Da's ook onzin, het blijft een kijkwaardige Show, je kan het de Regie niet kwalijk nemen dat ze de Dikke Tieten en Lekkerbekjes Kijkcijferkanonnetjes willen binnenhouden.. dat "stemmen" is al sinds jaar en dag dankbare markinformatie voor de programmamakersquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan de kijker alleen maar stemmen op de mensen die bewoners zelf op de bank hebben gezet. maar zo gaat het al vanaf het begin . Dus in die zin weet je dat dat als je gaat kijken.
Ik weet ook dat BB ( en andere reality programma's het spel manipuleren , maar ik denk wel dat zoals de opzet nu is kijkers in beperkte zin wel degelijk bepalend kunnen zijn
En ik denk dat dat ook aardig klopt met wat je op de streams ziet.
Mocht Sabo morgen blijven dan neem ik mijn woorden terug maar dan weet ik ook dat niet meer hoef te kijken.![]()
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
Gezellig iedereen van tafel terwijl Tom nog zit te eten
Ik zeg dit heel voorzichtig maar zonder haar valse zuster is ze al een stukje leuker.quote:
Oh nou dat is ook fraai dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg dit heel voorzichtig maar zonder haar valse zuster is ze al een stukje leuker.
Hoi Doraina.
Echt tafelmanieren beneden peil... wat een volk...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En die heeft voor iedereen pizza gebakken..
Ze is lekker bezig.quote:
Ty gaat eerder schuiven zonder Randy. Ty zal dan meer richting Alice gaan. Dus meer naar het midden en neemt daar Ro in mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Joyce-43 het volgende: Randy zonder Ty is best te doen volgens mijn hoor,Ty houd groep ook instand volgens mijn
Een plaat met ingrediënten voor de pizza.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft het over dat iedereen iets meeneemt
en vorige keer mocht het ook niet
en nu wel??
ja beetje lulligquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft het over dat iedereen iets meeneemt
en vorige keer mocht het ook niet
en nu wel??
nou zou ik ook niet leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely aan het klagen vind ik dan.
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten (in die aparte kamer) had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Wat moet je er ook mee? Thuis een wall of fame mee maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Danny en Alice hebben ook geen één. Hebben ook in de pizza hut gestaan.
Denk het niet hoor,,,,als ze het niet van BB krijgt dan wel van een van de mannen.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijn
nu heeft ze een keer pech
Is dus al geregeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet hoor,,,,als ze het niet van BB krijgt dan wel van een van de mannen.....
Precies zo zie ik het ook. Las dat ze ook al als eerste een pizza kreeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is over het algemeen erg goed in haantje de voorste zijn
nu heeft ze een keer pech
geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies zo zie ik het ook. Las dat ze ook al als eerste een pizza kreeg.
Ach, souvenirtje van BB. Ashley heeft ook coins mee in haar koffer en alle namen op zo'n blauw labeltje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat moet je er ook mee? Thuis een wall of fame mee maken?
Het ging mij even om de manier waarop ze het eist .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach, souvenirtje van BB. Ashley heeft ook coins mee in haar koffer en alle namen op zo'n blauw labeltje.
Oh maar dat is een heel ander verhaal . Mensen worden gecast op karakter/uiterlijk, achtergrond . Irritainment tv.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's ook onzin, het blijft een kijkwaardige Show, je kan het de Regie niet kwalijk nemen dat ze de Dikke Tieten en Lekkerbekjes Kijkcijferkanonnetjes willen binnenhouden.. dat "stemmen" is al sinds jaar en dag dankbare markinformatie voor de programmamakers
Nou wat een onzin weer......Zou als ik hun was nog lekker de eieren lekker bakken....met tomatenquote:
Tom Glenn Danny en Dilano zijn de hele tijd buiten geweest bij de oven en Tyron is even later naar binnen gegaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nou dat is ook fraai dan.
Werd me niet duidelijk in de Cos wie had staan bakken of overheen gelezen
Dat is waar.....ook glazen stolp verstopt, maar dat kan voor koekjes zijn die ze uit de wall nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij even om de manier waarop ze het eist .
Dat is nou het leuke.. daar kom je nooit achterquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar dat is een heel ander verhaal . Mensen worden gecast op karakter/uiterlijk, achtergrond . Irritainment tv.
Het moet botsen , ergeren, emotie losmaken en en dat doe je niet met alleen maar saaie mensen of alleen maar schreeuwerds.
maar los van de manipulatie van de programmamakers , of wie ze er liever in willen houden: als kijker heb je alleen je stem . En je kan ervoor kiezen om wel of niet te stemmen. Het stemmen is gekoppeld aan het programma .
Tv maken gaat uiteindelijk om geld en het zou niet lopen als mensen niet meer kijken omdat het programma de kijkers continu bedonderd
ja een beetje in de lijn der verwachtingquote:
Zit verbaast te kijken van het gesnaai nuquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Ze zaten allemaal zo vol en nu ze hebben gehoord dat alles ingeleverd moet worden
beginnen ze weer te snaaien..
Er zijn hele onderzoeken gedaan naar reality tv , BB etc . best wel grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke.. daar kom je nooit achter![]()
Wat je wel weet is dat altijd die verdomde irritators maar nooit weg gaan
Lullig !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Over de pizza borden (de bedrukte borden) de vorige keer toen zij pizza kon eten (in die aparte kamer) had ze gevraagd of ze zo'n bord mee mocht nemen dat mocht toen niet en nu pakt iedereen die borden en zijn ze verdeeld
Dan is in feite het hele concept BB al wel goed verkocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn hele onderzoeken gedaan naar reality tv , BB etc . best wel grappig
Alles draait om geld
Die borden konden denk ik toen nog niet weg omdat ze vandaag dus gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lullig !
Dan hadden ze haar gelijk dat kunnen geven
Ze moet bij vertrek op de weegschaal.. je mag niet méér meenemen dan bij binnenkomstquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moet haar spierbundels onder aan haar rug voeden
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:34 schreef yvondenise het volgende:
Die Alice begint steeds meer op een kogelstootster te lijken.
Die krijgt ze toch van hem.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely nu weer over het pepperoni bord dat ze het toen wilde hebben maar niet mocht. Nu heeft Tom het bord dat zij toen al wilde hebben![]()
En ze zaten al vol. Zo bang dat ze wat te kort komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef humpty het volgende:
[..]
Het zijn net beesten ...wel heel erg hoor dit
Wat een zekert die BB !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wilde oregano pakken uit de bakken die al in het voorraadhok stonden, voor morgen. Maar het mag niet van BB.
Dat is toch echt jammer van die kruiden..quote:
Een pizza voor de grote kerels is ook wel weinig als de vrouwen hem ook met gemak op krijgen....Anderhalf was iets lekkerder geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zaten al vol. Zo bang dat ze wat te kort komen.
wat zei hij?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:36 schreef Puzzie het volgende:
Dillie over Ty die er nu voor de derde keer op staat
Jimmy zei vanmorgen nog niet op z'n knietjes te kunnen schuren.. knie doet nog pijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil weten of Jimmy nog iets specifieks wil doen vanavond![]()
Het kán immers zijn laatste avond zijn
Ze doen de hele dag niets, zoveel verbranden ze nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een pizza voor de grote kerels is ook wel weinig als de vrouwen hem ook met gemak op krijgen....Anderhalf was iets lekkerder geweest.
Ja hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Tom heeft die persoon nodig,niet ik????
Dan kan dillie op zijn knietjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jimmy zei vanmorgen nog niet op z'n knietjes te kunnen schuren.. knie doet nog pijn
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice : weet dat ik bij je wil zitten als je er behoefte voor voelt dan ben ik een transparant persoon daarin.
(tegen sabo)
alice loopt weg.
Sabo hardop in zichzelf : ohh ik vind dit zooo lief maar Tom heeft een persoon nodig niet ik.
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Tom heeft die persoon nodig,niet ik????
wicht spoort echt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
alice : weet dat ik bij je wil zitten als je er behoefte voor voelt dan ben ik een transparant persoon daarin.
(tegen sabo)
alice loopt weg.
Sabo hardop in zichzelf : ohh ik vind dit zooo lief maar Tom heeft een persoon nodig niet ik.
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef Puzzie het volgende:
OMG ik lees het al . Tom is wel het grote probleem voor Sabo , of misschien haar bliksemafleider
Ik heb net een paar tips gehoord 😂 (echt waar)quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Nu weer over haar stoelgang BB wil het ook niet meer horen
ik heb de zin 3x gelezen maar begrijp hem niet, wie zijn ro do ?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
en dat misbruikt zij ten volste
ronahiquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb de zin 3x gelezen maar begrijp hem niet, wie zijn ro do ?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
ik snap je niet. wat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |