Amsterdam Zuid Oost daar is de nederlandse straattaal haast uitgevonden 😁quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Straattaal hartstikke leuk, maar ze zitten wel in het poepsjieke BB-huis. ...ergens op een parkeerterrein
[..]
...alleen als het om een hoeveelheid gaat mag het dus, als het over de stof zout in het algemeen gaat, is het 'het zout' en zegt heel Dordrecht het fout
Oeh lekker met veel knoflookboter en dan ff onder de grillquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:57 schreef spapaars het volgende:
We moeten niet op alle slakken zout leggen.
Paasbrood / paasstolquote:
en 'n plak kaasquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Paasbrood / paasstol![]()
Ik vind het ook altijd zo lekker.. en dan met een lekkere dikke laag roomboter op
ja dat is ook bespottelijk vind ik hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
ik zie ze allemaal enorme hoeveelheden op brood doen
en gek is het niet
want 7 weken op brood met pindakaas moet ze toch ook verschrikkelijk de neus uit komen
BB werkt dit ook in de hand
door te zeggen dat alles weer moet worden ingeleverd
Zeker moeten ze het lekker opeten maar het zou mooi zijn dat ze ook iets overlaten voor een ander ipv graaien..quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Beter opeten wat ze zullen het wel weer niet mogen houden.
Kan ook, ik persoonlijk gooi ze altijd bij de buren in de tuin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker met veel knoflookboter en dan ff onder de grill
Ik begrijp ook echt niet hoeveel ze kunnen eten.. waar blijven ze ermee??quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Alice is net zo bezig die zit al even vol en blijft doorstouwen
Dat kan ook nog iddquote:
Fijn he een schutting.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook, ik persoonlijk gooi ze altijd bij de buren in de tuin.
Ik zou gewoon lekker aan tafel blijven zitten en gezellig kletsen en over een uurtje lustennze wel weer watquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:03 schreef -river- het volgende:
Vorig jaar mochten ze wat over was bewaren, dit jaar niet. Maar goed ook met de bewoners van dit jaar.
ja ik vind het ook altijd heerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Paasbrood / paasstol![]()
Ik vind het ook altijd zo lekker.. en dan met een lekkere dikke laag roomboter op
Weer een mazzeltje voor Ashley met haar hamsterwangen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:03 schreef -river- het volgende:
Vorig jaar mochten ze wat over was bewaren, dit jaar niet. Maar goed ook met de bewoners van dit jaar.
Dat doen wij dus ook met Pasen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker aan tafel blijven zitten en gezellig kletsen en over een uurtje lustennze wel weer wat
En kleed je aan, het ontbijt (zo moet het er op tv uitzien) is voorbij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ze krijgen nu de aanwijzing om alles op te ruimen en in te leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |