Ze vertelde het echt niet om hem zwart te maken. Ook helemaal niet om hem zwart te maken. Dat heb je dan echt verkeerd begrepen net.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Ro verteld nu dat Tom haar heeft laten vallen vanmorgen en dat ze daardoor een blauwe plek op haar bil heeft.
Ze verteld het zo dat het overkomt dat hij dat expres deed.
Terwijl ik dit hoor zit ik dat filmpje te kijken op Facebook en ze lagen alletwee in een deuk daarna. Inderdaad liet Tom haar vallen , zeker niet expres.
Maar als het dus zo erg was waarom moet je er op dat moment zo hard om lachen en uren later Tom ff zwart maken bij Ty en Randy.
Spijkers en laag water...quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
17:00
Jimmy : Tyron... die heeft een dag joh vandaag. Ik blijf bij hem uit de buurt.
Jimmy : "Sta je lekker." Ik stond gewoon in de spiegel naar m'n snor te kijken.
Karen : Misschien bedoelt hij dat als compliment voor je snor?
Jimmy : Nee, sta ... sta je lekker.
Tom : Hij heeft al 2x zoiets tegen u gezegd vandaag.
Jimmy : Hmmmm [instemmend]
Tom : En heb je geantwoord?
Jimmy : Nee..
Tom : Niks?
Jimmy : Nee.
Danny : Wie?
Karen : Hij [Jimmy]. Was tegen hem bedoeld, "sta je lekker"
Danny : "Sta je lekker?"
BB : [ZENDERCHECK]
Tom : Waarom krijg je nu aan zendercheck?
Jimmy : Nee, laat maar, het is ok, ik ga m'n aardappelen koken.
Heb je het nu over Ro, Ty of Al? Meer zitten er zaterdag niet op de bank toch? 🤔quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Gillend en schreeuwend ik wil niet ik wil niet terug naar mijn vriend en kinderen.
Teruggeluisterd ... nominaties. Tom en Tyron waren ook al geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
Waar wilde Ashley haar plasje overdoen in de dagboekkamer......
Dat was nadat Ty naar de dbk moest Zij zei dit tegen Glenn Tom en Danny.....
Daarna zei ze wij zijn ook een beetje beduusd.
Trek het uit de context. Ga ik niet meer op antwoorden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:19 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ro, Ty of Al? Meer zitten er zaterdag niet op de bank toch? 🤔
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:22 schreef engine het volgende:
En dat dat groepje constant zit te roddelen in de cocoon.
Alice merkt dat de sfeer anders is als Ashley erbij is. Ashley probeert mensen tegen elkaar op te zetten.
Het enige wat je krijgt is een cameo in EenVandaag na 2 jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:05 schreef Poeziewoes het volgende:
Maak je niet zo druk, als BB afgelopen is hoor je niks meer van die mensen!
Niemand wordt wereld beroemd in Nederland!
Ja slim he ze ziet het wel goed allemaal. Ook dat mensen zich laten beïnvloedenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
Ach jee ineens weet Al precies hoe het zit
Ja, maar Tom he.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze vertelde het echt niet om hem zwart te maken. Ook helemaal niet om hem zwart te maken. Dat heb je dan echt verkeerd begrepen net.
Die van jou kwien was allang bovenquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu komt het lelijke karakter van Alice helemaal naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |