en dan nog 2 letter erachter tussen haakjes (OT)quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus nogmaals : ga geen dingen roepen over narcisme als je eigenlijk gewoon wil zeggen dat ze een kutwijf is.
Erg vergezocht allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel een side note dat je net als bij bijv autisme een heel spectrum hebt. Van lichte narcistische trekken tot hele zware. Er zijn wel mensen die hoger scoren op de ‘narcismeladder’ (noem een Jeffrey, of nog erger), maar Ashley voldoet zeker ook in niet al te geringe mate aan bijna al deze punten.
Daarbij zie je ook heel vaak dat mensen die geen kennis hierover hebben (moet je toevallig geleerd hebben of mee in aanraking zijn gekomen, want binnen educatie wordt geen/weinig aandacht besteed aan dit soort zaken), vaak vallen voor de charmes (manipulatietechnieken in disguise) van de narcist. Daarom hebben ze ook vaak veel volgelingen, en dat is precies waar de narcist op teert en altijd naar zal wijzen wanneer ie geconfronteerd wordt; ‘zie je, zij vinden mij leuk, er is niks mis met mij. Maar met jou!’ (Eeuwig vingerwijzen en zaken omdraaien enz). Glenn moest z’n grote waffel eindelijk maar eens houden, met z’n grote bek altijduhu.
Vroeguh hadden we altijd een apart topic "Voer voor Psychologen"quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk dit is al ets genuanceerder , maar dan nog is het onzin.
Het is een fokking spel en iedereen speelt het anders.
Die term Narcist klopt in deze totaal niet. Ik vind het zelfs wat kinderachtig om zoiets te toepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat.
U is psychiater?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.
Het is imo gewoon wat blind om alles maar onder ‘een fokking spel’ te scharen. Ze heeft al zoveel kleur bekend met herhalend gedrag. En dat gedrag bevat vrij duidelijke narcistische trekken.
ook al iemand die beroepshalve een diagnose mag stellen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is echt niet de reden dat we dat zeggen. Wij zien dingen die jij bijv niet ziet (bedoel ik niet verkeerd) en typen dat. Dat is niet ‘kinderachtig om zoiets te roepen omdat het gedrag van een bewoner mensen hier niet aanstaat’.
Het is imo gewoon wat blind om alles maar onder ‘een fokking spel’ te scharen. Ze heeft al zoveel kleur bekend met herhalend gedrag. En dat gedrag bevat vrij duidelijke narcistische trekken.
Tom HEEFT ADHD , Ashley is GEEN narcistquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ik trekken van een narcist bij haar herken. Ik vind overigens dat ik dat gewoon mag zeggen. Tom heeft Adhd mag ook gewoon gezegd wordt vaak als excuus gebruikt.
Nee, ze zei familie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Heb Ashley met haar vriendinnen /meiden gepraat??
En hoe was dat zangertje hadden ze gevraagd.???
Of hoorde ik dat nu helemaal verkeerd.
Haha, das makkelijk zeggen ‘vergezocht’. Ik vind absoluut niet en heel veel sense, maar goed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Erg vergezocht allemaal
ze zitten daar 24/7 op elkaar lip. Het verbaast mij dat er niet veel eerder ergens een fikse woordenwisseling is ontstaan.
dank uquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zitten we hier nu om diagnose te stellen en elkaar te overtuigen wat iemand nu wel of niet is?
Stop daar dan maar mee aub
Dan wil je het toch lekker niet zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al iemand die beroepshalve een diagnose mag stellen?
Verdiep je eerst maar eens in menselijk gedragquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe werk gerelateerd aan dat veld ja en tijdens studie veel aandacht besteed aan psychotherapie.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Zitten we hier nu om diagnose te stellen en elkaar te overtuigen wat iemand nu wel of niet is?
Stop daar dan maar mee aub
Dit is écht geen verklaring. Maar goed, zeer zinloze discussie weer, was te verwachtenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar eens in menselijk gedrag
Zoals ik niet hard kan maken dat ze wel een narcist is omdat ik haar psychologisch rapport niet ken kan je ook niet zeggen dat het niet zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom HEEFT ADHD , Ashley is GEEN narcist
Daarnaast heeft ieder mens wel narcistische trekjes , we zijn allemaal mens en niets menselijk is ons vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |