Van mij mag ro wel gaan, (ben haar zeurstem een beetje zat) maar gaat een ander ook goed. Kan er nooit zo wakker van liggen.quote:
Je bedoeld de TT zat wel op een paar sec na twee minuten tussenquote:
Die snapt toch ook niet helemaal hoe BB werkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Harry het volgende:
Tyron boos!
Tyron: en dan zeggen, ik zal jullie er nooit op zetten.....
Nee niet boos alleen snapt niet dat Danny gister heeft gezegd tegen alice en hem zet jullie er niet opquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Harry het volgende:
Tyron boos!
Daar heeft Ty ook gelijk in, zeg dan nietsquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
Ty geeft exact weer wat een deel van de Cos zegt
Zeg dan niet dat je Tom en Ashley erop zet
dat is dan toch boos?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet boos alleen snapt niet dat Danny gister heeft gezegd tegen alice en hem zet jullie er niet op
Het is flauw van Dannyquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft Ty ook gelijk in, zeg dan niets
En toch heeft-ie dat niet gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny baalt dat hij de mooiste en liefste vrouw moest nomineren.
Nee ty was niet boosquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch boos?
Hij is boos/verontwaardigd om wat Danny gisteren had gezegd. En dat kan ik me heel goed voorstellen.
Op twee sec na? .. ik had ook al tien keer gekeken omdat het zo lang duurdequote:
Eerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt is toch niet leuk zo nu al de 4e op rij die van ons weggaat.
Glenn is een puppet in de handen van ashley laf gedragquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Maar dat zeg ik tegen haar ook. Het is niet zo dat ene persoon ons kan beïnvloeden se. De keuze is echt door ons gemaakt Dat jullie niet denken dat een persoon alles gaat beslissen voor ons, snapte? Dat is zeker niet het geval"
Randy: "Nja.. ja, we gaan het zien man. Komt wel goed. Hoort bij het spel he"
Hij is niet boos. Hij bespreekt het gewoon.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Harry het volgende:
Tyron boos!
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ik ben blij dat bb eens niet ingrijpt
Om te sturen
Beter dan andere jaren
Dat komt bij Danny nog als een boemerang terug de volgende wekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het jammer dat Danny eerder had gezegd tegen hun dat hij niet op hun zou stemmen want dat was nog te vroeg en dat hij dacht aan Tom of Ashley.
Nee joh, laat maar maar ik was al bezig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld de TT zat wel op een paar sec na twee minuten tussen
Maar roep maar als je een andere wil?
Nee zeker niet Glennquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Maar dat zeg ik tegen haar ook. Het is niet zo dat ene persoon ons kan beïnvloeden se. De keuze is echt door ons gemaakt Dat jullie niet denken dat een persoon alles gaat beslissen voor ons, snapte? Dat is zeker niet het geval"
Randy: "Nja.. ja, we gaan het zien man. Komt wel goed. Hoort bij het spel he"
Huh ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:43 schreef spapaars het volgende:
Glenn is behoorlijk populair, maar is gewoon een achterbakse-stiekeme gluiperd.
Wanneer iemand boos doet, boos kijkt, en boos praat, is die boos.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch boos?
Hij is boos/verontwaardigd om wat Danny gisteren had gezegd. En dat kan ik me heel goed voorstellen.
Dat dus. Zaterdag is het zo goed als afgelopen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
als er volgende week geen plottwist komt en Trash&Co. niet op de bank komen is deze serie van BB totally F*cked
geen bal meer aan zo - totaal geen spanning
Gewoon een goeie tv kopen, dan zijn de koppen niet zo lelijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die lelijke koppen van Ashley en Karen in mij face ..op mijn tv heel groot he
Die nare lachjes op hun gezicht.
Brrrr
Nu geen tijd om dat allemaal te omschrijven, zou een dik boek worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh ?
Wat heeft die nu exact gedaan ?
Ook weer zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Thorelf het volgende:
Wat zeurt Ro nou...leugenaaster 1e klas
Volgende week wordt sowieso andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat dus. Zaterdag is het zo goed als afgelopen.
Hij is gewoon een gehoorzame onderofficierquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn is een puppet in de handen van ashley laf gedrag
Vond het er te random uitkomen eigenlijkquote:
Aangezien het volgende week fan-week wordt (kijkers konden al stemmen op wie duo's moet vormen), hoop/vermoed ik dat de kijker mag nomineren. En hopelijk zijn er dan geen -tig vrijstellingen uitgedeeld, want er zijn er een paar die flink de dans ontspringen week na week.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
als er volgende week geen plottwist komt en Trash&Co. niet op de bank komen is deze serie van BB totally F*cked
Dat omschrijven we hier als een reetlikker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gehoorzame onderofficier
Jammer hij had zo'n hoge pet op van Danny, hij zag hem al winnaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en Alice in gesprek dat Danny had gezegd ik zou jullie er nooit op zetten maar ze zeiden ook van we redden het toch niet tegen die. Tyron zegt hij zet zich wel slecht niet als je dingen zegt.
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef -river- het volgende:
Dit soort gedoe krijg je met dat gegun.
Niks mis met mijn tv. Het is dat ik niet weet hoe ik een foto daarvan hier kan neer zetten anders had ik het bewezen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon een goeie tv kopen, dan zijn de koppen niet zo lelijk
Zie het verschil....dat is dan spel spelen......man man man hoe laag kan je vallen enkel om nog 1week daar te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron neemt Glenn niets kwalijk die heeft geen verhaaltjes en Danny wel leugens
Ja ook slap gelul ..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
Alice wil 1 x iets zeggen zonder camera en mic
Ook lafjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik zou graag eens zonder camera iets tegen jullie willen zeggen maar dat kan ik nu niet doen.
Zou wel regie iets zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook lafjes
Zeg wat je zeggen wil
Nou neequote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik zou graag eens zonder camera iets tegen jullie willen zeggen maar dat kan ik nu niet doen.
[..]
Zou wel regie iets zijn
Ik denk dat de regie het niets kan schelen, het is meer de productie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou wel regie iets zijn
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wel.een verschil van de genomineerden nu en toen dat karen en ashley erop zaten en Danny met Glenn. Die waren helemaal zwaar depressief vooral karen en danny
Hij neemt het weer geweldig op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn net half uur genomineerd
Ty
Tis tijd voor osso
Ik ben het zat
Tja, Danny. Iemand die zich onafhankelijk en recht door zee voordoet maar een laf liegend meelopertje blijkt te zijn.Dergelijk gedrag beperkt zich helaas niet tot BB.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die snapt toch ook niet helemaal hoe BB werkt.
Ja, dan hadden we leuke streams en werd er tv gemaakt. Nu ja, elk voordeel hep ze nadeelquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Deze drie zijn genomineerd en zijn alweer zo relaxed. Echt als het Ashley was geweest dan was de tent te klein geweest.
Dat valt dus echt op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wel.een verschil van de genomineerden nu en toen dat karen en ashley erop zaten en Danny met Glenn. Die waren helemaal zwaar depressief vooral karen en danny
Oh, dus ik kan nog heel wat verwachten als er gesneden wordt in hun groepjequote:Op donderdag 7 maart 2024 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.
Bottomline: het is inderdaad die groep die zorgt voor spectaculaire tv.
Hoeft ook niet. Zijn rol is om de Queen in een zetel naar de finale te dragen.quote:
Die dondert er op 3/4 uitquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Zijn rol is om de Queen in een zetel naar de finale te dragen.
Ja, die laatste week wordt spectaculair.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan nog heel wat verwachten als er gesneden wordt in hun groepje
Ik ben wel blij dat zij genomineerd is en van mij mag ze ook best vertrekken. Iedere keer als zij met het andere kamp loopt te slijmen gaan mijn nekharen overeind staan van de gemaaktheid in haar stem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ro wel gaan, (ben haar zeurstem een beetje zat) maar gaat een ander ook goed. Kan er nooit zo wakker van liggen.
Danny baalt dat hij de mooiste en liefste vrouw moest nomineren. Wat een gekkie, hij had haar niet hoeven nomineren
Deze zijn gewoon fijn. Lachen om jezelf en je situatie is toch een kracht. Dat ontbreekt volledig aan de andere kant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef zodeju het volgende:
Ach, er wordt niet gelijk gejankt zoals bij andere die er op stonden....
Wat Ro gaat binnen halen zijn de Ashley stemmers die heel graag Ty zien gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje....To close, to call, net als vorige week.
[ afbeelding ]
Houdt totaal niet van roddelende mensenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:00 schreef mazaru het volgende:
Hoor die 'lieve' Alice eens, het masker valt
Ze lachen wel, maar ze zijn niet blij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:01 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk wat een leuke sarcastische lol hebben ze erom.....
niveaquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ze zegt dingen. Dus voor hou zijn ashley karen jimmy en alle anderen ook af
Zij claimt Zwitserland te zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ze zegt dingen. Dus voor hou zijn ashley karen jimmy en alle anderen ook af
Het ging erom dat ashley dingen zegt die tegenstrijdig zijn. En sarcasme maar ja ze noemde de naam van ashley. Na 7 a 8 weken eindelijk geen Zwitserland meer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Houdt totaal niet van roddelende mensen
Maar ze janken niet.....hou van deze humor....quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze lachen wel, maar ze zijn niet blij.
Alice zegt ook tegenstrijdige dingenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het ging erom dat ashley dingen zegt die tegenstrijdig zijn. En sarcasme maar ja ze noemde de naam van ashley. Na 7 a 8 weken eindelijk geen Zwitserland meer.
Heeft vorige keer als gezegd dat ze dingen ziet en hoort. Ook in de dbk gister op tv te zien dan zw weet dat mensen achter haar rug over haar praten en niet tegen haar.ze heeft zich.goed aangepast eindelijkquote:
Ashley zal me de reet roesten( excuse the language)quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het ging erom dat ashley dingen zegt die tegenstrijdig zijn. En sarcasme maar ja ze noemde de naam van ashley. Na 7 a 8 weken eindelijk geen Zwitserland meer.
Ze ziet het zo goed.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice zegt ook tegenstrijdige dingen
Humor? Ze zitten peppraat voor zichzelf te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze janken niet.....hou van deze humor....
De finale haalt ze misschien wel ja. Maar wint 'm niet. Sorry.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Zijn rol is om de Queen in een zetel naar de finale te dragen.
Meer mensen zie het goed en zeggen tegenstrijdige dingenquote:
Welnee die zitten gewoon te relaxen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Humor? Ze zitten peppraat voor zichzelf te houden.
En hij weet het want anders heeft hij niet het gevoel dat hij dat steeds moet benadrukken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:05 schreef marky het volgende:
pfff Glenn lieg niet. Je hebt 80% gedaan wat Ashley vroeg. Je bent gewoon slappe hap man.
Ja, nergens voor nodig. Hij heeft gewoon gedaan wat hij moest doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:06 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat Glenn zich gaat verdedigen waarom......
Misschien met open oren bij de andere.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Toch wel bewondering voor dilano sat hij het gewoon benoemt. Valt trouwens op dat randy niet bij de anderen zit.
Zijn ass aan het redden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En hij weet het want anders heeft hij niet het gevoel dat hij dat steeds moet benadrukken.
Schijthaas is het
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, nergens voor nodig. Hij heeft gewoon gedaan wat hij moest doen.
Klopt precies dezelfde namen als waren voorgefluisterd. Is ook totaal niet logisch om er maar 1 belg op te zetten als je wil winnenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, nergens voor nodig. Hij heeft gewoon gedaan wat hij moest doen.
volgende week!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Deze drie zijn genomineerd en zijn alweer zo relaxed. Echt als het Ashley was geweest dan was de tent te klein geweest.
Dat hebben we gezienquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft vorige keer als gezegd dat ze dingen ziet en hoort.
Tja, wer lauscht an der Wand, hört seine eigne Schand.quote:Ook in de dbk gister op tv te zien dan zw weet dat mensen achter haar rug over haar praten en niet tegen haar.ze heeft zich.goed aangepast eindelijk
Ja maar zij oprecht en Ash nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien
[ afbeelding ]
[..]
Tja, wer lauscht an der Wand, hört seine eigne Schand.
Dit is de BB van de huichelaars zij die hun mond te vaak opentrekken gaan eruit het schorem blijft straks over.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:08 schreef Puzzie het volgende:
Dillie die zelf een paar weken geleden een spel bewust wilde verliezen nu een ander de maat nemen over een spel bewust verliezen
Als het om Tom gaat heeft dyllie graag een stok om mee te slaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:08 schreef Puzzie het volgende:
Dillie die zelf een paar weken geleden een spel bewust wilde verliezen nu een ander de maat nemen over een spel bewust verliezen
Het is dus gewoon een mens en geen heiligequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien
[ afbeelding ]
[..]
Daar verheug ik me dan maar op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
Het is waar dat Tyron/Ronahi/Randy/Alice een goede band hebben. Amper tot geen onderlinge ruzies en conflicten. Tom/Glenn/Ashley/Karen is heel wankel. Eén verkeerde nominatie wanneer ze in eigen kamp gaan moeten beginnen snijden en de bom barst daar los.
Nou vindt het nogal een verschil Jill was een baby en Alice is vrij zelfstandig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Alice probeert een beetje het Jill rolletje op zich te nemen, en de kijker ziet haar ook zo denk ik want ze is best populair.
Mario ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
1 Belg, dus ze krijgt veel stemmen uit de Zuidelijke Nederlanden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje....To close, to call, net als vorige week.
[ afbeelding ]
Jill was alles behalve politiek correct.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Alice probeert een beetje het Jill rolletje op zich te nemen, en de kijker ziet haar ook zo denk ik want ze is best populair met haar politiek correcte hittepetitten gedrag.
Dat zijn de namen van de groep waar ze tegen spelen. Randy hoort daar ook nog bij en zijn naam is ook genoemd. Niet meer dan logisch dat drie van de vier zijn genomineerd. Het enige dat niet nodig was was dat Danny die anderen influisterde dat hij zich tegen zijn eigen groep zou gaan keren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Klopt precies dezelfde namen als waren voorgefluisterd. Is ook totaal niet logisch om er maar 1 belg op te zetten als je wil winnen
Ze moeten toch nog door met de minst sterke uit de andere groep.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat die Randy weer de dans ontspringt. Echt, er zijn er zoveel die er nog uit moeten en die echt NIET finale laat staan finale week waardig zijn.
No shit Sherlock, er zijn nog wat weken te vullen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moeten toch nog door met de minst sterke uit de andere groep.....
Is dat slecht van Tom dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Tom nog helemaal niet bij Alice geweest na de nominaties. Zijn goede vriendin toch
Tom zit er wel mee, daar had hij het net na de nominatie al over tegen wat mensen , maar blijkbaar is dat ook niet goed en moet hij meteen naar Alice rennenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Tom nog helemaal niet bij Alice geweest na de nominaties. Zijn goede vriendin toch
Niet slecht wel zwak als hij zo een goede band met haar heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Is dat slecht van Tom dan?
ze hebben allemaal met elkaar geknuffeld nadat de nominaties bekend zijn gemaakt.
karen heeft gisteren met kaarten gewonnen van tom, En de inzet was dat de verliezer de hele dag het slaafje zou zijn van de winnaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Karen tom maar opdrachten geven en die gozer doet het ook nog. Hij moet net zover lopen als zijzelf zou moeten doen
Doet hij wel 1 op 1. Niet met die andere 2 erbij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is 'anders'...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Karen tom maar opdrachten geven en die gozer doet het ook nog. Hij moet net zover lopen als zijzelf zou moeten doen
Ik beweer niet direct maar we zijn ruim uur verder is toch kleine moeite. Tom zegt dat hij liever Alice er niet op had tegen karen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom zit er wel mee, daar had hij het net na de nominatie al over tegen wat mensen , maar blijkbaar is dat ook niet goed en moet hij meteen naar Alice rennen
als Tom gisteren had gewonnen met dat kaartspelletje had hij Karen kunnen rondjagenquote:
Oja dat is zo.nu snap ik waarom hij heen en weer loopt voor karen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doet hij wel 1 op 1. Niet met die andere 2 erbij.
Daarbij is hij druk met slaafje zijn voor Karen.
Tel eens goed...quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op twee sec na? .. ik had ook al tien keer gekeken omdat het zo lang duurde
Zal best maar het effect is veel minder dan als het nu was gebeurd. De klap was hard geweest en de poppen aan het dansen maar dit was te voorspelbaar. Danny heeft een dag TV gemaakt thats it. Kijk het zaterdag aan maar als het gaat zoals ik verwacht dan ben ik wel klaar met deze BB. Spanning is er volledig uit. Volgende keer gaan Ro en Randy erop met waarschijnlijk weer Alice etc etc Finale Jimmy in full drag naast Alice of Ashley en Tom en Karen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
Het is waar dat Tyron/Ronahi/Randy/Alice een goede band hebben. Amper tot geen onderlinge ruzies en conflicten. Tom/Glenn/Ashley/Karen is heel wankel. Eén verkeerde nominatie wanneer ze in eigen kamp gaan moeten beginnen snijden en de bom barst daar los.
Denk echt dat het gewoon in haar zit en bij iedereen doet...hoe zal ze het thuis doen? Ze zei dat er wat moest veranderen thuis en dat ze lang genoeg geduldig was geweest.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jij hebt over die goede vriendin toch? terwijl ik denk " dat hoeft allemaal niet meteen 'quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik beweer niet direct maar we zijn ruim uur verder is toch kleine moeite. Tom zegt dat hij liever Alice er niet op had tegen karen.
Ik denk dat Tom soms niet weet hoe te gedragen of te reageren. Dan kiest hij niks doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
ik stop binnenkort ook maar met kijken, kan die slabek en hanglippen echt niet meer aanhoren en zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:19 schreef marky het volgende:
[..]
Zal best maar het effect is veel minder dan als het nu was gebeurd. De klap was hard geweest en de poppen aan het dansen maar dit was te voorspelbaar. Danny heeft een dag TV gemaakt thats it. Kijk het zaterdag aan maar als het gaat zoals ik verwacht dan ben ik wel klaar met deze BB. Spanning is er volledig uit. Volgende keer gaan Ro en Randy erop met waarschijnlijk weer Alice etc etc Finale Jimmy in full drag naast Alice of Ashley en Tom en Karen.
Willen toch eerst tyron en co weg hebben en karen en ashley daar houden. Dilano snapte dat niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
Jimmy en Dylano hebben ook het licht gezien.....Gaan hun eigen weg. zeggen ze.
Tot ze weten wie er PON heeftquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
Jimmy en Dylano hebben ook het licht gezien.....Gaan hun eigen weg. zeggen ze.
Omdat Danny het maar bleef herhalen. Danny had moeten weten dat hij dat niet had moeten doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Ty zat zich helemaal weer rijk te rekenen dat Ashley er bij zou komen....
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
de 3 genomineerden op de bank
buiten nu![]()
Nu zijn de keren dat Ronahi wel iets snapt ook op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi snapt het allemaal niet meer![]()
iedereen zegt wat anders
Omdat hij een totaal vertekend beeld heeft van de populairiteit buiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Willen toch eerst tyron en co weg hebben en karen en ashley daar houden. Dilano snapte dat niet echt
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu zijn de keren dat Ronahi wel iets snapt ook op 1 hand te tellen.
Glenn is een goede gast maar die gelooft ook nog in sprookjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:30 schreef zodeju het volgende:
Glenn gelooft dat Danny het als grap bedoelde.....
Jaja Glenn denk niet dat er iemand intrapt....Dat voor de nominatie.....
Fijne dappere soldaten......ga niet liegen "Al is de leugen nog zo snel".
En dat zal nu de nominaties bekend zijn gemaakt niet veranderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
de 3 genomineerden op de bank
buiten nu![]()
Snap ook niet waarom hij zo hoog staat in de popipoll.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Glenn is een goede gast maar die gelooft ook nog in sprookjes
Klopt nu gaat er niks meer gebeuren tot de live.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zal nu de nominaties bekend zijn gemaakt niet veranderen.
Even geen complotten, en geen games te spelen.
Rondhangstreams dus.
Ik vind Glenn een leuke vent ,maar hij is wel wat naïefquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij zo hoog staat in de popipoll.
En daarom ga ik niet op haar stemmenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
zelfinzicht van Alice
![]()
" ik ben gewoon een saai iemand, als je 18 mensen zoals mij erin zet gebeurt er geen ruk"
Ik vond hem ook erg naief hoe hij zich door Sabeau liet bespelen en inpakken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Glenn een leuke vent ,maar hij is wel wat naïef
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehadquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Je moet niet onderschatten hoe Ashley in de buitenwereld staat. Ze heeft een fokking vliegtuig gekregen.
Ty : Tom heeft die gehad.
Eensquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond hem ook erg naief hoe hij zich door Sabeau liet bespelen en inpakken.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11:22 - Stream 2 - Jimmy en Dilano in gesprek
Dilano: "Ik zou een zo sterk mogelijke bank maken"
Jimmy: "Ik steun je waar je naar toe wil, maar ik weet niet of dat mijn keuze zou zijn. Want ik denk dat we gewoon kunnen winnen van iedereen als je maar gewoon bij jezelf blijft en dat vertrouw ik met jou"
Dilano: "Doe ik ook, maar ik blijf bij me zelf. Ik heb met niemand iets, alleen met Ronahi en met jou, als ik jullie erop zou zetten zou ik niet bij mezelf blijven, verder kan ik iedereen erop zetten die ik wil."
Jimmy: "Snap ik, maar stel wel moeten samen een bank maken"
Dilano: "Maar dan nog, jij hebt dat toch ook alleen met mij, of heb je dat ook met Tom"
Jimmy: "Tom is de enige die ik er niet op zet. "
Dilano: "Nou ja, precies, dan zijn er nog genoeg opties toch?"
Jimmy: "En Karen en Ashley als laatste mogelijkheid"
Dilano:
[ afbeelding ]
Dilano: "Waarom dat?!"
Jimmy: "Heb ik wel een goeie band mee"
Dilano: "Ja, dat is niet tactisch"
Jimmy: "Nee, maar die zullen mij ook wel gewoon steunen snap je?
Dilano: "Maar mij niet"
Jimmy: "Ja jou ook meer, daar ben je minder een bedreiging voor dan die anderen"
Dilano: "Ja?!"
Jimmy: "Ja, 100%!"
Dilano: "Hmm..... Daar geloof ik jou in dan"
Hoe laat is die lunchpauze altijd?quote:
Ja en wij hebben dit niet gehoord. Hoe dom van zequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley en Karen instrueren Danny dat hij nooit mag toegeven dat hij Alice gebruikt heeft om .... eruit te krijgen.
Ashley : Je gaat je eigen graf alleen maar meer grave anders ...De buitenwereld kijkt ook mee he ... En uiteindelijk wil je haar er toch uit hebben, en dan kun je daar maar beter bij staan.
Karen : En niet zeggen 'gebruikt'
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en wij hebben dit niet gehoord. Hoe dom van ze
Alsof de buitenwereld dit dan weer niet ziet, ze zijn zo domquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley en Karen instrueren Danny dat hij nooit mag toegeven dat hij Alice gebruikt heeft om .... eruit te krijgen.
Ashley : Je gaat je eigen graf alleen maar meer grave anders ...De buitenwereld kijkt ook mee he ... En uiteindelijk wil je haar er toch uit hebben, en dan kun je daar maar beter bij staan.
Karen : En niet zeggen 'gebruikt'
Wat een kneus. Die Jimmy en Dilano uit elkaar haar is een mooi projectje voor de komende weken waardoor Jimmy nog meer in mijn aanzien zal stijgen, die 2 samen is niets. Elke keer maar dat handje van dat jochie vast houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11:22 - Stream 2 - Jimmy en Dilano in gesprek
Dilano: "Ik zou een zo sterk mogelijke bank maken"
Jimmy: "Ik steun je waar je naar toe wil, maar ik weet niet of dat mijn keuze zou zijn. Want ik denk dat we gewoon kunnen winnen van iedereen als je maar gewoon bij jezelf blijft en dat vertrouw ik met jou"
Dilano: "Doe ik ook, maar ik blijf bij me zelf. Ik heb met niemand iets, alleen met Ronahi en met jou, als ik jullie erop zou zetten zou ik niet bij mezelf blijven, verder kan ik iedereen erop zetten die ik wil."
Jimmy: "Snap ik, maar stel we moeten samen een bank maken"
Dilano: "Maar dan nog, jij hebt dat toch ook alleen met mij, of heb je dat ook met Tom"
Jimmy: "Tom is de enige die ik er niet op zet. "
Dilano: "Nou ja, precies, dan zijn er nog genoeg opties toch?"
Jimmy: "En Karen en Ashley als laatste mogelijkheid"
Dilano:
[ afbeelding ]
Dilano: "Waarom dat?!"
Jimmy: "Heb ik wel een goeie band mee"
Dilano: "Ja, dat is niet tactisch"
Jimmy: "Nee, maar die zullen mij ook wel gewoon steunen snap je?"
Dilano: "Maar mij niet"
Jimmy: "Ja jou ook meer, daar ben je minder een bedreiging voor dan die anderen"
Dilano: "Ja?!"
Jimmy: "Ja, 100%!"
Dilano: "Hmm..... Daar geloof ik jou in dan"
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ik ben blij dat bb eens niet ingrijpt
Om te sturen
Beter dan andere jaren
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehad![]()
maar die andere halve was toch echt voor Ashley
Zelfkennis hequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
Het is toch op nationaliteit en niet op sekse bepaaldquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Geen idee, Ik denk dat Ashley hier zelf helemaal niets mee te maken hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?
Nou daar geloof ik niet zo in, ze lifte mee op tom dat welquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehad![]()
maar die andere halve was toch echt voor Ashley
je uhm stream loopt wat achter als je dat nu pas hoortquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
Er werd hier gisteren gezegd dat de mensen in huis een naam hebben. Noem ze gewoon bij naam hoe je ook over ze denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
In mijn optiek was Jill degene die voor de controverse zorgde met haar ongenuanceerde uitlatingen en rare gedrag met die hobbits.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:39 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, Ik denk dat Ashley hier zelf helemaal niets mee te maken had
er was een vliegtuig voor Tom en Ashley van hun fans.
Die kregen het geld niet bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2704424/9/25#p212726203]donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?
Voorgaande jaren niet dus. Ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch op nationaliteit en niet op sekse bepaald
Precies dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kregen het geld niet bij elkaar.
ze kunnen het goed vinden hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaar
Tom buigt niet geheel lekker voor the queen
Ik lees alleen mee hier en post normaal niet maar ik zie deze fout regelmatig...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Oepsquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Laf van Danny die beweert nu dat Glenn deze nominaties wilde
slappe zak is het ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Danny is veel te laf en gluiperig, die gaat niet winnen (hoop ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:39 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.
Ook weer een teken dat ze zich daar beter / liever voordoet als dat ze is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
Alice wil 1 x iets zeggen zonder camera en mic
Bloedverziekend saai inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Danny is veel te laf en gluiperig, die gaat niet winnen (hoop ik). Alice of Ty.. ja, zou kunnen! Vorig jaar won Bart. Niet iemand die dagelijks voor intriges en ruzie zorgde, dus je zou hem ook 'saai' kunnen noemen. Maar veel kijkers waarderen dan toch een recht-door-zee karakter. En dat is denk ik ook wat Ashley zo vreest aan Alice. Die blijft in het huis en bij de kijkers fier overeind zonder valse streken.
Denk dat het over achter de schermen gingquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:48 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ook weer een teken dat ze zich daar beter / liever voordoet als dat ze is.
Glenn deed even terug hetzelfde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar het is wel degelijk gebeurd dat de laatste Belgische vrouw/of Nederlandse dat weet ik niet meer dat die in de finale week stond. Week hequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee hier en post normaal niet maar ik zie deze fout regelmatig...
Er moet 1 Belg en 1 Nederlander in de finale, man of vrouw is niet van belang
Snap dat ook niet, week ervoor hadden ze nog ruzie, werd hier nog gezegd bel het vliegtuigje maar af...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaar
Tom buigt niet geheel lekker voor the queen
Dat is wel waar!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oeps
Dus ze liegen allebei
We weten het als het nomineren van de heren in de tv uitzending zit
Alice ipv karenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wel waar!!
Danny wilde ashley, karen en tom op de bank
MaarGlenn durfde dat (nog) niet
Ty gaat eruit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Echt he.
Dat heeft hij net van Ashley geïnstrueerd gekregen om te zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt straks heb je iemand naar huis gestuurd die je niet wil. Danny zegt we hebben Alice niet gebruikt heb met randy een betere band
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heeft hij net van Ashley geïnstrueerd gekregen om te zeggen.
Ashley Alice en Tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wel waar!!
Danny wilde ashley, karen en tom op de bank
MaarGlenn durfde dat (nog) niet
En dan zeggen dat hij niet aan een leidraad loopt en zo niet buiten te boek wil staan. Hij is heel zwakquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Klopt. Kristoff kreeg toen ineens dat finale ticket. Anders had Tobias in de finale gezeten. Kristoff had totaal geen fanbase maar was de laatste BE man.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar het is wel degelijk gebeurd dat de laatste Belgische vrouw/of Nederlandse dat weet ik niet meer dat die in de finale week stond. Week he
Ik hoop het maar er moet een man uit dus Ty is deze week wel het haasje...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:54 schreef Cupfighter het volgende:
Laffe Danny
Gelukkig wint Alice dit met gemak, Ronahi is gezien,
Dat was Randy inclusiefquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom dan huilen toen Alice erop kwam. Gelul allemaal van Alice. Hij zegt vond het niet eerlijk vorige keer dat tyron en co hun erop hadden gezet. Wat een slap gelul van die man toch.
2 zelfsquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat met die vliegtuigjes ook, nu weer een kist voor Karen die over moet komen blijkbaar...
Dat is echt een kut bank dus daar heeft BB begrijpelijk een stokje voor gestoken.quote:
Die man zet zich zo voor schut, en zal dat nog wel vaker doen de laatste weken denk ik.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom dan huilen toen Alice erop kwam. Gelul allemaal van Alice. Hij zegt vond het niet eerlijk vorige keer dat tyron en co hun erop hadden gezet. Wat een slap gelul van die man toch.
Ik ben benieuwd, ik persoonlijk had liever Randy eruit zien gaan van de personen die beschikbaar zijn om genomineerd te worden maar die mag nog een week blijven hangen in het huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar er moet een man uit dus Ty is deze week wel het haasje...
Ja die had er ook al lang uit gemogen. Er zijn zoveel passanten nog die er maar overal tussendoor fietsen telkens. Dubbele exit zou geen kwaad kunnen maar met die extra week die er is, zal dat niet gebeuren anders wordt het wel erg rustig daar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik persoonlijk had liever Randy eruit zien gaan van de personen die beschikbaar zijn om genomineerd te worden maar die mag nog een week blijven hangen in het huis
heb tijdje geleden een artikel van gezien, als ik het terug vind zal ik het hier postenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar het is wel degelijk gebeurd dat de laatste Belgische vrouw/of Nederlandse dat weet ik niet meer dat die in de finale week stond. Week he
Die belgen zijn te dom. Deze jongens hadden Ashley moeten gebruiken om er een belg uit te krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:56 schreef b_engeltje het volgende:
Als rohani eruit gaat is karen save voor rest van het spel, zouden ze dat wel beseffen?
Wat laat die man zich kennen en vooral gebruiken door die meidenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
Danny gaat niet met Alice praten zegt hij.
Wat heeft dat met de ruggengraat van Tom te maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:59 schreef Frummelie het volgende:
Wat een schijtbakken zijn Danny en Glenn en maar kronkelen om zichzelf vrij te pleiten...
En als Tom nou een beetje ruggengraat had getoond had Alice er waarschijnlijk niet eens opgezeten...ipv van er nu verdrietig over zijn.. wat een flapdrollen allemaal...
Ik denk dat ashley ook niet beseft dat ze met deze zet die ze de mannen voorgekauwt heeft, haar vriendinnetje mogenlijk save heeft gezetquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Die belgen zijn te dom. Deze jongens hadden Ashley moeten gebruiken om er een belg uit te krijgen.
Tom heeft andere laten winnen omdat hij niet wilde nomineren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de ruggengraat van Tom te maken?
Ik denk dat dilano er op staat volgende week...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: ik ga vanaf volgende week ook, dan is het ieder voor zicht.
ja ja alsof hij toestaat dat Dilano zijn broekzak los laat
Tom wilde de pon niet hebben om zo geen keuze hoeven te maken.... geen ruggengraat dus.... slappe hap.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de ruggengraat van Tom te maken?
Tom???quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:59 schreef Frummelie het volgende:
Wat een schijtbakken zijn Danny en Glenn en maar kronkelen om zichzelf vrij te pleiten...
En als Tom nou een beetje ruggengraat had getoond had Alice er waarschijnlijk niet eens opgezeten...ipv van er nu verdrietig over zijn.. wat een flapdrollen allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |