Eens. Wat ze hebben gestemd maakt me niet zoveel uit maar wel hoe Danny daar gisteren mee omging , en dan nu de conclusie . Dit gaat zich tegen hem keren en logischquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie daar wel een punt heeft![]()
Dat ie ze nomineert snap ik wel, met wat ie erom heen tegen verschillende mensen geroepen heeft, gooide hij z'n eigen ruiten in. Game by numbers waarbij het tellen Danny toch lastig af lijkt te zijn.
Glenn heeft hier ook een aandeel in, maar die hield z'n kaarten voor de borst.
Dan zal het Glenn wel zijn geweest die haar naam in de DBK heeft genoemdquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft gister tegen alice gezegd ik zet je er niet op.
Kan het misschien zijn dat ze echt zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice is zo walgelijk politiek correct, die zegt altijd precies wat de ander wil horen. Niet te vertrouwen.
Wie er ook gaat is primaquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Er kan gestemd worden https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Denk het ook wanr ashley wilde haar absoluut erop hebben is er een week mee bezig geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal het Glenn wel zijn geweest die haar naam in de DBK heeft genoemd
Ja... maar bij mensen die echt niet te vertrouwen zijn moet je ver uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan het misschien zijn dat ze echt zo is.
Ze hadden in dat geval ook naar de verhouding kunnen kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen er een Belg uit ... en Ronahi wint wellicht van Randy.
Ja, en zou lullig zijn aangezien hij ze allebei de PoN heeft gegund ... wellicht tactisch, maar toch. Of iig Glenn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden in dat geval ook naar de verhouding kunnen kijken
Dat er een man uit zou moeten
Echt ro eruit willen hadden ze Tom erop moeten zetten
Maar dat durven ze ook niet
Meteen gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Er kan gestemd worden https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Die vind ik nu weer stukken beter te pruimen zonder Sabeau en met Jimmyquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
Zolang volgende week Dylano er maar op komt
Niks hoor, dit zijn de dappere rode baretten, de fiere stoottroepen van de Generaal.quote:
Ik heb ook op Ro gestemd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Harry het volgende:
Gestemd (voor wat het waard is) voor Ronahi, om Tyron eruit te krijgen.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Harry het volgende:
Gestemd (voor wat het waard is) voor Ronahi, om Tyron eruit te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |