zelfspot bij Ty, Randy en Ronahi. Lachen om jezelf.
Over de nominatie natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
Waar wilde Ashley haar plasje overdoen in de dagboekkamer......
Dat was nadat Ty naar de dbk moest Zij zei dit tegen Glenn Tom en Danny.....
Daarna zei ze wij zijn ook een beetje beduusd.
Het erge is er wordt nooit wat van uitgezonden. Deze hebben altijd lol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan ook droog uit de hoek komen hoor
Hoezo Aso????quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gvd zie nu net pas de nominatievideo … wat een kutbank weer. Heb ze alle 3 wel graag. Zo fucking irritant dat die aso en haar team de hele tijd aan de goede kant van de medaille staan. Ik ben zó benieuwd naar een BB met deze groep zonder Ashley, hopelijk wordt dat nog 4 weken gegund dan 😅
Ben benieuwd.......quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Over de nominatie natuurlijk![]()
Ze heeft haar zin en het is ook een beetje 'haar' bank
Zonde ja, soms voordat een ander zijn zin af gemaakt heeft , komt hij met een weerwoord. Hij is dan best adrem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Het erge is er wordt nooit wat van uitgezonden. Deze hebben altijd lol.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.
Hey, ik dacht even dat Geert Wilders op bezoek was in het BB huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan BB deze foto even aan Ash laten zien
het is werkelijk geen pan
Vals kindquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Ze verteld het zo dat het overkomt dat hij dat expres deed.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
Valsquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Ze verteld het zo dat het overkomt dat hij dat expres deed.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |