En dat zal nu de nominaties bekend zijn gemaakt niet veranderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
de 3 genomineerden op de bank
buiten nu![]()
Snap ook niet waarom hij zo hoog staat in de popipoll.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Glenn is een goede gast maar die gelooft ook nog in sprookjes
Klopt nu gaat er niks meer gebeuren tot de live.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zal nu de nominaties bekend zijn gemaakt niet veranderen.
Even geen complotten, en geen games te spelen.
Rondhangstreams dus.
Ik vind Glenn een leuke vent ,maar hij is wel wat naïefquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij zo hoog staat in de popipoll.
En daarom ga ik niet op haar stemmenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
zelfinzicht van Alice
![]()
" ik ben gewoon een saai iemand, als je 18 mensen zoals mij erin zet gebeurt er geen ruk"
Ik vond hem ook erg naief hoe hij zich door Sabeau liet bespelen en inpakken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Glenn een leuke vent ,maar hij is wel wat naïef
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehadquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Je moet niet onderschatten hoe Ashley in de buitenwereld staat. Ze heeft een fokking vliegtuig gekregen.
Ty : Tom heeft die gehad.
Eensquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond hem ook erg naief hoe hij zich door Sabeau liet bespelen en inpakken.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11:22 - Stream 2 - Jimmy en Dilano in gesprek
Dilano: "Ik zou een zo sterk mogelijke bank maken"
Jimmy: "Ik steun je waar je naar toe wil, maar ik weet niet of dat mijn keuze zou zijn. Want ik denk dat we gewoon kunnen winnen van iedereen als je maar gewoon bij jezelf blijft en dat vertrouw ik met jou"
Dilano: "Doe ik ook, maar ik blijf bij me zelf. Ik heb met niemand iets, alleen met Ronahi en met jou, als ik jullie erop zou zetten zou ik niet bij mezelf blijven, verder kan ik iedereen erop zetten die ik wil."
Jimmy: "Snap ik, maar stel wel moeten samen een bank maken"
Dilano: "Maar dan nog, jij hebt dat toch ook alleen met mij, of heb je dat ook met Tom"
Jimmy: "Tom is de enige die ik er niet op zet. "
Dilano: "Nou ja, precies, dan zijn er nog genoeg opties toch?"
Jimmy: "En Karen en Ashley als laatste mogelijkheid"
Dilano:
[ afbeelding ]
Dilano: "Waarom dat?!"
Jimmy: "Heb ik wel een goeie band mee"
Dilano: "Ja, dat is niet tactisch"
Jimmy: "Nee, maar die zullen mij ook wel gewoon steunen snap je?
Dilano: "Maar mij niet"
Jimmy: "Ja jou ook meer, daar ben je minder een bedreiging voor dan die anderen"
Dilano: "Ja?!"
Jimmy: "Ja, 100%!"
Dilano: "Hmm..... Daar geloof ik jou in dan"
Hoe laat is die lunchpauze altijd?quote:
Ja en wij hebben dit niet gehoord. Hoe dom van zequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley en Karen instrueren Danny dat hij nooit mag toegeven dat hij Alice gebruikt heeft om .... eruit te krijgen.
Ashley : Je gaat je eigen graf alleen maar meer grave anders ...De buitenwereld kijkt ook mee he ... En uiteindelijk wil je haar er toch uit hebben, en dan kun je daar maar beter bij staan.
Karen : En niet zeggen 'gebruikt'
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en wij hebben dit niet gehoord. Hoe dom van ze
Alsof de buitenwereld dit dan weer niet ziet, ze zijn zo domquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley en Karen instrueren Danny dat hij nooit mag toegeven dat hij Alice gebruikt heeft om .... eruit te krijgen.
Ashley : Je gaat je eigen graf alleen maar meer grave anders ...De buitenwereld kijkt ook mee he ... En uiteindelijk wil je haar er toch uit hebben, en dan kun je daar maar beter bij staan.
Karen : En niet zeggen 'gebruikt'
Wat een kneus. Die Jimmy en Dilano uit elkaar haar is een mooi projectje voor de komende weken waardoor Jimmy nog meer in mijn aanzien zal stijgen, die 2 samen is niets. Elke keer maar dat handje van dat jochie vast houden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11:22 - Stream 2 - Jimmy en Dilano in gesprek
Dilano: "Ik zou een zo sterk mogelijke bank maken"
Jimmy: "Ik steun je waar je naar toe wil, maar ik weet niet of dat mijn keuze zou zijn. Want ik denk dat we gewoon kunnen winnen van iedereen als je maar gewoon bij jezelf blijft en dat vertrouw ik met jou"
Dilano: "Doe ik ook, maar ik blijf bij me zelf. Ik heb met niemand iets, alleen met Ronahi en met jou, als ik jullie erop zou zetten zou ik niet bij mezelf blijven, verder kan ik iedereen erop zetten die ik wil."
Jimmy: "Snap ik, maar stel we moeten samen een bank maken"
Dilano: "Maar dan nog, jij hebt dat toch ook alleen met mij, of heb je dat ook met Tom"
Jimmy: "Tom is de enige die ik er niet op zet. "
Dilano: "Nou ja, precies, dan zijn er nog genoeg opties toch?"
Jimmy: "En Karen en Ashley als laatste mogelijkheid"
Dilano:
[ afbeelding ]
Dilano: "Waarom dat?!"
Jimmy: "Heb ik wel een goeie band mee"
Dilano: "Ja, dat is niet tactisch"
Jimmy: "Nee, maar die zullen mij ook wel gewoon steunen snap je?"
Dilano: "Maar mij niet"
Jimmy: "Ja jou ook meer, daar ben je minder een bedreiging voor dan die anderen"
Dilano: "Ja?!"
Jimmy: "Ja, 100%!"
Dilano: "Hmm..... Daar geloof ik jou in dan"
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ik ben blij dat bb eens niet ingrijpt
Om te sturen
Beter dan andere jaren
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehad![]()
maar die andere halve was toch echt voor Ashley
Zelfkennis hequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
Het is toch op nationaliteit en niet op sekse bepaaldquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Geen idee, Ik denk dat Ashley hier zelf helemaal niets mee te maken hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?
Nou daar geloof ik niet zo in, ze lifte mee op tom dat welquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehad![]()
maar die andere halve was toch echt voor Ashley
je uhm stream loopt wat achter als je dat nu pas hoortquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
Er werd hier gisteren gezegd dat de mensen in huis een naam hebben. Noem ze gewoon bij naam hoe je ook over ze denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
als er volgende week geen plottwist komt en Trash&Co. niet op de bank komen is deze serie van BB totally F*cked
geen bal meer aan zo - totaal geen spanning
In mijn optiek was Jill degene die voor de controverse zorgde met haar ongenuanceerde uitlatingen en rare gedrag met die hobbits.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:39 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, Ik denk dat Ashley hier zelf helemaal niets mee te maken had
er was een vliegtuig voor Tom en Ashley van hun fans.
Die kregen het geld niet bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2704424/9/25#p212726203]donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?
Voorgaande jaren niet dus. Ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch op nationaliteit en niet op sekse bepaald
Precies dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kregen het geld niet bij elkaar.
ze kunnen het goed vinden hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaar
Tom buigt niet geheel lekker voor the queen
Ik lees alleen mee hier en post normaal niet maar ik zie deze fout regelmatig...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Oepsquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Laf van Danny die beweert nu dat Glenn deze nominaties wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |