Dan is in feite het hele concept BB al wel goed verkocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn hele onderzoeken gedaan naar reality tv , BB etc . best wel grappig
Alles draait om geld
Die borden konden denk ik toen nog niet weg omdat ze vandaag dus gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lullig !
Dan hadden ze haar gelijk dat kunnen geven
Ze moet bij vertrek op de weegschaal.. je mag niet méér meenemen dan bij binnenkomstquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moet haar spierbundels onder aan haar rug voeden
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:34 schreef yvondenise het volgende:
Die Alice begint steeds meer op een kogelstootster te lijken.
Die krijgt ze toch van hem.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely nu weer over het pepperoni bord dat ze het toen wilde hebben maar niet mocht. Nu heeft Tom het bord dat zij toen al wilde hebben![]()
En ze zaten al vol. Zo bang dat ze wat te kort komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Het zijn net beesten ...wel heel erg hoor dit
Wat een zekert die BB !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wilde oregano pakken uit de bakken die al in het voorraadhok stonden, voor morgen. Maar het mag niet van BB.
Dat is toch echt jammer van die kruiden..quote:
Een pizza voor de grote kerels is ook wel weinig als de vrouwen hem ook met gemak op krijgen....Anderhalf was iets lekkerder geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zaten al vol. Zo bang dat ze wat te kort komen.
wat zei hij?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Puzzie het volgende:
Dillie over Ty die er nu voor de derde keer op staat
Jimmy zei vanmorgen nog niet op z'n knietjes te kunnen schuren.. knie doet nog pijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil weten of Jimmy nog iets specifieks wil doen vanavond![]()
Het kán immers zijn laatste avond zijn
Ze doen de hele dag niets, zoveel verbranden ze nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een pizza voor de grote kerels is ook wel weinig als de vrouwen hem ook met gemak op krijgen....Anderhalf was iets lekkerder geweest.
Ja hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Tom heeft die persoon nodig,niet ik????
Dan kan dillie op zijn knietjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jimmy zei vanmorgen nog niet op z'n knietjes te kunnen schuren.. knie doet nog pijn
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice : weet dat ik bij je wil zitten als je er behoefte voor voelt dan ben ik een transparant persoon daarin.
(tegen sabo)
alice loopt weg.
Sabo hardop in zichzelf : ohh ik vind dit zooo lief maar Tom heeft een persoon nodig niet ik.
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Tom heeft die persoon nodig,niet ik????
wicht spoort echt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice : weet dat ik bij je wil zitten als je er behoefte voor voelt dan ben ik een transparant persoon daarin.
(tegen sabo)
alice loopt weg.
Sabo hardop in zichzelf : ohh ik vind dit zooo lief maar Tom heeft een persoon nodig niet ik.
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef Puzzie het volgende:
OMG ik lees het al . Tom is wel het grote probleem voor Sabo , of misschien haar bliksemafleider
Ik heb net een paar tips gehoord 😂 (echt waar)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Nu weer over haar stoelgang BB wil het ook niet meer horen
ik heb de zin 3x gelezen maar begrijp hem niet, wie zijn ro do ?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
en dat misbruikt zij ten volste
ronahiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb de zin 3x gelezen maar begrijp hem niet, wie zijn ro do ?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
ik snap je niet. wat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |