Met zo'n kippenhok kan je ook maar beter iedereen voor laten gaan want dat schijnt nogal een ding te zijn daarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:57 schreef humpty het volgende:
Jimmy kan er ook niet best tegen dat al die mensen er om heen staan
Dat snap ik want dan kan hij niet snaaien..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:57 schreef humpty het volgende:
Jimmy kan er ook niet best tegen dat al die mensen er om heen staan
Randy heeft de bodems gerold.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Luie Randy staat ook weer vooraan als er iets te eten valt. Dan kan hij wel rechtop blijven. Zo gauw alles op is duikt hij weer met een snoekvaart op de bank..
Randy maakt alle pizzabodemsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:58 schreef lojanda het volgende:
Luie Randy staat ook weer vooraan als er iets te eten valt. Dan kan hij wel rechtop blijven. Zo gauw alles op is duikt hij weer met een snoekvaart op de bank..
Lees hier alleen maar over Tyron gaat nergens anders meer over en ja misschien kinderachtig maar er zijn er meer daar die er zo overdenken...Althans Glenn zei het tegen haar. Maar dat hoort niemand hier....alleen gefixeerd op Tyron....ben echt benieuwd wie de volgende is komende week.....of dat toevallig weer een favoriet is van Ashleyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
TOP vergelijking weer
Alles draait om Ash , dat vind ik dan weer grappig
dat die cavia nog niet voor haar gevlucht is verbaasd mequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:49 schreef lojanda het volgende:
Zo lekker ook dat vieze queen continu met haar handen door die vette cavia op haar hoofd wrijft en dan weer aan het eten zit
En ze loopt maar te snaaien de hele tijd.
Ja tuurlijk doet hij datquote:
Ja als het om eten gaat is hij snel genoeg.. misschien valt er ergens iets van afquote:
Heeft ze wel een punt jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef humpty het volgende:
Ashley: ik word kriegelig van die discussies hier
laten we gewoon genieten
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
dat die cavia nog niet voor haar gevlucht is verbaasd me
Ja, ze heeft in die maanden ook een keer gekookt en voor de rest lag ze op bed totdat het eten klaar was. Maar nu staat ze weer vooraan .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:56 schreef lojanda het volgende:
Valt wel echt altijd op dat ze iedereen commandeert om iets voor haar te doen en probeert ook overal de kantjes van af te lopen maar met dit soort dingen staat de wannabe queen vooraan..
moet ze het niet door Ashley laten doen want dan zijn alleen de eerste 2 goed belegd en de rest helemaal kaalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:56 schreef humpty het volgende:
Dunne pizza is goed zegt Alice maar dan wil ik hem wel goed belegd hebben
Die gaan straks echt tellenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef humpty het volgende:
Tyron en Alice over hoeveel plakjes iedereen mag pakken
Ja hij is lastig te verstaan maar ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
Niet te veel in roefelen zegt Glenn, elke keer dat je er in roefelt gaat die roken
Dat taaltje is toch geweldig!
Mensen gaan je meewarig aankijken als je zo gaat praten hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
Niet te veel in roefelen zegt Glenn, elke keer dat je er in roefelt gaat die roken
Dat taaltje is toch geweldig!!:D
Ashley "Je moet alleen met de rooie saus een beetje suinig doen"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef engine het volgende:
Als het allemaal zo weinig uitmaakt had ze ook als laatste haar pizza kunnen beleggen.
Mijn hemel , dit is wel treurigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef humpty het volgende:
Tyron en Alice over hoeveel plakjes iedereen mag pakken
Ik vind het prachtig!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen gaan je meewarig aankijken als je zo gaat praten hoor.
ja maar bij haar maakt het alleen niet uit als het om een ander gaat want als zij zelf een dun belegde pizza heeft maakt het ineens wel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:00 schreef engine het volgende:
Als het allemaal zo weinig uitmaakt had ze ook als laatste haar pizza kunnen beleggen.
Jup, ik weetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is echt lekker hoor. Beetje knoflook erdoor, wat tomaat erbij e voila!![]()
[ afbeelding ]
quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze heeft in die maanden ook een keer gekookt en voor de rest lag ze op bed totdat het eten klaar was. Maar nu staat ze weer vooraan .
Regie heeft eetpauzequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:05 schreef lojanda het volgende:
Ik krijg ook trek in pizza als ik dat zo zie.. eens kijken of ik manlief over kan halen om pizza te bestellen![]()
S2 heeft weer eens geen geluid meer
ja dat is altijd zo alles en iedereen is bij haar kinderachtig behalve als het om haar zelf gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley "Je moet alleen met de rooie saus een beetje suinig doen"![]()
Maar als iemand anders vraagt overige ingrediënten een beetje eerlijk te verdelen zijn ze kinderachtig bezig
Halleluja .....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:06 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo alles en iedereen is bij haar kinderachtig behalve als het om haar zelf gaat
Wat een prutsers.SL.quote:
Surinamers hebben vaak z'n ding opquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij loopt erbij als een jihadist van IS
[ afbeelding ]
Dus dat..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:06 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo alles en iedereen is bij haar kinderachtig behalve als het om haar zelf gaat
Maar let op hier gaat het de hele avond weer over bij Ashley in het groene roddelhok.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:06 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
Boyz n the hood.quote:
hij heeft geteld tochquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:42 schreef Snensie het volgende:
Helpt Ty eigenlijk weleens mee met koken of de pizzaoven aanmaken oid.?
Om hun haren plat te laten liggen maar hij heeft geen haar dus begrijp niet waarom hij het draagtquote:
Gangsta.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Om hun haren plat te laten liggen maar hij heeft geen haar dus begrijp niet waarom hij het draagt
Sinds wanneer heeft Randy geen haar?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Om hun haren plat te laten liggen maar hij heeft geen haar dus begrijp niet waarom hij het draagt
Hij heeft haarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen The Queenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:12 schreef zodeju het volgende:
Wie heeft er allemaal al een pizza gehad???
Ja, jullie kunnen al eten....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:12 schreef humpty het volgende:
Blijft nog genoeg overal van over zegt Karen
Je wil toch niet zeggen dat dat haar is wat hij op zijn hoofd heeftquote:
Hij heeft idd haar op zijn hoofdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat haar is wat hij op zijn hoofd heeftdat zijn wat vlashaartjes en ik geloof niet dat dat nog erg hoog opkomt.
Als je door de COS scrolt en over pizza's beleggen leest is dit wel een rare zinquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je door de COS scrolt en over pizza's beleggen leest is dit wel een rare zin
Dat is toch geen haarquote:
Zal is niet zo zijn.....precies wat ik er van verwachte....7 gemaakt hoor ik precies haar groepje...?????quote:
Rare comment maar goed. Man heeft nog vele haren op z’n hoofd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat haar is wat hij op zijn hoofd heeftdat zijn wat vlashaartjes en ik geloof niet dat dat nog erg hoog opkomt.
Welnee Ashley vroeg hoeveel bodems Randy klaar had en dat waren er 7quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal is niet zo zijn.....precies wat ik er van verwachte....7 gemaakt hoor ik precies haar groepje...?????
ik hoorde het ook. walgelijk dat gezeur de hele tijd, en jimmy kan er ook wat vanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
Zo’n hatelijke instelling altijd Ashley, wat een negatief mormel.
‘Snel slapen vanavond, kan niet wachten tot de eliminatie, allemaal wegvegen, kan niet wachten’ met dr standaard negatieve attitude.
Ja maar alles wat Ash doet is per definitie foutquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Welnee Ashley vroeg hoeveel bodems Randy klaar had en dat waren er 7
de rest ging hij nog maken
Klopt, ik mag Jimmy op zich wel maar steeds minder. Hij kan kan echt vies zijn. Hoop inmiddels eigenlijk voor die hele bende dat Jimmy dan maar vertrekt van die 3.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. walgelijk dat gezeur de hele tijd, en jimmy kan er ook wat van
Belgen hebben idd wel wat 'andere' eet gewoonten lijkt het welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:17 schreef Roxiebb het volgende:
Sommige Belgen eten heel onsmakelijk… Karen en Glenn voorop.
ok.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Welnee Ashley vroeg hoeveel bodems Randy klaar had en dat waren er 7
de rest ging hij nog maken
Dat komt zo bij de rest.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Geeft een stukkie weg... kutwijven..
Ik zeg niet dat hij kaal is maar je kijkt er zo doorheen en ziet dat hij kaal zal worden..quote:
Wat heeft dat nu met Belgen te makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Belgen hebben idd wel wat 'andere' eet gewoonten lijkt het wel
Een beetje sociaal delen kan geen kwaad, natuurlijk komen er zoveel pizza dat ze het weer uitkotsen moeten .quote:
Ja want de Nederlanders eten allemaal erg netjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:17 schreef Roxiebb het volgende:
Sommige Belgen eten heel onsmakelijk… Karen en Glenn voorop.
Omdat hij geruild heeft met Delano? wat kinderachtig danquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty praat dus nog steeds niet tegen jimmy...het is ok zegt hij tegen ashley
Dat is toch ook wel triest hoor dat je dan niets zegt.. zegt ook weer genoeg over hem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty praat dus nog steeds niet tegen jimmy...het is ok zegt hij tegen ashley
Ik snap je punt niet .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij kaal is maar je kijkt er zo doorheen en ziet dat hij kaal zal worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |