slappe zak is het ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Laf van Danny die beweert nu dat Glenn deze nominaties wilde
Danny is veel te laf en gluiperig, die gaat niet winnen (hoop ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:39 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.
Ook weer een teken dat ze zich daar beter / liever voordoet als dat ze is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
Alice wil 1 x iets zeggen zonder camera en mic
Bloedverziekend saai inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Danny is veel te laf en gluiperig, die gaat niet winnen (hoop ik). Alice of Ty.. ja, zou kunnen! Vorig jaar won Bart. Niet iemand die dagelijks voor intriges en ruzie zorgde, dus je zou hem ook 'saai' kunnen noemen. Maar veel kijkers waarderen dan toch een recht-door-zee karakter. En dat is denk ik ook wat Ashley zo vreest aan Alice. Die blijft in het huis en bij de kijkers fier overeind zonder valse streken.
Denk dat het over achter de schermen gingquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:48 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ook weer een teken dat ze zich daar beter / liever voordoet als dat ze is.
Glenn deed even terug hetzelfde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Laf van Danny die beweert nu dat Glenn deze nominaties wilde
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar het is wel degelijk gebeurd dat de laatste Belgische vrouw/of Nederlandse dat weet ik niet meer dat die in de finale week stond. Week hequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee hier en post normaal niet maar ik zie deze fout regelmatig...
Er moet 1 Belg en 1 Nederlander in de finale, man of vrouw is niet van belang
Snap dat ook niet, week ervoor hadden ze nog ruzie, werd hier nog gezegd bel het vliegtuigje maar af...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaar
Tom buigt niet geheel lekker voor the queen
Dat is wel waar!!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oeps
Dus ze liegen allebei
We weten het als het nomineren van de heren in de tv uitzending zit
Alice ipv karenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wel waar!!
Danny wilde ashley, karen en tom op de bank
MaarGlenn durfde dat (nog) niet
Ty gaat eruit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Dat heeft hij net van Ashley geïnstrueerd gekregen om te zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zegt straks heb je iemand naar huis gestuurd die je niet wil. Danny zegt we hebben Alice niet gebruikt heb met randy een betere band
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heeft hij net van Ashley geïnstrueerd gekregen om te zeggen.
Ashley Alice en Tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wel waar!!
Danny wilde ashley, karen en tom op de bank
MaarGlenn durfde dat (nog) niet
En dan zeggen dat hij niet aan een leidraad loopt en zo niet buiten te boek wil staan. Hij is heel zwakquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heeft hij net van Ashley geïnstrueerd gekregen om te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |