quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat heeft hij net van Ashley geïnstrueerd gekregen om te zeggen.
Klopt. Kristoff kreeg toen ineens dat finale ticket. Anders had Tobias in de finale gezeten. Kristoff had totaal geen fanbase maar was de laatste BE man.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar het is wel degelijk gebeurd dat de laatste Belgische vrouw/of Nederlandse dat weet ik niet meer dat die in de finale week stond. Week he
Ik hoop het maar er moet een man uit dus Ty is deze week wel het haasje...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:54 schreef Cupfighter het volgende:
Laffe Danny
Gelukkig wint Alice dit met gemak, Ronahi is gezien,
Dat was Randy inclusiefquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom dan huilen toen Alice erop kwam. Gelul allemaal van Alice. Hij zegt vond het niet eerlijk vorige keer dat tyron en co hun erop hadden gezet. Wat een slap gelul van die man toch.
2 zelfsquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat met die vliegtuigjes ook, nu weer een kist voor Karen die over moet komen blijkbaar...
Dat is echt een kut bank dus daar heeft BB begrijpelijk een stokje voor gestoken.quote:
Die man zet zich zo voor schut, en zal dat nog wel vaker doen de laatste weken denk ik.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom dan huilen toen Alice erop kwam. Gelul allemaal van Alice. Hij zegt vond het niet eerlijk vorige keer dat tyron en co hun erop hadden gezet. Wat een slap gelul van die man toch.
Ik ben benieuwd, ik persoonlijk had liever Randy eruit zien gaan van de personen die beschikbaar zijn om genomineerd te worden maar die mag nog een week blijven hangen in het huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar er moet een man uit dus Ty is deze week wel het haasje...
Ja die had er ook al lang uit gemogen. Er zijn zoveel passanten nog die er maar overal tussendoor fietsen telkens. Dubbele exit zou geen kwaad kunnen maar met die extra week die er is, zal dat niet gebeuren anders wordt het wel erg rustig daar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik persoonlijk had liever Randy eruit zien gaan van de personen die beschikbaar zijn om genomineerd te worden maar die mag nog een week blijven hangen in het huis
heb tijdje geleden een artikel van gezien, als ik het terug vind zal ik het hier postenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het op te zoeken maar het is wel degelijk gebeurd dat de laatste Belgische vrouw/of Nederlandse dat weet ik niet meer dat die in de finale week stond. Week he
Die belgen zijn te dom. Deze jongens hadden Ashley moeten gebruiken om er een belg uit te krijgen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:56 schreef b_engeltje het volgende:
Als rohani eruit gaat is karen save voor rest van het spel, zouden ze dat wel beseffen?
Wat laat die man zich kennen en vooral gebruiken door die meidenquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
Danny gaat niet met Alice praten zegt hij.
Wat heeft dat met de ruggengraat van Tom te maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:59 schreef Frummelie het volgende:
Wat een schijtbakken zijn Danny en Glenn en maar kronkelen om zichzelf vrij te pleiten...
En als Tom nou een beetje ruggengraat had getoond had Alice er waarschijnlijk niet eens opgezeten...ipv van er nu verdrietig over zijn.. wat een flapdrollen allemaal...
Ik denk dat ashley ook niet beseft dat ze met deze zet die ze de mannen voorgekauwt heeft, haar vriendinnetje mogenlijk save heeft gezetquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Die belgen zijn te dom. Deze jongens hadden Ashley moeten gebruiken om er een belg uit te krijgen.
Tom heeft andere laten winnen omdat hij niet wilde nomineren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de ruggengraat van Tom te maken?
Ik denk dat dilano er op staat volgende week...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: ik ga vanaf volgende week ook, dan is het ieder voor zicht.
ja ja alsof hij toestaat dat Dilano zijn broekzak los laat
Tom wilde de pon niet hebben om zo geen keuze hoeven te maken.... geen ruggengraat dus.... slappe hap.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de ruggengraat van Tom te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |