Jammer hij had zo'n hoge pet op van Danny, hij zag hem al winnaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en Alice in gesprek dat Danny had gezegd ik zou jullie er nooit op zetten maar ze zeiden ook van we redden het toch niet tegen die. Tyron zegt hij zet zich wel slecht niet als je dingen zegt.
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef -river- het volgende:
Dit soort gedoe krijg je met dat gegun.
Niks mis met mijn tv. Het is dat ik niet weet hoe ik een foto daarvan hier kan neer zetten anders had ik het bewezen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon een goeie tv kopen, dan zijn de koppen niet zo lelijk
Zie het verschil....dat is dan spel spelen......man man man hoe laag kan je vallen enkel om nog 1week daar te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron neemt Glenn niets kwalijk die heeft geen verhaaltjes en Danny wel leugens
Ja ook slap gelul ..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
Alice wil 1 x iets zeggen zonder camera en mic
Ook lafjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik zou graag eens zonder camera iets tegen jullie willen zeggen maar dat kan ik nu niet doen.
Zou wel regie iets zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook lafjes
Zeg wat je zeggen wil
Nou neequote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik zou graag eens zonder camera iets tegen jullie willen zeggen maar dat kan ik nu niet doen.
[..]
Zou wel regie iets zijn
Ik denk dat de regie het niets kan schelen, het is meer de productie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou wel regie iets zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |