Tunnelvisiequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door, iets met blinde vlekken
nvmquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door, iets met blinde vlekken
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe werk gerelateerd aan dat veld ja en tijdens studie veel aandacht besteed aan psychotherapie.
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetjequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...
volgens mijn werd er gevraagd te kappenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetje
Ik ben lang militair geweest en schoot ook wel eens mis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...
oogkleppenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn werd er gevraagd te kappen
Ja ik word een beetje moe van die laconieke cheap ass steken onder water hier soms. Ik ben al klaar, maar laat een ander dan ook gewoon kappen. Maar as usual laatste tijd, word ik er dan weer op aangesproken. Quote een ireth dan ook. Het gaat wonderlijk hier soms.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn werd er gevraagd te kappen
Af en toe lopen ze daar zo schaars gekleed dat ik me afvraag hoe hoog daar de thermostaat staat.quote:
Tyron is toch genomineerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:29 schreef marky het volgende:
[..]
Tyrone doet niet mee dus die kan niet vertrekken
En dat al 8 weken lang...quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:57 schreef spapaars het volgende:
Na wikken en wegen heeft dit genie ontdekt dat er op de streams niets gebeurt.
Er is nog een derde partij die het een rotzorg zal zijn wat ze daar doen buiten de tv momenten om.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat al 8 weken lang...
Zijn wij nu de idioten die kijken of hun dat ze daar aan mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |