Zelfkennis hequote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
Het is toch op nationaliteit en niet op sekse bepaaldquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Geen idee, Ik denk dat Ashley hier zelf helemaal niets mee te maken hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?
Nou daar geloof ik niet zo in, ze lifte mee op tom dat welquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom heeft anderhalf vliegtuig gehad![]()
maar die andere halve was toch echt voor Ashley
je uhm stream loopt wat achter als je dat nu pas hoortquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
Er werd hier gisteren gezegd dat de mensen in huis een naam hebben. Noem ze gewoon bij naam hoe je ook over ze denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
als er volgende week geen plottwist komt en Trash&Co. niet op de bank komen is deze serie van BB totally F*cked
geen bal meer aan zo - totaal geen spanning
In mijn optiek was Jill degene die voor de controverse zorgde met haar ongenuanceerde uitlatingen en rare gedrag met die hobbits.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:39 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Is exact wat BB nu doet. Ziet dat de heksen ashley en karen voor beroering zorgen en dus kijkcijfers...laat ze erin tot ongeveer het einde waar Alice, Ty of Danny dan uiteindelijk wint. Kijk maar naar het seizoen met Jill.
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, Ik denk dat Ashley hier zelf helemaal niets mee te maken had
er was een vliegtuig voor Tom en Ashley van hun fans.
Die kregen het geld niet bij elkaar.quote:Op donderdag 7 maart [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2704424/9/25#p212726203]donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk, kon Ashley haar "fans". het niet alleen doen.?
Voorgaande jaren niet dus. Ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch op nationaliteit en niet op sekse bepaald
Precies dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kregen het geld niet bij elkaar.
ze kunnen het goed vinden hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom fans kunnen niet ashley fans op een enkeling na zijn want in het spel zijn ze tegen elkaar
Tom buigt niet geheel lekker voor the queen
Ik lees alleen mee hier en post normaal niet maar ik zie deze fout regelmatig...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ronahi zaterdag vertrekt dan is Karen de enige Belgische vrouw. Voorgaande jaren werd er dan door BB gezegd: gefeliciteerd jij staat in de finale week.
Echt he.
Oepsquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Laf van Danny die beweert nu dat Glenn deze nominaties wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |