Da's ook onzin, het blijft een kijkwaardige Show, je kan het de Regie niet kwalijk nemen dat ze de Dikke Tieten en Lekkerbekjes Kijkcijferkanonnetjes willen binnenhouden.. dat "stemmen" is al sinds jaar en dag dankbare markinformatie voor de programmamakersquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan de kijker alleen maar stemmen op de mensen die bewoners zelf op de bank hebben gezet. maar zo gaat het al vanaf het begin . Dus in die zin weet je dat dat als je gaat kijken.
Ik weet ook dat BB ( en andere reality programma's het spel manipuleren , maar ik denk wel dat zoals de opzet nu is kijkers in beperkte zin wel degelijk bepalend kunnen zijn
En ik denk dat dat ook aardig klopt met wat je op de streams ziet.
Mocht Sabo morgen blijven dan neem ik mijn woorden terug maar dan weet ik ook dat niet meer hoef te kijken.![]()
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Gezellig iedereen van tafel terwijl Tom nog zit te eten
Ik zeg dit heel voorzichtig maar zonder haar valse zuster is ze al een stukje leuker.quote:
Oh nou dat is ook fraai dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg dit heel voorzichtig maar zonder haar valse zuster is ze al een stukje leuker.
Hoi Doraina.
Echt tafelmanieren beneden peil... wat een volk...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..
Ze is lekker bezig.quote:
Ty gaat eerder schuiven zonder Randy. Ty zal dan meer richting Alice gaan. Dus meer naar het midden en neemt daar Ro in mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Joyce-43 het volgende: Randy zonder Ty is best te doen volgens mijn hoor,Ty houd groep ook instand volgens mijn
Een plaat met ingrediënten voor de pizza.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft het over dat iedereen iets meeneemt
en vorige keer mocht het ook niet
en nu wel??
ja beetje lulligquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft het over dat iedereen iets meeneemt
en vorige keer mocht het ook niet
en nu wel??
nou zou ik ook niet leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely aan het klagen vind ik dan.
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten (in die aparte kamer) had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Wat moet je er ook mee? Thuis een wall of fame mee maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Danny en Alice hebben ook geen één. Hebben ook in de pizza hut gestaan.
Denk het niet hoor,,,,als ze het niet van BB krijgt dan wel van een van de mannen.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijn
nu heeft ze een keer pech
Is dus al geregeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet hoor,,,,als ze het niet van BB krijgt dan wel van een van de mannen.....
Precies zo zie ik het ook. Las dat ze ook al als eerste een pizza kreeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijn
nu heeft ze een keer pech
geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies zo zie ik het ook. Las dat ze ook al als eerste een pizza kreeg.
Ach, souvenirtje van BB. Ashley heeft ook coins mee in haar koffer en alle namen op zo'n blauw labeltje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat moet je er ook mee? Thuis een wall of fame mee maken?
Het ging mij even om de manier waarop ze het eist .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach, souvenirtje van BB. Ashley heeft ook coins mee in haar koffer en alle namen op zo'n blauw labeltje.
Oh maar dat is een heel ander verhaal . Mensen worden gecast op karakter/uiterlijk, achtergrond . Irritainment tv.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's ook onzin, het blijft een kijkwaardige Show, je kan het de Regie niet kwalijk nemen dat ze de Dikke Tieten en Lekkerbekjes Kijkcijferkanonnetjes willen binnenhouden.. dat "stemmen" is al sinds jaar en dag dankbare markinformatie voor de programmamakers
Nou wat een onzin weer......Zou als ik hun was nog lekker de eieren lekker bakken....met tomatenquote:
Tom Glenn Danny en Dilano zijn de hele tijd buiten geweest bij de oven en Tyron is even later naar binnen gegaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nou dat is ook fraai dan.
Werd me niet duidelijk in de Cos wie had staan bakken of overheen gelezen
Dat is waar.....ook glazen stolp verstopt, maar dat kan voor koekjes zijn die ze uit de wall nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij even om de manier waarop ze het eist .
Dat is nou het leuke.. daar kom je nooit achterquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar dat is een heel ander verhaal . Mensen worden gecast op karakter/uiterlijk, achtergrond . Irritainment tv.
Het moet botsen , ergeren, emotie losmaken en en dat doe je niet met alleen maar saaie mensen of alleen maar schreeuwerds.
maar los van de manipulatie van de programmamakers , of wie ze er liever in willen houden: als kijker heb je alleen je stem . En je kan ervoor kiezen om wel of niet te stemmen. Het stemmen is gekoppeld aan het programma .
Tv maken gaat uiteindelijk om geld en het zou niet lopen als mensen niet meer kijken omdat het programma de kijkers continu bedonderd
ja een beetje in de lijn der verwachtingquote:
Zit verbaast te kijken van het gesnaai nuquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Ze zaten allemaal zo vol en nu ze hebben gehoord dat alles ingeleverd moet worden
beginnen ze weer te snaaien..
Er zijn hele onderzoeken gedaan naar reality tv , BB etc . best wel grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke.. daar kom je nooit achter![]()
Wat je wel weet is dat altijd die verdomde irritators maar nooit weg gaan
Lullig !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten (in die aparte kamer) had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Dan is in feite het hele concept BB al wel goed verkocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn hele onderzoeken gedaan naar reality tv , BB etc . best wel grappig
Alles draait om geld
Die borden konden denk ik toen nog niet weg omdat ze vandaag dus gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lullig !
Dan hadden ze haar gelijk dat kunnen geven
Ze moet bij vertrek op de weegschaal.. je mag niet méér meenemen dan bij binnenkomstquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moet haar spierbundels onder aan haar rug voeden
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:34 schreef yvondenise het volgende:
Die Alice begint steeds meer op een kogelstootster te lijken.
Die krijgt ze toch van hem.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely nu weer over het pepperoni bord dat ze het toen wilde hebben maar niet mocht. Nu heeft Tom het bord dat zij toen al wilde hebben![]()
En ze zaten al vol. Zo bang dat ze wat te kort komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Het zijn net beesten ...wel heel erg hoor dit
Wat een zekert die BB !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wilde oregano pakken uit de bakken die al in het voorraadhok stonden, voor morgen. Maar het mag niet van BB.
Dat is toch echt jammer van die kruiden..quote:
Een pizza voor de grote kerels is ook wel weinig als de vrouwen hem ook met gemak op krijgen....Anderhalf was iets lekkerder geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zaten al vol. Zo bang dat ze wat te kort komen.
wat zei hij?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Puzzie het volgende:
Dillie over Ty die er nu voor de derde keer op staat
Jimmy zei vanmorgen nog niet op z'n knietjes te kunnen schuren.. knie doet nog pijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil weten of Jimmy nog iets specifieks wil doen vanavond![]()
Het kán immers zijn laatste avond zijn
Ze doen de hele dag niets, zoveel verbranden ze nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een pizza voor de grote kerels is ook wel weinig als de vrouwen hem ook met gemak op krijgen....Anderhalf was iets lekkerder geweest.
Ja hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Tom heeft die persoon nodig,niet ik????
Dan kan dillie op zijn knietjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jimmy zei vanmorgen nog niet op z'n knietjes te kunnen schuren.. knie doet nog pijn
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice : weet dat ik bij je wil zitten als je er behoefte voor voelt dan ben ik een transparant persoon daarin.
(tegen sabo)
alice loopt weg.
Sabo hardop in zichzelf : ohh ik vind dit zooo lief maar Tom heeft een persoon nodig niet ik.
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Tom heeft die persoon nodig,niet ik????
wicht spoort echt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice : weet dat ik bij je wil zitten als je er behoefte voor voelt dan ben ik een transparant persoon daarin.
(tegen sabo)
alice loopt weg.
Sabo hardop in zichzelf : ohh ik vind dit zooo lief maar Tom heeft een persoon nodig niet ik.
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef Puzzie het volgende:
OMG ik lees het al . Tom is wel het grote probleem voor Sabo , of misschien haar bliksemafleider
Ik heb net een paar tips gehoord 😂 (echt waar)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Nu weer over haar stoelgang BB wil het ook niet meer horen
ik heb de zin 3x gelezen maar begrijp hem niet, wie zijn ro do ?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
en dat misbruikt zij ten volste
ronahiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb de zin 3x gelezen maar begrijp hem niet, wie zijn ro do ?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
ik snap je niet. wat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kind liegt chronisch. Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze 9 dagen niet was geweest. Dan loop je echt niet meer zo rustig rond hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Nu weer over haar stoelgang BB wil het ook niet meer horen
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro/ do een probleem heeft met tomquote:
Net vertelde ze heel iets anders ..het was al wel op gang gekomenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kind liegt chronisch. Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze 9 dagen niet was geweest. Dan loop je echt niet meer zo rustig rond hoor.
Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Net vertelde ze heel iets anders ..het was al wel op gang gekomen
maar alles was er nog niet uit
Tom is ook gewoon onhandig in communicatie en gedrag. Zit ondertussen halve dagen in dat groene hok.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef engine het volgende:
Het is wel toevallig dat meerdere niet handig om kunnen met Tom maar dat het volledig bij die anderen ligt altijd. Net iets te toevallig als je het mij vraagt.
Vond het daarom ook leuk dat tvuitzending ook liet zien dat Ashley geblokt werd door Tom omdat hij haar geen hug wilde geven. Ashley 3keer zeggen doe normaal ik mag je toch wel een hug geven....Maar nee wilde hij niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef engine het volgende:
Het is wel toevallig dat meerdere niet handig om kunnen met Tom maar dat het volledig bij die anderen ligt altijd. Net iets te toevallig als je het mij vraagt.
Die smakelijk lach mag dus ook niet meer van de queen......is ze eigenlijk al met de volgende stemming bezig..... De oudere heren gingen nu niet echt met haar mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
danny: op wie ben je nu bezig?
ashely; op wie? dat zal ik je zo vertellen!
Jimmy: ronahi..
ashely ja die was ook zo vreeeselijk hard aan het lachen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook
maar schijn een roze bril te hebben
Deze snap ik even nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog 25 uurquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je mag er ook niets over zeggen want dan heb je weer een TR aan je broek hangen.
Maar ik zie geen roze bril , wel dat je verder kan kijken dan wat je ziet
[ afbeelding ]
Sabo is weer helemaal happy ..
Geen ogen dicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:55 schreef Adat231 het volgende:
mogen ze wel op bed liggen dan? zo vroeg?
Ja tuurlijk alle aandacht van Ty daar heeft ze het van het begin af aan al op gemuntquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je mag er ook niets over zeggen want dan heb je weer een TR aan je broek hangen.
[ afbeelding ]
Ja precies , Dillie was haar opstapje en nu heeft ze eindelijk de aandacht van Tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja tuurlijk alle aandacht van Ty daar heeft ze het van het begin af aan al op gemunt
Dat is ook wel een rare regel. Verbied gewoon dat bedliggen. Dan is het duidelijk.quote:
hij is gediagnosticeerd toen hij jong wasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef humpty het volgende:
Vandaag wat meer gekeken en ik zie Tom toch echt met van alles bezig
doet mee met het sporten ,kaarten ,pizza bakken ,opruimen en nu pingpongen met Alice
Ik heb geen ADHD maar zou als ik daar zat ook mijn rustmomentje even pakken
Ik zie eigenlijk een jongen met een hart van goud
Terwijl zij en Karen de meest kinderachtige spelletjes bedenken...verkleed partijtje met de jongens...lekker een pot chips opeten op bed.....en dan Karen haar lach wel leuk vinden dat gehinik.....zonder aanleidingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:53 schreef marky het volgende:
Ashley ga lekker naar huis dan als je er niet tegen kan.
Dat slurpgeluidje?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Danny![]()
niet meer dat geluidje met de tanden/ tong maken
Little do they know...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil weten of Jimmy nog iets specifieks wil doen vanavond![]()
Het kán immers zijn laatste avond zijn
behalve in de cosquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is gediagnosticeerd toen hij jong was
en ik kan me vergissen maar volgens mij heeft hij ook medicatie
heel veel trekjes van hem wijzen naar ADHD
maar daar is verder niks mis mee
Tom is vanaf week 1 weggezet als de ietwat rare/aanwezige/drukke/dominante man
voornamelijk door Do en Ro
maar anderen namen dat over
soort als iemand het maar hard genoeg roept ga je het vanzelf zo zien
Ik vind het wel grappig dat zij zo met elkaar klikkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Tom gaan klappen en een spel doen
ze?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat slurpgeluidje?
Daar is ze juist zo trots op.
Ja ze is nog al selectief verontwaardigd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
Ok dus Ashley is boos op Ro omdat ze moest lachen aan tafel..en het te luid was. dus alleen zij mag plezier hebben en karin mag wel de godganse dag schreeuwen en lachen en gillen. duidelijk
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus mogen we dat nou niet meer zien ?
Dat uittellen van de plakjes salami vond ik toch wel de kers op de taart. Zeker als je zag hoeveel er nog over was na afloopquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: wil je eerst uitleg of dat we eerst gaan spelen.
Tom wil uitleg
Ashely gaat het uitleggen
In de keuken, we gaan dingen bewaren voor morgen. We hadden niet hele royale hoeveelheden.
Knoflook, ui etc
maar ashely zei ik wil nu knoflook op mijn pizza hoor
Werd ook gelijk van de stream gehaald de zeur. Niemand mag iets alleen de generaal en haar slaafjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
Ok dus Ashley is boos op Ro omdat ze moest lachen aan tafel..en het te luid was. dus alleen zij mag plezier hebben en karin mag wel de godganse dag schreeuwen en lachen en gillen. duidelijk
Ze gaat mensen steeds meer dingen verwijten die ze zelf doorlopend doetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ze is nog al selectief verontwaardigd.
Als hij net als Ariana aan het begin aan de groep duidelijk had gemaakt dat hij ADHD en een bepaalde vorm van autisme heeft had de groep daar rekening mee kunnen houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom is ook gewoon onhandig in communicatie en gedrag. Zit ondertussen halve dagen in dat groene hok.
Lijkt onderhand meer een dagopvang voor hem te worden met af en toe Ashley en Jimmy die hem weer komen bijpraten en helpen om erdoor heen te komen.
Als het iets te ingewikkeld of te druk wordt is ie weg en trekt iet het niet. En daar is niets mis mee uiteraard. Maar vraag me af of je dan daar wel op je plek zit
Zo, madam is niet goed gehumeurd ....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:07 schreef marky het volgende:
Ashley wat een zeikwijf ga lekker naar huis.
Liggen wel, slapen nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:55 schreef Adat231 het volgende:
mogen ze wel op bed liggen dan? zo vroeg?
Het is een geraffineerde tante en het begint een beetje op te vallen dat ze ook Ty om haar vinger probeert te wikkelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die vreselijke nep lach van haar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:13 schreef zodeju het volgende:
Misschien moet ze even lekker gaan douchen met al dat stro op haar hoofd . Wie weet verfrist dat een beetje.
En nu lekker zingen zo leuk zo leuk.....tranen biggelen me hier over de wangen.....
Het was helemaal geen slagveld.....had ze anders ook voor de anderen pizza willen bakken?....Zat als eerste aan tafel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: wat een gezanik om een paar pizza's nog nooit zo'n slagveld gezien
tom is blij dat ze allemaal een hele pizza hebben gehad
ADHD met een vleugje autisme noemt hij hetzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is gediagnosticeerd toen hij jong was
en ik kan me vergissen maar volgens mij heeft hij ook medicatie
heel veel trekjes van hem wijzen naar ADHD
maar daar is verder niks mis mee
Tom is vanaf week 1 weggezet als de ietwat rare/aanwezige/drukke/dominante man
voornamelijk door Do en Ro
maar anderen namen dat over
soort als iemand het maar hard genoeg roept ga je het vanzelf zo zien
Liggen ook nietquote:
maar jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste Waarschuwing
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een geraffineerde tante en het begint een beetje op te vallen dat ze ook Ty om haar vinger probeert te wikkelen.
Gisteravond zat ze in haar zwarte babydolletje met haar benen wijd, waarbij Ty een riante inkijk in Villa Schoonzicht werd gegund. Op enig moment vonden ze het achter de regietafel kennelijk wat te gênant worden, want toen kwam ze alleen nog maar close up met haar gezicht in beeld.
Ik heb het gezien , het lag dik bovenopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat is idd minder duidelijk van het begin van de avond.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ja
vanaf hoe laat
en tot hoe laat
Dan hebben ze mazzel, ze hadden een helepot chips op bed onder deken leeg zitten vreten in half lig zit stand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
Ze nemen sws steeds meer een loopje met BB.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hebben ze mazzel, ze hadden een helepot chips op bed onder deken leeg zitten vreten in half lig zit stand.
Het was wel een slagveld. De eerste tien minuten schreeuwde iedereen door die ruimte helemaal hyper , pas na een kwartier kwam er wat rust ,maar het was te gênant om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was helemaal geen slagveld.....had ze anders ook voor de anderen pizza willen bakken?....Zat als eerste aan tafel.
Al komt ze op de bank, dan staat ze zo weer binnen gelukkig, veel te leuk met haar er in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, madam is niet goed gehumeurd ....![]()
Nou lekker opstappen naar je kindjes of ben je die ook zo gauw zat......
Zou me maar gedeist houden tante niemand daar is die 500vergeten.....
Hij heeft verteld dat hij adhd heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:06 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij net als Ariana aan het begin aan de groep duidelijk had gemaakt dat hij ADHD en een bepaalde vorm van autisme heeft had de groep daar rekening mee kunnen houden.
nee hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat hij adhd heeft
Die autisme heeft hij gekregen van alle kojkers en streamers die allemaal psygologie hebben gestudeerd
Er staat ergens een filmpje in een van de cossen waarin hij het zelf uitlegtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat hij adhd heeft
Die autisme heeft hij gekregen van alle kojkers en streamers die allemaal psygologie hebben gestudeerd
Ja de adhd ja dat kloptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
heeft hij zelf in een gesprek met ash gezegd
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef humpty het volgende:
Vandaag wat meer gekeken en ik zie Tom toch echt met van alles bezig
doet mee met het sporten ,kaarten ,pizza bakken ,opruimen en nu pingpongen met Alice
Ik heb geen ADHD maar zou als ik daar zat ook mijn rustmomentje even pakken
Ik zie eigenlijk een jongen met een hart van goud
Ronahi had niet op dilano gestemd maar ook op Alice als vrijstelling en op tyron.maar jimmy verweet haar en randy dat door hun dilano erop stond.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:23 schreef zodeju het volgende:
Glenn is er ook niet mee eens. (kan het slecht verstaan) maar Jimmy is zich nu in alle bochten aan het wringen dat hij pissig was op Rohani dat ze op Dylano had gestemd....en dat het vannacht tot hem doordrong dat hij daar helemaal fout zat....Maar goed zei hij en toen ging Glenn weer wat zeggen.
Dat worden nog een paar pittige laatste weken dan, als ze niet meer mogen slapen of zelfs maar liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Iedereen nu uit bed, laatste WaarschuwingOp vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Oh dat is toch bijna hetzelfde....maar ook al had ze rechtstreeks op hem gestemd dan is het nog niet aan hem om haar de les te lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ronahi had niet op dilano gestemd maar ook op Alice als vrijstelling en op tyron.maar jimmy verweet haar en randy dat door hun dilano erop stond.
Graag onder een spoiler ik wil morgen graag verrast wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan bijna script schrijven hoe jimmy morgen gaat reageren als hij als 1e gesaved is. Huilen en zeggen ja ik moest wel voor me maatje zo ben ik. Ik gun wel mensen iets. Ik ben zo blij dat ik nog langer met mijn beste maatje er mag blijven. En huilen en huilen maar.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan bijna script schrijven hoe jimmy morgen gaat reageren als hij als 1e gesaved is. Huilen en zeggen ja ik moest wel voor me maatje zo ben ik. Ik gun wel mensen iets. Ik ben zo blij dat ik nog langer met mijn beste maatje er mag blijven. En huilen en huilen maar.
Echt hé. Zij mag wel lachen en raar door het huis rond lopen en dollen en als Rohani lacht mag het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:07 schreef marky het volgende:
Ashley wat een zeikwijf ga lekker naar huis.
kan niet wachten op dat vliegtuigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt hé. Zij mag wel lachen en raar door het huis rond lopen en dollen en als Rohani lacht mag het niet.
Komt omdat alleen zij maar in het middelpunt mag staan.
Ik hoop dat ze door dit negatieve geroddel ( en niet zoals ze in het begin was recht op de man zeggen wat haar dwars zit) lekker zakt in de polls.
Alleen jammer dat ze waarschijnlijk door dat vliegtuig morgen niet zo gauw op de bank gezet zal worden.
Zijn toch net twee kleine kinderen ééntje in de gifkamer en één in het badje met die koksmuts op.quote:
Ik leefniemeervoorjouwwwwquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Marco B. geniet van Tom & Ash jukebox.
Dus dit is lol hebben en de anderen zijn alleen maar irritant .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik leefniemeervoorjouwwww![]()
Gelukkig nog twee die lol hebben
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een geraffineerde tante en het begint een beetje op te vallen dat ze ook Ty om haar vinger probeert te wikkelen.
Gisteravond zat ze in haar zwarte babydolletje met haar benen wijd, waarbij Ty een riante inkijk in Villa Schoonzicht werd gegund. Op enig moment vonden ze het achter de regietafel kennelijk wat te gênant worden, want toen kwam ze alleen nog maar close up met haar gezicht in beeld.
Inkijk in Villa SchoonzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Doe dit nu niet. Andere mogen er toch anders overdenken. Je hoeft niet te reageren.quote:
Morgen kan ze hopelijk weer naar opa en omaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
Sabeau dr oma had beter met BB mee kunnen doen
en als we mazzel hebben mogen we er 2 uitzwaaienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen kan ze hopelijk weer naar opa en oma
omdat het kanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef lojanda het volgende:
Is er een reden waarom Tom zijn zonnebril op heeft?
quote:
Dat zou nog leuker zijn maar daar ga ik niet vanuitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als we mazzel hebben mogen we er 2 uitzwaaien
Ik zie toch liever dat er voor nu nog zo weinig mogelijk bewoners weggaan want dan wordt het alleen maar stiller en saaier.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope is niet nodig. Ze redden het makkelijk met 6 de laatste week in kan prima. Met 3 op de bank gaat er 1 weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ze moeten tv maken en dat doe je niet als je slaapt..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
lijkt me wel verrot
iedereen heeft wel eens een avondje dat hij/zij vroeg wil slapen
maar dat kan niet want de lampen zijn aan
en je als het wel lukt wordt je wakker gemaakt voor een batt wissel
Als je daar niet tegen kan.... ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
lijkt me wel verrot
iedereen heeft wel eens een avondje dat hij/zij vroeg wil slapen
maar dat kan niet want de lampen zijn aan
en je als het wel lukt wordt je wakker gemaakt voor een batt wissel
vreemd dat het dan van Alice wel normaal werd gevonden, die lag er elke avond vroeg in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan.... ga je toch lekker naar huis.
Ze worden betaald om TV te maken.Dan moet je niet om 8 uur in je bed liggen.
Die heeft daar ook een opmerking over gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd dat het dan van Alice wel normaal werd gevonden, die lag er elke avond vroeg in.
ik zal opletten of hij hier overvliegt vanaf Teugequote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
Vluchtnummer bekend voor morgen voor Tom & Ashley ✈️
Leuk om te volgen via de pc
Om 11 uur zal hij boven het huis zijn
PH-ZVC of PH-WDR
Ja begrijp ik er ook uit. Dilano, Alice,tyron en sabeau dus ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef marky het volgende:
Dus 4 nederlanders zijn gevraagd om mee te doen. Hoe waardeloos moeten die aanmeldingen zijn geweest.
daar heb ik wel iets over gelezen , ik ben niet zo van de vliegtuigen maar ik moet hier wel om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
PH-ZVC of PH-WDR
ongeveer wat ik dachtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
zoveel mensen jaloers op jou, je bent zo'n mooi mens
alice tegen saba
nou jeee die heb ook dr verstand in dr pukkels zitten dus
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
PH-ZVC of PH-WDR
Dat snap ik dan weer niet : hoezo jaloers? Dat soort uitspraken doen pubers . die zijn nog bezig met strijd mooier beter leuker zijn waar mensen jaloers op worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
zoveel mensen jaloers op jou, je bent zo'n mooi mens
alice tegen saba
nou jeee die heb ook dr verstand in dr pukkels zitten dus
Als ik online op Instagram en Twitter een beetje het niveau zie van de gemiddelde BB-volger, denk ik dat je heel erg veel van de aanmeldingen al in de prullenbak kunt gooien, als dat veel van die mensen zijn. Verder blijft het TV en moet het scoren dus dan puzzelen ze tot de best mogelijke samenstelling. Bij de NL aanmeldingen zaten er dus toch te weinig mensen die bij deze groep pasten denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef marky het volgende:
Dus 4 nederlanders zijn gevraagd om mee te doen. Hoe waardeloos moeten die aanmeldingen zijn geweest.
Casting bureaus etcquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ik online op Instagram en Twitter een beetje het niveau zie van de gemiddelde BB-volger, denk ik dat je heel erg veel van de aanmeldingen al in de prullenbak kunt gooien, als dat veel van die mensen zijn. Verder blijft het TV en moet het scoren dus dan puzzelen ze tot de best mogelijke samenstelling. Bij de NL aanmeldingen zaten er dus toch te weinig mensen die bij deze groep pasten denk ik.
Neemt niet weg dat het mij ook verbaast trouwens 😅 wist niet dat het zo werkte en dacht dat het enkel met aanmeldingen ging eigenlijk. En vraag me ook af hoe deze mensen zijn gezocht/gevonden enz.
want castingbureaus leveren kwaliteitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar ja, je moet wat. Liever een beetje kwaliteit 😅
nouquote:
Hogere kwaliteit dan onfatsoenlijke en niet zo slimme (om het maar zacht uit te drukken) instagram- en twittermensen, ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
want castingbureaus leveren kwaliteit![]()
![]()
je weet dat wat er nu zit exact dat is wat je verschrikkelijk vindtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hogere kwaliteit dan onfatsoenlijke en niet zo slimme (om het maar zacht uit te drukken) instagram- en twittermensen, ja.
voor 1 of 2 coins?quote:
tsssssssquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
Alice heeft ze gekocht
een coin van haar en 1 van Ro
Ze moeten er juist mee doorgaan pesten ze Ashley de deur uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef Lrod01 het volgende:
Shoe, shoe, shoe. Word krankjorem van dat achterlijke woord de hele dag.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat wat er nu zit exact dat is wat je verschrikkelijk vindt
Die piloot zal wel denken moet ik weer die route vliegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niet wachten op dat vliegtuig![]()
![]()
de vierde
denk dat hij vooral heel blij wordt in zijn portemonneequote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die piloot zal wel denken moet ik weer die route vliegen?
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsenquote:
Het is 1 vlucht met 1 boodschap erachter. Dat kost ongeveer 1200/1300 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsen![]()
![]()
Is meer kostenloos vlieguurtjes maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat hij vooral heel blij wordt in zijn portemonnee
Oh, ik dacht dat ze het samen deden.....waarom dan op dezelfde dag????quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |