Met zo'n kippenhok kan je ook maar beter iedereen voor laten gaan want dat schijnt nogal een ding te zijn daarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:57 schreef humpty het volgende:
Jimmy kan er ook niet best tegen dat al die mensen er om heen staan
Dat snap ik want dan kan hij niet snaaien..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:57 schreef humpty het volgende:
Jimmy kan er ook niet best tegen dat al die mensen er om heen staan
Randy heeft de bodems gerold.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Luie Randy staat ook weer vooraan als er iets te eten valt. Dan kan hij wel rechtop blijven. Zo gauw alles op is duikt hij weer met een snoekvaart op de bank..
Randy maakt alle pizzabodemsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Luie Randy staat ook weer vooraan als er iets te eten valt. Dan kan hij wel rechtop blijven. Zo gauw alles op is duikt hij weer met een snoekvaart op de bank..
Lees hier alleen maar over Tyron gaat nergens anders meer over en ja misschien kinderachtig maar er zijn er meer daar die er zo overdenken...Althans Glenn zei het tegen haar. Maar dat hoort niemand hier....alleen gefixeerd op Tyron....ben echt benieuwd wie de volgende is komende week.....of dat toevallig weer een favoriet is van Ashleyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
TOP vergelijking weer
Alles draait om Ash , dat vind ik dan weer grappig
dat die cavia nog niet voor haar gevlucht is verbaasd mequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:49 schreef lojanda het volgende:
Zo lekker ook dat vieze queen continu met haar handen door die vette cavia op haar hoofd wrijft en dan weer aan het eten zit
En ze loopt maar te snaaien de hele tijd.
Ja tuurlijk doet hij datquote:
Ja als het om eten gaat is hij snel genoeg.. misschien valt er ergens iets van afquote:
Heeft ze wel een punt jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef humpty het volgende:
Ashley: ik word kriegelig van die discussies hier
laten we gewoon genieten
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dat die cavia nog niet voor haar gevlucht is verbaasd me
Ja, ze heeft in die maanden ook een keer gekookt en voor de rest lag ze op bed totdat het eten klaar was. Maar nu staat ze weer vooraan .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:56 schreef lojanda het volgende:
Valt wel echt altijd op dat ze iedereen commandeert om iets voor haar te doen en probeert ook overal de kantjes van af te lopen maar met dit soort dingen staat de wannabe queen vooraan..
moet ze het niet door Ashley laten doen want dan zijn alleen de eerste 2 goed belegd en de rest helemaal kaalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:56 schreef humpty het volgende:
Dunne pizza is goed zegt Alice maar dan wil ik hem wel goed belegd hebben
Die gaan straks echt tellenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef humpty het volgende:
Tyron en Alice over hoeveel plakjes iedereen mag pakken
Ja hij is lastig te verstaan maar ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
Niet te veel in roefelen zegt Glenn, elke keer dat je er in roefelt gaat die roken
Dat taaltje is toch geweldig!
Mensen gaan je meewarig aankijken als je zo gaat praten hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
Niet te veel in roefelen zegt Glenn, elke keer dat je er in roefelt gaat die roken
Dat taaltje is toch geweldig!!:D
Ashley "Je moet alleen met de rooie saus een beetje suinig doen"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef engine het volgende:
Als het allemaal zo weinig uitmaakt had ze ook als laatste haar pizza kunnen beleggen.
Mijn hemel , dit is wel treurigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef humpty het volgende:
Tyron en Alice over hoeveel plakjes iedereen mag pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |