Begrijp je het echt niet of doe je maar alsofquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet .
Eerst zeg je dat hij geen haar heeft , dan zijn het vlashaartjes en nu wordt hij kaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef BB-King het volgende:
Misschien een leuk spelletje voor de bewoners.
Een flinke slok water in de mond en elkaar slaan met een pizzapunt.
Dat is garantie voor een hoop lol en gezelligheid.
Drank zou ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef BB-King het volgende:
oh is Ty beledigd daarom dat hebik even gemistquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat hij geruild heeft met Delano? wat kinderachtig dan
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef BB-King het volgende:
Misschien wel omdat hij een verhaal erbij vertelde dat hij dat uit alle goedheid deed en wat er voor over had....alleen vergat hij te vertellen dat het niet voor niks was en een vrijstelling voor hemzelf de week erop had.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat. En dan daar boven op; who cares? Weet je hoe kut het voor de meeste mannen is om kaal te worden? Machteloos een deel van je identiteit verloren zien gaan. Niet iets om over te grappen of neerbuigend over te doen, al is dat heel geaccepteerd gemaakt in de maatschappij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet .
Eerst zeg je dat hij geen haar heeft , dan zijn het vlashaartjes en nu wordt hij kaal.
Ik vraag me af of je zelf begrijpt wat je daarmee zegt. maar laat idd maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Begrijp je het echt niet of doe je maar alsof![]()
Ik laat het hier verder bij.. lijkt me het verstandigst![]()
De laatste pizza’s zijn ook in de maak.
Ik ken best veel gabbers.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat. En dan daar boven op; who cares? Weet je hoe kut het voor de meeste mannen is om kaal te worden? Machteloos een deel van je identiteit verloren zien gaan. Niet iets om over te grappen of neerbuigend over te doen, al is dat heel geaccepteerd gemaakt in de maatschappij.
Hoop het voor ze maar kan zomaar zijn dat ze alles moeten inleverenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef zodeju het volgende:
Nou alles wat over is kan de rest van de week gebruikt worden bij het koken.
Je bent niet de makkelijkste hè?quote:
Maar die willen zelf kaal zijn, heeft niks te maken die zelf kaal worden door de leeftijd/genequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste hè?
Gabbers zijn kaal.
Zelf ook van alles gesnaaidquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:57 schreef humpty het volgende:
Jimmy kan er ook niet best tegen dat al die mensen er om heen staan
En morgen staat ze in de draaideurquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb Sabo vanmiddag weinig gezien . Maar ze is er nog
Misschien heeft Ty gedacht dat hij meer kans had tegen Dilano dan tegen Jimmy.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders dat zij gaat , niet dat ik het nou zo leuk vind dat Ty zou blijven, maar alles wijst erop dat zij gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
En morgen staat ze in de draaideurAl denk ik niet dat een vrouw er uit gaat, dus zal Ty wel worden
Kunnen de Italianen nog wat van leren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Die rand van de pizza is wel een top idee van karen geweest..
Ziet er idd prima uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ziet er nog redelijk uit.
[ afbeelding ]
Maar dan gaat er weer een vrouw eruit?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders dat zij gaat , niet dat ik het nou zo leuk vind dat Ty zou blijven, maar alles wijst erop dat zij gaat
Nja toch hebben die pizza's wel een randje.. geen idee hoe dat dan komt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen de Italianen nog wat van leren.
Laat maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja toch hebben die pizza's wel een randje.. geen idee hoe dat dan komt?
Ja dat is dan weer een beetje jammer, snap niet dat ze um even terug gooit in de ovenquote:
Je zegt niet dat hij kaal is inderdaad, je zegt dat hij geen haar heeft, dat is hetzelfdequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij kaal is maar je kijkt er zo doorheen en ziet dat hij kaal zal worden..
Hij dan toch ook niet met.tyron. waarom er tegen ashley over praten ipv op tyron afstappenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty praat dus nog steeds niet tegen jimmy...het is ok zegt hij tegen ashley
Ja ? Gaat het om de man vrouw verhouding of NL Belg?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan gaat er weer een vrouw eruit?
Dat was toch de echte reden van Randy en Ro om Dilano onder de bus te gooien ipv Alicequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Misschien heeft Ty gedacht dat hij meer kans had tegen Dilano dan tegen Jimmy.
Tsja......quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij dan toch ook niet met.tyron. waarom er tegen ashley over praten ipv op tyron afstappen
Pff echt man jezus .. je dropt zelf een comment die totaal niks te maken heeft met wat ik zeg en komt vervolgens met ‘je bent niet de makkelijkste he?’, sommige users hier zijn echt king in zaken omdraaien lol. Nevermind Fruitje ✌🏼quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste hè?
Gabbers zijn kaal.
Allemaal de schuld van Jimmy, die wil met alleen mannen overblijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan gaat er weer een vrouw eruit?
Zij gaat/moet weg en dat gaat ook gebeuren anders besodemietert BB onsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ? Gaat het om de man vrouw verhouding of NL Belg?
Mensen moesten stemmen en als ik de polls een beetje zie dan staat zij toch echt onderaan.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff echt man jezus .. je dropt zelf een comment die totaal niks te maken heeft met wat ik zeg en komt vervolgens met ‘je bent niet de makkelijkste he?’, sommige users hier zijn echt king in zaken omdraaien lol. Nevermind Fruitje ✌🏼
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen moesten stemmen en als ik de polls een beetje zie dan staat zij toch echt onderaan.
Ik dacht zelf man vrouw..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh bedankt voor het delen. deze is wel HEEL duidelijk. hopelijk geen dubbele exit...TY is de enige die niet bang is voor Ashquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis toch ook onmogelijk hier wat van te spinnen
Ik denk vooral omdat hij ronahi en randy dingen had verweten in een gesprek omdat door ronahi nu dilano op de bank was gekomen. Ronahi heeft hem erop aangesproken vandaag en toen kwam hij met hetzelfde riedeltje als met Alice van ik ben niet zo maar kom voor een vriend op en zo meerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij een verhaal erbij vertelde dat hij dat uit alle goedheid deed en wat er voor over had....alleen vergat hij te vertellen dat het niet voor niks was en een vrijstelling voor hemzelf de week erop had.
Rohani had hetzelfde voorstel gekregen.....
Geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ronahi vindt alleen de pizzasnijder goed van dat merk, de rest wat ze daar hebben van dat merk is niks.
Welk merk?
Nou dat gebeurd sowieso niet i thinkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jimmy, die wil met alleen mannen overblijven.
Ik hoop op een dubbele exitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh bedankt voor het delen. deze is wel HEEL duidelijk. hopelijk geen dubbele exit...TY is de enige die niet bang is voor Ash
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Heb het idee of ze daar allemaal geld te veel hebben
Als je zo over bepaalde zaken hoort praten
Bedoel de ‘bewonersquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou kunnen ja.
Maar aan de andere kant, die ruimte waar dat kasteel en de rest zat viel ook met regelmaat van ellende uit elkaar
En nuquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je zegt niet dat hij kaal is inderdaad, je zegt dat hij geen haar heeft, dat is hetzelfde
Nu niksquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En nu![]()
Ronahi zegt er komt een look geur uit mijn mond..
Tis jammer dat je minder kijktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou de regie dat nou doen, nergens voor nodig tenzij er een vrijwillig wil oprotten
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Heb het idee of ze daar allemaal geld te veel hebben
Als je zo over bepaalde zaken hoort praten
Ja precies. En ik weet dat er wordt gestuurd of netjes gezegd gemanipuleerd, maar het gaat ook om de 'invloed' van de kijkers. En hier kan je niet meer omheenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:39 schreef humpty het volgende:
[..]
Zij gaat/moet weg en dat gaat ook gebeuren anders besodemietert BB ons
ze staat overal zo laag in de polls
Die heb ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat dus Voor mij duidelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis toch ook onmogelijk hier wat van te spinnen
Nou daar twijfel ik nog weleens overquote:
Oh ja. dat kan ook de reden zijn inderdaad.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat hij ronahi en randy dingen had verweten in een gesprek omdat door ronahi nu dilano op de bank was gekomen. Ronahi heeft hem erop aangesproken vandaag en toen kwam hij met hetzelfde riedeltje als met Alice van ik ben niet zo maar kom voor een vriend op en zo meer
Ik zie eerder die ½dooie Karin of dat bleekscheetje Dilano weglopenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat je minder kijkt
Ik zie Ty wel een al dan niet vrijwillige pakken
Jij stemt toch ook niet? Dan maakt het ook weinig uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou de regie dat nou doen, nergens voor nodig tenzij er een vrijwillig wil oprotten
En dan ongebakken, ze keek niet blijquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef humpty het volgende:
Alice; ik zit zo vol ik had er heel veel knoflook en heel veel kaas opgedaan
Vlak Glenn niet uit, die durft ook tegen haar in te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh bedankt voor het delen. deze is wel HEEL duidelijk. hopelijk geen dubbele exit...TY is de enige die niet bang is voor Ash
Dat klopt, de Regie schopt toch diegene eruit die slecht scoort in de popipolls , je kan stemmen wat je wilquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij stemt toch ook niet? Dan maakt het ook weinig uit
Geperste knoflook kan je heel goed bewaren in een afgesloten potje in de koelkast en een dun laagje olie erop. kan je het een paar maand goedhouden, dus zeker nog 5 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is al de knoflook teentjes aan het persen. Waarom niet wat.andere zeggen er een paar bewaren voor van de.week met het eten. Het moet ook altijd wat mevrouw de generaal wil
Oke.dat wist ik niet in ieder geval bedankt voor de tip. Ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geperste knoflook kan je heel goed bewaren in een afgesloten potje in de koelkast en een dun laagje olie erop. kan je het een paar maand goedhouden, dus zeker nog 5 weken
Is een beetje hoe Jimmy werkt, gaat doen zoals gewenst is.....om verder te komen....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy zonder Ty is best te doen volgens mijn hoor,Ty houd groep ook instand volgens mijn
Inderdaad, jammer dat er enkelen, zijn waar hun tafelmanieren ver te zoeken zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Belgen hebben idd wel wat 'andere' eet gewoonten lijkt het wel
Uiteindelijk kan de kijker alleen maar stemmen op de mensen die bewoners zelf op de bank hebben gezet. maar zo gaat het al vanaf het begin . Dus in die zin weet je dat dat als je gaat kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, de Regie schopt toch diegene eruit die slecht scoort in de popipolls , je kan stemmen wat je wil
ik volg je hier even niet ook omdat ik het niet over Jimmy hadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is een beetje hoe Jimmy werkt, gaat doen zoals gewenst is.....om verder te komen....
Zit ik de verkeerde te quote?? Sorry.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik volg je hier even niet ook omdat ik het niet over Jimmy had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |