Nou als een pukkeltje een indicatie is, dan zal Alice het ook wel totaaaaaal niet naar dr zin hebben, je bent het wel heel erg ver aan het zoeken nu.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ja? stresspukkels opstipatie. Die staat best strak van de spanning. Kijk naar het verschil in de genomineerde nu en toen Ashley aan de beurt was. Kijk naar haar reactie op Glenn.
Zal nog wel commentaar opkomen dat het gespeeld is of zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben echt plezier.....en Alice lopen de tranen over haar wangen.....
Dat zou raar zijn dit kan je niet spelen.....vooral hoe ze op elkaar ingespeeld zijn. Zelfs Dylano die achter hun ligt te zonnen en zich er niet in wil mengen moet af en toe lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal nog wel commentaar opkomen dat het gespeeld is of zo
Zou ik niet doen anders 500 uit de pot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Die doet haar koninginne slaapje denk ik
Met goedkeuring van BB zij is de kijkcijferquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen anders 500 uit de pot.
Voor ¤500 mag datquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Die doet haar koninginne slaapje denk ik
Jimmy speelt gewoon een spel. Als de bewoners dat terugzien vraag ik me af hoeveel ze hem nog gaan vertrouwen want het lijkt wel heel echt voor hun.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice weet dat de andere groep populairder is bij de kijker maar zal toch niet geforceerd gezellig gaan doen bij Ashley en co. Idd gewoon op gevoel. Vergelijk het met een Jimmy die zich ging inslijmen bij Tom en Ashley zodra hij door had hij bij die twee het meest te winnen had.
Het maakt niets uit wie gaat of blijft, de mensen kijken toch wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:47 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Met goedkeuring van BB zij is de kijkcijfer
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wie gaat of blijft, de mensen kijken toch wel.
Waarom zou er bij het clubje van Ashley exitzenuwen zijn? Die zitten toch niet op de bank? Volgens mij liggen Ty en Alice en Ro relaxed in de zon. Daat kunnen ze in het groepje van Ashley kracht uit putten. Cursus les 1 hoe ga je om met een nominatie.quote:
Ze moet zelf ook op het vinkentouw blijven zitten als queen, haar leger kan niet alles voor haar doen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:53 schreef Kajmu het volgende:
Met goedkeuring van BB energie opdoen om vervolgens weer op haar knietjes oor tegen de muur afluisteren en konkelen en mannipuleren dat vergt veel hoor van een mens. Alles voor de kijkcijfers
Nou... als Alice op haar buik en in string gaat liggen zonnen, dan gaan de kijkcijfers best wel een eindje omhoog gok ik zomaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Nee, als Dilano, Randy en Alice als laatsten zouden overblijven, ga ik niet meer kijken. Zie je ze de hele dag liggen zonnen of in bed liggen.
Die waren net anders volop lol aan het maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ze zullen zo gemist worden deze spectaculaire spelers
[ afbeelding ]
Als je het juist die kant op ziet gaan waarvan je dit juist niet wilt maakt je destemeer kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wie gaat of blijft, de mensen kijken toch wel.
niet gemistquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is gevonden. Is onder de douche geweest zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |