ik stop binnenkort ook maar met kijken, kan die slabek en hanglippen echt niet meer aanhoren en zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:19 schreef marky het volgende:
[..]
Zal best maar het effect is veel minder dan als het nu was gebeurd. De klap was hard geweest en de poppen aan het dansen maar dit was te voorspelbaar. Danny heeft een dag TV gemaakt thats it. Kijk het zaterdag aan maar als het gaat zoals ik verwacht dan ben ik wel klaar met deze BB. Spanning is er volledig uit. Volgende keer gaan Ro en Randy erop met waarschijnlijk weer Alice etc etc Finale Jimmy in full drag naast Alice of Ashley en Tom en Karen.
Willen toch eerst tyron en co weg hebben en karen en ashley daar houden. Dilano snapte dat niet echtquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
Jimmy en Dylano hebben ook het licht gezien.....Gaan hun eigen weg. zeggen ze.
Tot ze weten wie er PON heeftquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
Jimmy en Dylano hebben ook het licht gezien.....Gaan hun eigen weg. zeggen ze.
Omdat Danny het maar bleef herhalen. Danny had moeten weten dat hij dat niet had moeten doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Ty zat zich helemaal weer rijk te rekenen dat Ashley er bij zou komen....
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
de 3 genomineerden op de bank
buiten nu![]()
Nu zijn de keren dat Ronahi wel iets snapt ook op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi snapt het allemaal niet meer![]()
iedereen zegt wat anders
Omdat hij een totaal vertekend beeld heeft van de populairiteit buiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Willen toch eerst tyron en co weg hebben en karen en ashley daar houden. Dilano snapte dat niet echt
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu zijn de keren dat Ronahi wel iets snapt ook op 1 hand te tellen.
Glenn is een goede gast maar die gelooft ook nog in sprookjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:30 schreef zodeju het volgende:
Glenn gelooft dat Danny het als grap bedoelde.....
Jaja Glenn denk niet dat er iemand intrapt....Dat voor de nominatie.....
Fijne dappere soldaten......ga niet liegen "Al is de leugen nog zo snel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |