Welnee Ashley vroeg hoeveel bodems Randy klaar had en dat waren er 7quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal is niet zo zijn.....precies wat ik er van verwachte....7 gemaakt hoor ik precies haar groepje...?????
ik hoorde het ook. walgelijk dat gezeur de hele tijd, en jimmy kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
Zo’n hatelijke instelling altijd Ashley, wat een negatief mormel.
‘Snel slapen vanavond, kan niet wachten tot de eliminatie, allemaal wegvegen, kan niet wachten’ met dr standaard negatieve attitude.
Ja maar alles wat Ash doet is per definitie foutquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Welnee Ashley vroeg hoeveel bodems Randy klaar had en dat waren er 7
de rest ging hij nog maken
Klopt, ik mag Jimmy op zich wel maar steeds minder. Hij kan kan echt vies zijn. Hoop inmiddels eigenlijk voor die hele bende dat Jimmy dan maar vertrekt van die 3.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. walgelijk dat gezeur de hele tijd, en jimmy kan er ook wat van
Belgen hebben idd wel wat 'andere' eet gewoonten lijkt het welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:17 schreef Roxiebb het volgende:
Sommige Belgen eten heel onsmakelijk… Karen en Glenn voorop.
ok.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Welnee Ashley vroeg hoeveel bodems Randy klaar had en dat waren er 7
de rest ging hij nog maken
Dat komt zo bij de rest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Geeft een stukkie weg... kutwijven..
Ik zeg niet dat hij kaal is maar je kijkt er zo doorheen en ziet dat hij kaal zal worden..quote:
Wat heeft dat nu met Belgen te makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Belgen hebben idd wel wat 'andere' eet gewoonten lijkt het wel
Een beetje sociaal delen kan geen kwaad, natuurlijk komen er zoveel pizza dat ze het weer uitkotsen moeten .quote:
Ja want de Nederlanders eten allemaal erg netjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:17 schreef Roxiebb het volgende:
Sommige Belgen eten heel onsmakelijk… Karen en Glenn voorop.
Omdat hij geruild heeft met Delano? wat kinderachtig danquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty praat dus nog steeds niet tegen jimmy...het is ok zegt hij tegen ashley
Dat is toch ook wel triest hoor dat je dan niets zegt.. zegt ook weer genoeg over hem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty praat dus nog steeds niet tegen jimmy...het is ok zegt hij tegen ashley
Ik snap je punt niet .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij kaal is maar je kijkt er zo doorheen en ziet dat hij kaal zal worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |