Amsterdam Zuid Oost daar is de nederlandse straattaal haast uitgevonden 😁quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Straattaal hartstikke leuk, maar ze zitten wel in het poepsjieke BB-huis. ...ergens op een parkeerterrein
[..]
...alleen als het om een hoeveelheid gaat mag het dus, als het over de stof zout in het algemeen gaat, is het 'het zout' en zegt heel Dordrecht het fout
Oeh lekker met veel knoflookboter en dan ff onder de grillquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:57 schreef spapaars het volgende:
We moeten niet op alle slakken zout leggen.
Paasbrood / paasstolquote:
en 'n plak kaasquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Paasbrood / paasstol![]()
Ik vind het ook altijd zo lekker.. en dan met een lekkere dikke laag roomboter op
ja dat is ook bespottelijk vind ik hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
ik zie ze allemaal enorme hoeveelheden op brood doen
en gek is het niet
want 7 weken op brood met pindakaas moet ze toch ook verschrikkelijk de neus uit komen
BB werkt dit ook in de hand
door te zeggen dat alles weer moet worden ingeleverd
Zeker moeten ze het lekker opeten maar het zou mooi zijn dat ze ook iets overlaten voor een ander ipv graaien..quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Beter opeten wat ze zullen het wel weer niet mogen houden.
Kan ook, ik persoonlijk gooi ze altijd bij de buren in de tuin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker met veel knoflookboter en dan ff onder de grill
Ik begrijp ook echt niet hoeveel ze kunnen eten.. waar blijven ze ermee??quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Alice is net zo bezig die zit al even vol en blijft doorstouwen
Dat kan ook nog iddquote:
Fijn he een schutting.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook, ik persoonlijk gooi ze altijd bij de buren in de tuin.
Ik zou gewoon lekker aan tafel blijven zitten en gezellig kletsen en over een uurtje lustennze wel weer watquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:03 schreef -river- het volgende:
Vorig jaar mochten ze wat over was bewaren, dit jaar niet. Maar goed ook met de bewoners van dit jaar.
ja ik vind het ook altijd heerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Paasbrood / paasstol![]()
Ik vind het ook altijd zo lekker.. en dan met een lekkere dikke laag roomboter op
Weer een mazzeltje voor Ashley met haar hamsterwangen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:03 schreef -river- het volgende:
Vorig jaar mochten ze wat over was bewaren, dit jaar niet. Maar goed ook met de bewoners van dit jaar.
Dat doen wij dus ook met Pasen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker aan tafel blijven zitten en gezellig kletsen en over een uurtje lustennze wel weer wat
En kleed je aan, het ontbijt (zo moet het er op tv uitzien) is voorbij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ze krijgen nu de aanwijzing om alles op te ruimen en in te leveren
Jimmy aan het kruis en Dylano moet hem tillenquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nu nu nog de Wederopstandingfeestverkeedparij..( 3x ww)
Alice heeft alleen pannenkoeken gebakken samen met Randy voor haar groepje dus voor Ro Ty Dilano en haar zelf. Snapte al niet dat er alleen voor hun pannenkoeken gebakken werden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat was Alice weer goed aan het zorgen voor de medebewoners. Ashley doet zoiets niet, die heeft lang met haar reet op het aanrecht gezeten om toe te kijken. Ze denkt wel dat ze kwien is en ze vergeet steeds meer dat ook dat nep is.
Met de vele malen bevlekte ontvangen Aslie&Aliesjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy aan het kruis en Dylano moet hem tillen
Omg ik ben een beelddenker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy aan het kruis en Dylano moet hem tillen
Wij ook altijd.. lekker lang natafelenquote:
Welnee die twee bakken iedere dag voor iedereen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Alice heeft alleen pannenkoeken gebakken samen met Randy voor haar groepje dus voor Ro Ty Dilano en haar zelf. Snapte al niet dat er alleen voor hun pannenkoeken gebakken werden.
Precies, ze zullen gestopt zijn met de binnenkomst van al dat lekkers.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee die twee bakken iedere dag voor iedereen.
Dan laten ze zich toch wel echt kennen vind ik. Ze hebben tot vandaag altijd voor iedereen gebakken en dan nu ineens niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Alice heeft alleen pannenkoeken gebakken samen met Randy voor haar groepje dus voor Ro Ty Dilano en haar zelf. Snapte al niet dat er alleen voor hun pannenkoeken gebakken werden.
zie alice het terug zetten hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:18 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt erop dat ze toch alles wat over is mogen houden.
Maar vandaag niet. Ash moest zelf deeg maken waarbij Randy haar geholpen heeft. Denk dat Randy wel alle pannenkoeken heeft gebakken Alice is met haar groepje naar buiten gegaan op hun pannenkoeken op te eten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee die twee bakken iedere dag voor iedereen.
wil ze zelfquote:
Ze zet spullen terug maar geen eten. Eten gaat folie over en in de koelkast.quote:
er zijn meerderen die tegen ro zeidenquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zijn altijd dezelfden die de zooi weer opruimen. En wie voert er weer geen reet uit ....
ach, er zijn zoveel queens afgezet, onthoofd en verbannen volgens de geschiedenis boekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Ro: "Mijn mannen staan weer aan mijn zijde".
[ afbeelding ]
Nee Ro, met jezelf tot koningin verklaren ben je te laat. We hebben er een die stevig in het zadel zit.
Zij heeft gistermiddag de vaat gedaan omdat Tyron geen zin had en vandaag heeft ze zelf de middag afwas en Tyron helpt haar daar nu mee. Dat is wat is er van begreep toen ze dat bespraken bij het ontbijt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn meerderen die tegen ro zeiden
we helpen je
wilde ze niet
staat wel leuk zo
dat het lijkt of anderen niks doen
Ze gaat de hele dag Afwassen zei ze vanmorgenquote:
En bij Ashley zal het niet anders zijn dat haar het de kop kost binnenkortquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach, er zijn zoveel queens afgezet, onthoofd en verbannen volgens de geschiedenis boeken
Walk of Shame
Hoe kom je daar nu bij. Elke dag bakken ze voor alle bewoners. Vandaag deed ze voor.mensen die chocolade gekocht hadden nog extra bakken met gesmolten chocolade. Ook voor jimmy en dilano dus klopt niet wat je achrijftquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |