ja mssn een paar hitsige mannen, maar er zullen er ook genoeg afhaken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:54 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Nou... als Alice op haar buik en in string gaat liggen zonnen, dan gaan de kijkcijfers best wel een eindje omhoog gok ik zomaar.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen en pannekoeken bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kachingggggquote:
Hypochonder. Die zat voor een slok mondwater ook al bij de huisarts.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft spierpijn, waarschijnlijk van het kruipen. Ze heeft creme gekregen, want het was niet meer te doen.
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:54 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Nou... als Alice op haar buik en in string gaat liggen zonnen, dan gaan de kijkcijfers best wel een eindje omhoog gok ik zomaar.
Hij ligt gewoon te pitten, maar buiten mag dat begreep ik. Moe van het pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
kachinggggg
BB vindt het allemaal wel prima
Zaterdagavond les 2 : hoe ga je elegant door de draaideur, zonder in janken uit te barsten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom zou er bij het clubje van Ashley exitzenuwen zijn? Die zitten toch niet op de bank? Volgens mij liggen Ty en Alice en Ro relaxed in de zon. Daat kunnen ze in het groepje van Ashley kracht uit putten. Cursus les 1 hoe ga je om met een nominatie.
En ik vind het slap van BB. Mijn huis, mijn regels, en een paar laarzen om het er aan te lappenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
kachinggggg
BB vindt het allemaal wel prima
Nou wat een lol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Die waren net anders volop lol aan het maken.
volgens mij mag het buiten ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij ligt gewoon te pitten, maar buiten mag dat begreep ik. Moe van het pannenkoeken bakken
Wat ego laten verwijderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze is bij de dokter geweest zo te horen.
OMG die pruikquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan BB deze foto even aan Ash laten zien
het is werkelijk geen pan
Ik dacht er aan, jij schrijft hetquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het zijn dan niet alleen de kijkcijfers die omhoog schieten, schat ik zo in.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley staat in de fik!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar geeft BB niets om als een persoon niet kijkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen.
Zit precies in een windtunnel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Rapunzelquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |