Van mij mag ro wel gaan, (ben haar zeurstem een beetje zat) maar gaat een ander ook goed. Kan er nooit zo wakker van liggen.quote:
Je bedoeld de TT zat wel op een paar sec na twee minuten tussenquote:
Die snapt toch ook niet helemaal hoe BB werkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Harry het volgende:
Tyron boos!
Tyron: en dan zeggen, ik zal jullie er nooit op zetten.....
Nee niet boos alleen snapt niet dat Danny gister heeft gezegd tegen alice en hem zet jullie er niet opquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Harry het volgende:
Tyron boos!
Daar heeft Ty ook gelijk in, zeg dan nietsquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
Ty geeft exact weer wat een deel van de Cos zegt
Zeg dan niet dat je Tom en Ashley erop zet
dat is dan toch boos?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet boos alleen snapt niet dat Danny gister heeft gezegd tegen alice en hem zet jullie er niet op
Het is flauw van Dannyquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft Ty ook gelijk in, zeg dan niets
En toch heeft-ie dat niet gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny baalt dat hij de mooiste en liefste vrouw moest nomineren.
Nee ty was niet boosquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch boos?
Hij is boos/verontwaardigd om wat Danny gisteren had gezegd. En dat kan ik me heel goed voorstellen.
Op twee sec na? .. ik had ook al tien keer gekeken omdat het zo lang duurdequote:
Eerlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt is toch niet leuk zo nu al de 4e op rij die van ons weggaat.
Glenn is een puppet in de handen van ashley laf gedragquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Maar dat zeg ik tegen haar ook. Het is niet zo dat ene persoon ons kan beïnvloeden se. De keuze is echt door ons gemaakt Dat jullie niet denken dat een persoon alles gaat beslissen voor ons, snapte? Dat is zeker niet het geval"
Randy: "Nja.. ja, we gaan het zien man. Komt wel goed. Hoort bij het spel he"
Hij is niet boos. Hij bespreekt het gewoon.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Harry het volgende:
Tyron boos!
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Ik ben blij dat bb eens niet ingrijpt
Om te sturen
Beter dan andere jaren
Dat komt bij Danny nog als een boemerang terug de volgende wekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het jammer dat Danny eerder had gezegd tegen hun dat hij niet op hun zou stemmen want dat was nog te vroeg en dat hij dacht aan Tom of Ashley.
Nee joh, laat maar maar ik was al bezig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld de TT zat wel op een paar sec na twee minuten tussen
Maar roep maar als je een andere wil?
Nee zeker niet Glennquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Maar dat zeg ik tegen haar ook. Het is niet zo dat ene persoon ons kan beïnvloeden se. De keuze is echt door ons gemaakt Dat jullie niet denken dat een persoon alles gaat beslissen voor ons, snapte? Dat is zeker niet het geval"
Randy: "Nja.. ja, we gaan het zien man. Komt wel goed. Hoort bij het spel he"
Huh ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:43 schreef spapaars het volgende:
Glenn is behoorlijk populair, maar is gewoon een achterbakse-stiekeme gluiperd.
Wanneer iemand boos doet, boos kijkt, en boos praat, is die boos.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan toch boos?
Hij is boos/verontwaardigd om wat Danny gisteren had gezegd. En dat kan ik me heel goed voorstellen.
Dat dus. Zaterdag is het zo goed als afgelopen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
als er volgende week geen plottwist komt en Trash&Co. niet op de bank komen is deze serie van BB totally F*cked
geen bal meer aan zo - totaal geen spanning
Gewoon een goeie tv kopen, dan zijn de koppen niet zo lelijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die lelijke koppen van Ashley en Karen in mij face ..op mijn tv heel groot he
Die nare lachjes op hun gezicht.
Brrrr
Nu geen tijd om dat allemaal te omschrijven, zou een dik boek worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh ?
Wat heeft die nu exact gedaan ?
Ook weer zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Thorelf het volgende:
Wat zeurt Ro nou...leugenaaster 1e klas
Volgende week wordt sowieso andersquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat dus. Zaterdag is het zo goed als afgelopen.
Hij is gewoon een gehoorzame onderofficierquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Glenn is een puppet in de handen van ashley laf gedrag
Vond het er te random uitkomen eigenlijkquote:
Aangezien het volgende week fan-week wordt (kijkers konden al stemmen op wie duo's moet vormen), hoop/vermoed ik dat de kijker mag nomineren. En hopelijk zijn er dan geen -tig vrijstellingen uitgedeeld, want er zijn er een paar die flink de dans ontspringen week na week.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
als er volgende week geen plottwist komt en Trash&Co. niet op de bank komen is deze serie van BB totally F*cked
geen bal meer aan zo - totaal geen spanning
Dat omschrijven we hier als een reetlikker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gehoorzame onderofficier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |