Jammer hij had zo'n hoge pet op van Danny, hij zag hem al winnaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en Alice in gesprek dat Danny had gezegd ik zou jullie er nooit op zetten maar ze zeiden ook van we redden het toch niet tegen die. Tyron zegt hij zet zich wel slecht niet als je dingen zegt.
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef -river- het volgende:
Dit soort gedoe krijg je met dat gegun.
Niks mis met mijn tv. Het is dat ik niet weet hoe ik een foto daarvan hier kan neer zetten anders had ik het bewezen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon een goeie tv kopen, dan zijn de koppen niet zo lelijk
Zie het verschil....dat is dan spel spelen......man man man hoe laag kan je vallen enkel om nog 1week daar te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron neemt Glenn niets kwalijk die heeft geen verhaaltjes en Danny wel leugens
Ja ook slap gelul ..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
Alice wil 1 x iets zeggen zonder camera en mic
Ook lafjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik zou graag eens zonder camera iets tegen jullie willen zeggen maar dat kan ik nu niet doen.
Zou wel regie iets zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook lafjes
Zeg wat je zeggen wil
Nou neequote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik zou graag eens zonder camera iets tegen jullie willen zeggen maar dat kan ik nu niet doen.
[..]
Zou wel regie iets zijn
Ik denk dat de regie het niets kan schelen, het is meer de productie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou wel regie iets zijn
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wel.een verschil van de genomineerden nu en toen dat karen en ashley erop zaten en Danny met Glenn. Die waren helemaal zwaar depressief vooral karen en danny
Hij neemt het weer geweldig op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn net half uur genomineerd
Ty
Tis tijd voor osso
Ik ben het zat
Tja, Danny. Iemand die zich onafhankelijk en recht door zee voordoet maar een laf liegend meelopertje blijkt te zijn.Dergelijk gedrag beperkt zich helaas niet tot BB.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die snapt toch ook niet helemaal hoe BB werkt.
Ja, dan hadden we leuke streams en werd er tv gemaakt. Nu ja, elk voordeel hep ze nadeelquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Deze drie zijn genomineerd en zijn alweer zo relaxed. Echt als het Ashley was geweest dan was de tent te klein geweest.
Dat valt dus echt op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wel.een verschil van de genomineerden nu en toen dat karen en ashley erop zaten en Danny met Glenn. Die waren helemaal zwaar depressief vooral karen en danny
Oh, dus ik kan nog heel wat verwachten als er gesneden wordt in hun groepjequote:Op donderdag 7 maart 2024 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.
Bottomline: het is inderdaad die groep die zorgt voor spectaculaire tv.
Hoeft ook niet. Zijn rol is om de Queen in een zetel naar de finale te dragen.quote:
Die dondert er op 3/4 uitquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Zijn rol is om de Queen in een zetel naar de finale te dragen.
Ja, die laatste week wordt spectaculair.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan nog heel wat verwachten als er gesneden wordt in hun groepje
Ik ben wel blij dat zij genomineerd is en van mij mag ze ook best vertrekken. Iedere keer als zij met het andere kamp loopt te slijmen gaan mijn nekharen overeind staan van de gemaaktheid in haar stem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ro wel gaan, (ben haar zeurstem een beetje zat) maar gaat een ander ook goed. Kan er nooit zo wakker van liggen.
Danny baalt dat hij de mooiste en liefste vrouw moest nomineren. Wat een gekkie, hij had haar niet hoeven nomineren
Deze zijn gewoon fijn. Lachen om jezelf en je situatie is toch een kracht. Dat ontbreekt volledig aan de andere kant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:56 schreef zodeju het volgende:
Ach, er wordt niet gelijk gejankt zoals bij andere die er op stonden....
Wat Ro gaat binnen halen zijn de Ashley stemmers die heel graag Ty zien gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje....To close, to call, net als vorige week.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |