Ik vind het prachtig!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen gaan je meewarig aankijken als je zo gaat praten hoor.
ja maar bij haar maakt het alleen niet uit als het om een ander gaat want als zij zelf een dun belegde pizza heeft maakt het ineens wel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef engine het volgende:
Als het allemaal zo weinig uitmaakt had ze ook als laatste haar pizza kunnen beleggen.
Jup, ik weetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is echt lekker hoor. Beetje knoflook erdoor, wat tomaat erbij e voila!![]()
[ afbeelding ]
quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze heeft in die maanden ook een keer gekookt en voor de rest lag ze op bed totdat het eten klaar was. Maar nu staat ze weer vooraan .
Regie heeft eetpauzequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:05 schreef lojanda het volgende:
Ik krijg ook trek in pizza als ik dat zo zie.. eens kijken of ik manlief over kan halen om pizza te bestellen![]()
S2 heeft weer eens geen geluid meer
ja dat is altijd zo alles en iedereen is bij haar kinderachtig behalve als het om haar zelf gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley "Je moet alleen met de rooie saus een beetje suinig doen"![]()
Maar als iemand anders vraagt overige ingrediënten een beetje eerlijk te verdelen zijn ze kinderachtig bezig
Halleluja .....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:06 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo alles en iedereen is bij haar kinderachtig behalve als het om haar zelf gaat
Wat een prutsers.SL.quote:
Surinamers hebben vaak z'n ding opquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij loopt erbij als een jihadist van IS
[ afbeelding ]
Dus dat..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:06 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo alles en iedereen is bij haar kinderachtig behalve als het om haar zelf gaat
Maar let op hier gaat het de hele avond weer over bij Ashley in het groene roddelhok.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:06 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
Boyz n the hood.quote:
hij heeft geteld tochquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:42 schreef Snensie het volgende:
Helpt Ty eigenlijk weleens mee met koken of de pizzaoven aanmaken oid.?
Om hun haren plat te laten liggen maar hij heeft geen haar dus begrijp niet waarom hij het draagtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |