quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw pannenkoeken-mep-wedstrijdje
Ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bahhhhhh op het aanrecht met die badjas
Dus die hebben de regels alweer overtreden.......en weer geen boete of straf....of hadden ze dat weer gelogen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dit was geloof ook niet haar bank, Danny heeft deze zelf gezegd in cocoon gisteren en toen zei ze als eerste ja dat zou ik dus niet doen, en na wat bespreken enzo begreep ze danny wel en dat best wel slim was zei ze
Ging over de slappe knieen van Danny maar dat was een cos terug dit ebt nog na. Kan wel eens gebeuen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk relevant aan voor de streams van dit moment?
Het Zout en De suikerquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:30 schreef DGK-Eric het volgende:
"Mag ik de zout?"
Het. Het.zout. Het zout!
Ok .mag in dan het peperquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:30 schreef DGK-Eric het volgende:
"Mag ik de zout?"
Het. Het.zout. Het zout!
dan zie ik nog de relevantie niet dat jij dus regelmatig met dergelijke dienders te maken hebt gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ging over de slappe knieen van Danny maar dat was een cos terug dit ebt nog na. Kan wel eens gebeuen.
Net even opgezocht. Het is idd het zout maar er is geen regel voor. Het kan heel goed zijn dat bij een dialect het de zout is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:30 schreef DGK-Eric het volgende:
"Mag ik de zout?"
Het. Het.zout. Het zout!
Zout is onzijdig, dan moet er het voor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Net even opgezocht. Het is idd het zout maar er is geen regel voor. Het kan heel goed zijn dat bij een dialect het de zout is.
Als je het niet gevolgd hebt kan je het misschien beter laten. De mensen in deze discussie weten wel waar het over ging.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zie ik nog de relevantie niet dat jij dus regelmatig met dergelijke dienders te maken hebt gehad.
maar dat zal dan wel aan mij liggen
O.K. dan gaan we voor de gulden middenwegquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Net even opgezocht. Het is idd het zout maar er is geen regel voor. Het kan heel goed zijn dat bij een dialect het de zout is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je nu waarom nederlands zo moeilijk is Het Zout en De Suiker , Op School In het Ziekenhuisquote:
Maar Danny is wel te zien nu, waarom functie terug gezet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb ook gezocht op hulp officier, dat zie je in de 1e regel
Ik dacht dat ik ook altijd zei "mag ik even de zout". Maar dat is lang geleden.... Zou het eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |