Denk dat dat eigenlijk ook de opzet was. Ty is nog later gevraagd dan Alice. Pas half december.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:08 schreef -river- het volgende: Als Alice en Ty beide vrijgezel waren geweest zou het best met hun twee kunnen lukken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Er zijn ook voorbeelden van wannabee queens met wie het slecht is afgelopen. Zo werd Mary Tudor onthoofd op bevel van haar zuster, Queen Elisabeth I.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach, er zijn zoveel queens afgezet, onthoofd en verbannen volgens de geschiedenis boeken
Walk of Shame
is een fabeltjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef PinkLow het volgende:
Na het eten moet je toch altijd een uur wachten voordat je gaat zwemmen?
Ben weer over naar stream 1. Dat gebubbel.. moet ervan plassen.
ze zwemmen toch nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef PinkLow het volgende:
Na het eten moet je toch altijd een uur wachten voordat je gaat zwemmen?
Ben weer over naar stream 1. Dat gebubbel.. moet ervan plassen.
Wat greysbones zegt, het is ECHT een fabeltjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:42 schreef -river- het volgende:
Zwemmen na het eten is slecht, in dat bouillon vat kan wel.
Wens, vader, gedachte en zulksquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
En bij Ashley zal het niet anders zijn dat haar het de kop kost binnenkort
Ja, heerlijk, ik geniet er ook vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:50 schreef mazaru het volgende:
Wat is het rustig hier? Is Ashley niet op de streams
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, ik geniet er ook van
Ja heel gek. Als ze niet zo lang had gepersisteerd in haar "Zwitserland"-rol en gelijk voor het goede kamp had gekozen zat ze nu voorlopig op rozen richting laatste weken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Goh gek he dat Alice nu voor de anderen kiest. Na wat ashley en co steeds doen
Tranendal is Charlottequote:Op donderdag 7 maart 2024 12:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoofdbeveilging was een vrouw
Tranendal weet ik ff niet wie je bedoeld
Maar jason was ver voor de finale al vrijgesteld als enige nl man
Niks.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is de Charlotte van dit jaar. Die hebben ze het huis weer ingerold na vertrek van Sonja. Wat als die gebleven was...
Het goede kamp? is ook maar een persoonlijke mening. Mijn mening is dat Alice op gevoel kiest. Voelt zich goed bij drie mensen. Ty, Tom en Ronahi. Zijn allemaal mensen die veel meer met hun gevoel spelen. Ik vind dat prettiger dan het gelegenheidsleger van Punniquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heel gek. Als ze niet zo lang had gepersisteerd in haar "Zwitserland"-rol en gelijk voor het goede kamp had gekozen zat ze nu voorlopig op rozen richting laatste weken.
Domme beslissing, maar ja, ze is nog jong hè.
Weet je je moet ook nog eens een keer naar buiten en hoe wil je er op staan....zoals b.v. een Danny. Ook hebben de meeste familie.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heel gek. Als ze niet zo lang had gepersisteerd in haar "Zwitserland"-rol en gelijk voor het goede kamp had gekozen zat ze nu voorlopig op rozen richting laatste weken.
Domme beslissing, maar ja, ze is nog jong hè.
Ze kwam terug met info die cruciaal bleek.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks.
Een nominatie / exit in week 1 of 2 zegt niets.
Niemand kent elkaar nog en de kijker kent nog niemand.
Zowel het nomineren als de kijkerkeuze zijn in die weken niet meer dan een tombola.
Ik wel. De kijker gaat dit jaar voor ECHTE mensen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice is eigenlijk helemaal niet populair meer. Valt zowel op de FB als Salars populariteitspoll buiten de top 5. Op de bank met Ashley/Glenn/Tom/Jimmy is ze weg. Dit jaar snap ik de kijker helemaal niet.
Das een aanname en nog niet bevestigd. Kans is groot idd, maar geen vaststaand feit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kwam terug met info die cruciaal bleek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |