Natuurlijk. Zij gaat de 2 kanten van de draaideur kunnen bewonderen zaterdag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:15 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi: er kan beter geen liveshow zijn zaterdag
Dus dat. Zeg dan nietsquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en prima dat je die mensen weg wil hebben ,maar ga dan niet liegen tegen mensen
Valt me tegen van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ie daar wel een punt heeftquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:21 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy :' Dat gaat hem volgende week op de bank zetten'
Ik heb helemaal niet het idee dat het de makers iets uitmaakt die balans, vorig jaar was toch ook al een paar weken eerder duidelijk dat bepaalde mensen de finale niet meer konden ontlopen. Het heeft ook totaal geen zin om het manipuleren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu maar afwachten of Ty de spreekwoordelijke haak gaat krijgen omdat het anders een mancave gaat worden daar
Dat is jouw idee van een goede bank.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Wat een onzin dit BB seizoen. Nog steeds wordt een goede bank zoals Tom/Ashley/Karen vermeden.
Ze willen er een Belg uit ... en Ronahi wint wellicht van Randy.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Waarom Alice ?? Als ze ook Randy hadden kunnen nemen
Lafjes van de heren
Productie heeft met die verkleedpartij een popipoll daar stonden ze redelijk dicht bijelkaar. Ze kunnen dat dus wel maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe dan?
Tom lovers gaan allemaal op Alice stemmen. Dat staat al vast.
Tyron heeft zijn eigen fans. Meer dan Ronahi denk ik wel.
Of Tyron moet er zelf de brui aan geven.
Ja, dat was wel een nare streek. Hij had gewoon niets moeten zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en prima dat je die mensen weg wil hebben ,maar ga dan niet liegen tegen mensen
Valt me tegen van hem
Hey .. welkom terug ... leuk programma he.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Wat een onzin dit BB seizoen. Nog steeds wordt een goede bank zoals Tom/Ashley/Karen vermeden.
Vooral dat snap ik idd niet van Danny , verder snap ik hun keuze primaquote:
Zou ik ‘ oprecht’ jammer vindenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu maar afwachten of Ty de spreekwoordelijke haak gaat krijgen omdat het anders een mancave gaat worden daar
Ze kunnen beter aansluiting zoeken bij Team Ashley dan bij die onbetrouwbare groep, daar spinnen ze meer garen bij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, zet dan Tom of Ash erop, maar nee ze kiezen ervoor om lafaards te zijn.
1 van die 2 moet eens snel vertrekken, ze bepalen teveel daar op een vooral schijnheilige manier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn en Danny allebei angstig lijkt het wel omdat ze Alice erop gezet hebben. Laffe mannen zeg. Sta achter je beslissing. Danny och arme ronahi
Mensen blij maken en vervolgens nominerenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vooral dat snap ik idd niet van Danny , verder snap ik hun keuze prima
Omdat hij in allebei de groepen iets anders heeft verteld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:21 schreef Harry het volgende:
Danny kon het deze keer niet goed doen....
Jimmy wil hem nu op de bank gaan zetten, omdat het niet fair is. Hij wilde er een sterke speler uit, zegt Jimmy.
Alice is zo walgelijk politiek correct, die zegt altijd precies wat de ander wil horen. Niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Alice lief tegen Danny het is goed he schat
Ook niet verdient. Dan is Alice meer voor de toneelhaak omdat ze zich afzijdig houdt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik ‘ oprecht’ jammer vinden
Ty is zeker geen favoriet bij mij
Maar Eén toneelhaak zou ik sneu vinden
Helemaal mee eens en ook het enige logische wat ze konden doen. Ze hadden hooguit Randy nog kunnen nomineren ipv een van die drie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kunnen beter aansluiting zoeken bij Team Ashley dan bij die onbetrouwbare groep, daar spinnen ze meer garen bij.
En met die cityhoppers die van kamp naar kamp vliegen, de zogenaamde "neutralen", valt al helemaal geen land te bezeilen.
Verstandige keuze dus van D & G.
Eens. Wat ze hebben gestemd maakt me niet zoveel uit maar wel hoe Danny daar gisteren mee omging , en dan nu de conclusie . Dit gaat zich tegen hem keren en logischquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie daar wel een punt heeft![]()
Dat ie ze nomineert snap ik wel, met wat ie erom heen tegen verschillende mensen geroepen heeft, gooide hij z'n eigen ruiten in. Game by numbers waarbij het tellen Danny toch lastig af lijkt te zijn.
Glenn heeft hier ook een aandeel in, maar die hield z'n kaarten voor de borst.
Dan zal het Glenn wel zijn geweest die haar naam in de DBK heeft genoemdquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft gister tegen alice gezegd ik zet je er niet op.
Kan het misschien zijn dat ze echt zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice is zo walgelijk politiek correct, die zegt altijd precies wat de ander wil horen. Niet te vertrouwen.
Wie er ook gaat is primaquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Er kan gestemd worden https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Denk het ook wanr ashley wilde haar absoluut erop hebben is er een week mee bezig geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal het Glenn wel zijn geweest die haar naam in de DBK heeft genoemd
Ja... maar bij mensen die echt niet te vertrouwen zijn moet je ver uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan het misschien zijn dat ze echt zo is.
Ze hadden in dat geval ook naar de verhouding kunnen kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen er een Belg uit ... en Ronahi wint wellicht van Randy.
Ja, en zou lullig zijn aangezien hij ze allebei de PoN heeft gegund ... wellicht tactisch, maar toch. Of iig Glenn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden in dat geval ook naar de verhouding kunnen kijken
Dat er een man uit zou moeten
Echt ro eruit willen hadden ze Tom erop moeten zetten
Maar dat durven ze ook niet
Meteen gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Er kan gestemd worden https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Die vind ik nu weer stukken beter te pruimen zonder Sabeau en met Jimmyquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
Zolang volgende week Dylano er maar op komt
Niks hoor, dit zijn de dappere rode baretten, de fiere stoottroepen van de Generaal.quote:
Ik heb ook op Ro gestemd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Harry het volgende:
Gestemd (voor wat het waard is) voor Ronahi, om Tyron eruit te krijgen.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Harry het volgende:
Gestemd (voor wat het waard is) voor Ronahi, om Tyron eruit te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |