Gangsta.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Om hun haren plat te laten liggen maar hij heeft geen haar dus begrijp niet waarom hij het draagt
Sinds wanneer heeft Randy geen haar?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Om hun haren plat te laten liggen maar hij heeft geen haar dus begrijp niet waarom hij het draagt
Hij heeft haarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen The Queenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:12 schreef zodeju het volgende:
Wie heeft er allemaal al een pizza gehad???
Ja, jullie kunnen al eten....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:12 schreef humpty het volgende:
Blijft nog genoeg overal van over zegt Karen
Je wil toch niet zeggen dat dat haar is wat hij op zijn hoofd heeftquote:
Hij heeft idd haar op zijn hoofdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat haar is wat hij op zijn hoofd heeftdat zijn wat vlashaartjes en ik geloof niet dat dat nog erg hoog opkomt.
Als je door de COS scrolt en over pizza's beleggen leest is dit wel een rare zinquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je door de COS scrolt en over pizza's beleggen leest is dit wel een rare zin
Dat is toch geen haarquote:
Zal is niet zo zijn.....precies wat ik er van verwachte....7 gemaakt hoor ik precies haar groepje...?????quote:
Rare comment maar goed. Man heeft nog vele haren op z’n hoofd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat haar is wat hij op zijn hoofd heeftdat zijn wat vlashaartjes en ik geloof niet dat dat nog erg hoog opkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |