en dan nog 2 letter erachter tussen haakjes (OT)quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus nogmaals : ga geen dingen roepen over narcisme als je eigenlijk gewoon wil zeggen dat ze een kutwijf is.
Erg vergezocht allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel een side note dat je net als bij bijv autisme een heel spectrum hebt. Van lichte narcistische trekken tot hele zware. Er zijn wel mensen die hoger scoren op de ‘narcismeladder’ (noem een Jeffrey, of nog erger), maar Ashley voldoet zeker ook in niet al te geringe mate aan bijna al deze punten.
Daarbij zie je ook heel vaak dat mensen die geen kennis hierover hebben (moet je toevallig geleerd hebben of mee in aanraking zijn gekomen, want binnen educatie wordt geen/weinig aandacht besteed aan dit soort zaken), vaak vallen voor de charmes (manipulatietechnieken in disguise) van de narcist. Daarom hebben ze ook vaak veel volgelingen, en dat is precies waar de narcist op teert en altijd naar zal wijzen wanneer ie geconfronteerd wordt; ‘zie je, zij vinden mij leuk, er is niks mis met mij. Maar met jou!’ (Eeuwig vingerwijzen en zaken omdraaien enz). Glenn moest z’n grote waffel eindelijk maar eens houden, met z’n grote bek altijduhu.
Vroeguh hadden we altijd een apart topic "Voer voor Psychologen"quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk dit is al ets genuanceerder , maar dan nog is het onzin.
Het is een fokking spel en iedereen speelt het anders.
Die term Narcist klopt in deze totaal niet. Ik vind het zelfs wat kinderachtig om zoiets te toepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat.
U is psychiater?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.
Het is imo gewoon wat blind om alles maar onder ‘een fokking spel’ te scharen. Ze heeft al zoveel kleur bekend met herhalend gedrag. En dat gedrag bevat vrij duidelijke narcistische trekken.
ook al iemand die beroepshalve een diagnose mag stellen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.
Het is imo gewoon wat blind om alles maar onder ‘een fokking spel’ te scharen. Ze heeft al zoveel kleur bekend met herhalend gedrag. En dat gedrag bevat vrij duidelijke narcistische trekken.
Tom HEEFT ADHD , Ashley is GEEN narcistquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.
Nee, ze zei familie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Heb Ashley met haar vriendinnen /meiden gepraat??
En hoe was dat zangertje hadden ze gevraagd.???
Of hoorde ik dat nu helemaal verkeerd.
Haha, das makkelijk zeggen ‘vergezocht’. Ik vind absoluut niet en heel veel sense, maar goed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Erg vergezocht allemaal
ze zitten daar 24/7 op elkaar lip. Het verbaast mij dat er niet veel eerder ergens een fikse woordenwisseling is ontstaan.
dank uquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zitten we hier nu om diagnose te stellen en elkaar te overtuigen wat iemand nu wel of niet is?
Stop daar dan maar mee aub
Dan wil je het toch lekker niet zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al iemand die beroepshalve een diagnose mag stellen?
Verdiep je eerst maar eens in menselijk gedragquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe werk gerelateerd aan dat veld ja en tijdens studie veel aandacht besteed aan psychotherapie.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zitten we hier nu om diagnose te stellen en elkaar te overtuigen wat iemand nu wel of niet is?
Stop daar dan maar mee aub
Dit is écht geen verklaring. Maar goed, zeer zinloze discussie weer, was te verwachtenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar eens in menselijk gedrag
Zoals ik niet hard kan maken dat ze wel een narcist is omdat ik haar psychologisch rapport niet ken kan je ook niet zeggen dat het niet zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom HEEFT ADHD , Ashley is GEEN narcist
Daarnaast heeft ieder mens wel narcistische trekjes , we zijn allemaal mens en niets menselijk is ons vreemd.
Tunnelvisiequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door, iets met blinde vlekken
nvmquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door, iets met blinde vlekken
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe werk gerelateerd aan dat veld ja en tijdens studie veel aandacht besteed aan psychotherapie.
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetjequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...
volgens mijn werd er gevraagd te kappenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet wel, mensen die niks aan willen nemen en hun mening allang gevormd hebben zoeken altijd weer een laconieke comeback om niks aan te nemen. Geniet van je theetje
Ik ben lang militair geweest en schoot ook wel eens mis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd en krijg het ook voor elkaar om theewater te laten aanbranden...
oogkleppenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn werd er gevraagd te kappen
Ja ik word een beetje moe van die laconieke cheap ass steken onder water hier soms. Ik ben al klaar, maar laat een ander dan ook gewoon kappen. Maar as usual laatste tijd, word ik er dan weer op aangesproken. Quote een ireth dan ook. Het gaat wonderlijk hier soms.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn werd er gevraagd te kappen
Af en toe lopen ze daar zo schaars gekleed dat ik me afvraag hoe hoog daar de thermostaat staat.quote:
Tyron is toch genomineerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:29 schreef marky het volgende:
[..]
Tyrone doet niet mee dus die kan niet vertrekken
En dat al 8 weken lang...quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:57 schreef spapaars het volgende:
Na wikken en wegen heeft dit genie ontdekt dat er op de streams niets gebeurt.
Er is nog een derde partij die het een rotzorg zal zijn wat ze daar doen buiten de tv momenten om.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat al 8 weken lang...
Zijn wij nu de idioten die kijken of hun dat ze daar aan mee doen
Je zit in het verkeerde clubje...Dan mag je niet zomaar iets zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik word een beetje moe van die laconieke cheap ass steken onder water hier soms. Ik ben al klaar, maar laat een ander dan ook gewoon kappen. Maar as usual laatste tijd, word ik er dan weer op aangesproken. Quote een ireth dan ook. Het gaat wonderlijk hier soms.
I’m out dag dag.
Precies al de pers. die later binnen zijn gekomen weten precies hoe de bewoners op dat moment staan. Dus weten waar ze zich het beste bij kunnen aansluiten. Niet alles alleen op Ash gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice weet dat de andere groep populairder is bij de kijker maar zal toch niet geforceerd gezellig gaan doen bij Ashley en co. Idd gewoon op gevoel. Vergelijk het met een Jimmy die zich ging inslijmen bij Tom en Ashley zodra hij door had hij bij die twee het meest te winnen had.
Karin geniet van de winst die ze behaald heeft, gebruik van maken , zou ik ook doenquote:
Randy kan ook droog uit de hoek komen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef marky het volgende:
Zo heerlijk die zelfspot bij Ty, Randy en Ronahi. Lachen om jezelf.
Over de nominatie natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
Waar wilde Ashley haar plasje overdoen in de dagboekkamer......
Dat was nadat Ty naar de dbk moest Zij zei dit tegen Glenn Tom en Danny.....
Daarna zei ze wij zijn ook een beetje beduusd.
Het erge is er wordt nooit wat van uitgezonden. Deze hebben altijd lol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy kan ook droog uit de hoek komen hoor
Hoezo Aso????quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gvd zie nu net pas de nominatievideo … wat een kutbank weer. Heb ze alle 3 wel graag. Zo fucking irritant dat die aso en haar team de hele tijd aan de goede kant van de medaille staan. Ik ben zó benieuwd naar een BB met deze groep zonder Ashley, hopelijk wordt dat nog 4 weken gegund dan 😅
Ben benieuwd.......quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Over de nominatie natuurlijk![]()
Ze heeft haar zin en het is ook een beetje 'haar' bank
Zonde ja, soms voordat een ander zijn zin af gemaakt heeft , komt hij met een weerwoord. Hij is dan best adrem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Het erge is er wordt nooit wat van uitgezonden. Deze hebben altijd lol.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.
Hey, ik dacht even dat Geert Wilders op bezoek was in het BB huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan BB deze foto even aan Ash laten zien
het is werkelijk geen pan
Vals kindquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Ze verteld het zo dat het overkomt dat hij dat expres deed.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
Valsquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
Ze vertelde het echt niet om hem zwart te maken. Ook helemaal niet om hem zwart te maken. Dat heb je dan echt verkeerd begrepen net.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Spijkers en laag water...quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
17:00
Jimmy : Tyron... die heeft een dag joh vandaag. Ik blijf bij hem uit de buurt.
Jimmy : "Sta je lekker." Ik stond gewoon in de spiegel naar m'n snor te kijken.
Karen : Misschien bedoelt hij dat als compliment voor je snor?
Jimmy : Nee, sta ... sta je lekker.
Tom : Hij heeft al 2x zoiets tegen u gezegd vandaag.
Jimmy : Hmmmm [instemmend]
Tom : En heb je geantwoord?
Jimmy : Nee..
Tom : Niks?
Jimmy : Nee.
Danny : Wie?
Karen : Hij [Jimmy]. Was tegen hem bedoeld, "sta je lekker"
Danny : "Sta je lekker?"
BB : [ZENDERCHECK]
Tom : Waarom krijg je nu aan zendercheck?
Jimmy : Nee, laat maar, het is ok, ik ga m'n aardappelen koken.
Heb je het nu over Ro, Ty of Al? Meer zitten er zaterdag niet op de bank toch? 🤔quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Gillend en schreeuwend ik wil niet ik wil niet terug naar mijn vriend en kinderen.
Teruggeluisterd ... nominaties. Tom en Tyron waren ook al geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
Waar wilde Ashley haar plasje overdoen in de dagboekkamer......
Dat was nadat Ty naar de dbk moest Zij zei dit tegen Glenn Tom en Danny.....
Daarna zei ze wij zijn ook een beetje beduusd.
Trek het uit de context. Ga ik niet meer op antwoorden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:19 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ro, Ty of Al? Meer zitten er zaterdag niet op de bank toch? 🤔
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:22 schreef engine het volgende:
En dat dat groepje constant zit te roddelen in de cocoon.
Alice merkt dat de sfeer anders is als Ashley erbij is. Ashley probeert mensen tegen elkaar op te zetten.
Het enige wat je krijgt is een cameo in EenVandaag na 2 jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:05 schreef Poeziewoes het volgende:
Maak je niet zo druk, als BB afgelopen is hoor je niks meer van die mensen!
Niemand wordt wereld beroemd in Nederland!
Ja slim he ze ziet het wel goed allemaal. Ook dat mensen zich laten beïnvloedenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
Ach jee ineens weet Al precies hoe het zit
Ja, maar Tom he.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze vertelde het echt niet om hem zwart te maken. Ook helemaal niet om hem zwart te maken. Dat heb je dan echt verkeerd begrepen net.
Die van jou kwien was allang bovenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu komt het lelijke karakter van Alice helemaal naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |