Klopt..en daarbij nam tom ook een risico om op de bank te komen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:05 schreef Verida het volgende:
Beetje vergezocht om nu de schuld van de nominatie van Alice, bij Tom neer te leggen.
Welneequote:Op donderdag 7 maart 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Even terugkomend op Tom.
Tom wil Dillie en Danny er uit.
Due mogelijkheid was er niet dus heeft hij de taak aan een ander gegund.
Hij hoopt daar ook credits mee te verdienen.
Gewoon een andere tactiek.
Tom wilde de pon niet en gunde hem aan Ashley of Glenn...quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom???
Alleen danny en glenn besloten
IK OPEN NIET
Klopt, stond laatst ook ergen op de site van BB dat er wel een belg en een nederlander in de finale moeten maar niet of het een man of een vrouw isquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee hier en post normaal niet maar ik zie deze fout regelmatig...
Er moet 1 Belg en 1 Nederlander in de finale, man of vrouw is niet van belang
Dan is karen save voor de rest van de wekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:06 schreef Sestra666 het volgende:
alice,tyron en rohani genomineerd? oei lastige....
daaag roh
Noemt ze het een grapquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ze weten nu dat je grap hebt gemaakt. En je moet je niet laten kennen. Ze zitten in een negeer fase. Ashley ze zijn niet zoals jij en karen hoor. Ze zitten gewoon in de zon.
Tom wilde Alice niet. Gunde de pon aan Ashley die had geen moeite met Alice erop zetten. Ashley lukte het uiteindelijk niet. Glenn was eerder. Het zijn een stelletje schijters daar is niet normaal. Randy en Ty hebben het in ieder geval geprobeerd om Rapunzel eruit te krijgen. Die gasten hebben ballen getoond. Wat nu overblijft is slappe hap.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Even terugkomend op Tom.
Tom wil Dillie en Danny er uit.
Die mogelijkheid was er niet dus heeft hij de taak aan een ander gegund.
Hij hoopt daar ook credits mee te verdienen.
Gewoon een andere tactiek.
Wel waar 2 jaar terug met nouchine werd ze vrijgesteld omdat ze de enige belgische vrouw nog wasquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, stond laatst ook ergen op de site van BB dat er wel een belg en een nederlander in de finale moeten maar niet of het een man of een vrouw is
klopt staat hier https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, stond laatst ook ergen op de site van BB dat er wel een belg en een nederlander in de finale moeten maar niet of het een man of een vrouw is
oke dan gaan we er van uit dat jij het beter weet, einde discussiequote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel waar 2 jaar terug met nouchine werd ze vrijgesteld omdat ze de enige belgische vrouw nog was
En vorig jaar met (ben zijn naam kwijt (sjonge jonge jonge)
Werd ook vrijgesteld omdat hij nog de enige nederlandse man was
Vorig jaar bleef Jason volledig op eigen kracht over als laatste NL man. Hoofd beveiliging en Het tranenendal gingen er in de laatste week uit en bleven twee belgen en een nederlander over. Jason, Bart en Jolien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel waar 2 jaar terug met nouchine werd ze vrijgesteld omdat ze de enige belgische vrouw nog was
En vorig jaar met (ben zijn naam kwijt (sjonge jonge jonge)
Werd ook vrijgesteld omdat hij nog de enige nederlandse man was
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt staat hier https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
Dat zijn ook ongeveer mijn woorden...quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Tom wilde Alice niet. Gunde de pon aan Ashley die had geen moeite met Alice erop zetten. Ashley lukte het uiteindelijk niet. Glenn was eerder. Het zijn een stelletje schijters daar is niet normaal. Randy en Ty hebben het in ieder geval geprobeerd om Rapunzel eruit te krijgen. Die gasten hebben ballen getoond. Wat nu overblijft is slappe hap.
Mijn handstofzuiger filter zoals hun dysonquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Proper mannentje die Tom![]()
Hij kuist de stofzuiger schoon nu
Ze is als de dood dat iemand het doorheeft hoe ze aan haar lippen hangen en alles van haar afkomt....Ook wie ze erop wil hebben met "mag ik wat vragen".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Danny en Glenn zijn beide laf. Glenn wilde het wel maar durfde het niet aan omdat hij bang was voor het gedrag van Ashley. Wat voor kerel ben je dan. Met angst ga je dit niet winnen. Denk zomaar dat beide hiermee zowel binnen als buiten het huis de boel voor zichzelf alsnog verziekt hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom is net weer oké met Ro en Ty.
Moest hij die nu genomineerd hebben zou hij weer de pispaal zijn.
Er was voor hem geen goed te doen.
Of de generaal boos of de anderen weer boos.
Hij heeft zich dus gedeisd gehouden. Danny die niet zijn eigen keuze doet, maar wat hem is ingefluisterd is net zo laf.
Hoofdbeveilging was een vrouwquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar bleef Jason volledig op eigen kracht over als laatste NL man. Hoofd beveiliging en Het tranenendal gingen er in de laatste week uit en bleven twee belgen en een nederlander over. Jason, Bart en Jolien.
En dan gaan janken.......echt te triest.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom is net weer oké met Ro en Ty.
Moest hij die nu genomineerd hebben zou hij weer de pispaal zijn.
Er was voor hem geen goed te doen.
Of de generaal boos of de anderen weer boos.
Hij heeft zich dus gedeisd gehouden. Danny die niet zijn eigen keuze doet, maar wat hem is ingefluisterd is net zo laf.
Ik schreef ook niet dat het nu zo is maar dat het 1x is gebeurd en dat ik hoopte dat het nu niet zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:09 schreef wesley000000 het volgende:
Gevonden
Voor eens en altijd: dit nieuws over Big Brother-finaleweek klopt niet!
https://nl.nieuws-247.be/(...)Q6sBmC6xE4jj1-YlUFlY
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef rinardo het volgende:
Ik maak mijn stofzuiger ook regelamtig schoon, jullie ook?Kan je in de SC doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vorig jaar was een gemanipuleerde shitshow. Charlot die kosten wat het kost werd behouden. Danny na 3 weken thuis terug. Het lag er toen veel te dik bovenop. Uiteindelijk won de saaiste man in het huis omdat de rest te druk was met de anderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar bleef Jason volledig op eigen kracht over als laatste NL man. Hoofd beveiliging en Het tranenendal gingen er in de laatste week uit en bleven twee belgen en een nederlander over. Jason, Bart en Jolien.
Charlotte bleef toch vanwege vrijwillig vertrek robquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vorig jaar was een gemanipuleerde shitshow. Charlot die kosten wat het kost werd behouden. Danny na 3 weken thuis terug. Het lag er toen veel te dik bovenop. Uiteindelijk won de saaiste man in het huis omdat de rest te druk was met de anderen.
Dat ze dat niet een keer zat zijn iedere dag pannenkoeken eten.quote:
Hij is hulpofficier van justitie. Gaat met de deurwaarder en de slotenmaker een huis in. Kijkt dan eerst rond of er nog mensen zijn en moet die dan bedaren. Is een vrij simpel baantje. Ik heb ze ook vaak mee gehad. Zijn allemaal wel doetjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet helemaal.mrt hoe Danny zich presenteert daar in bb. Als makkelijk te manipuleren mannetje. En dat is agent. Komt niet echt sterk over
Net een hyena die daarna zijn wonden aflikt....quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet helemaal.mrt hoe Danny zich presenteert daar in bb. Als makkelijk te manipuleren mannetje. En dat is agent. Komt niet echt sterk over
Er bleef ook iemand na vrijwillg vertrek chiaraquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte bleef toch vanwege vrijwillig vertrek rob
Zo nu en dan moet ik ze bakken voor kleindochterquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze dat niet een keer zat zijn iedere dag pannenkoeken eten.
was ook niet mn bedoeling om daar hier over te praten maar het kwartje is wel gevallen hierquote:
Ja die spierbundel weet even zijn naam niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er bleef ook iemand na vrijwillg vertrek chiara
Of kwam terug??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |