Misschien heeft Ty gedacht dat hij meer kans had tegen Dilano dan tegen Jimmy.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat hij geruild heeft met Delano? wat kinderachtig dan
Het kan haast niet anders dat zij gaat , niet dat ik het nou zo leuk vind dat Ty zou blijven, maar alles wijst erop dat zij gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
En morgen staat ze in de draaideurAl denk ik niet dat een vrouw er uit gaat, dus zal Ty wel worden
Kunnen de Italianen nog wat van leren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Die rand van de pizza is wel een top idee van karen geweest..
Ziet er idd prima uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ziet er nog redelijk uit.
[ afbeelding ]
Maar dan gaat er weer een vrouw eruit?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders dat zij gaat , niet dat ik het nou zo leuk vind dat Ty zou blijven, maar alles wijst erop dat zij gaat
Nja toch hebben die pizza's wel een randje.. geen idee hoe dat dan komt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen de Italianen nog wat van leren.
Laat maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja toch hebben die pizza's wel een randje.. geen idee hoe dat dan komt?
Ja dat is dan weer een beetje jammer, snap niet dat ze um even terug gooit in de ovenquote:
Je zegt niet dat hij kaal is inderdaad, je zegt dat hij geen haar heeft, dat is hetzelfdequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij kaal is maar je kijkt er zo doorheen en ziet dat hij kaal zal worden..
Hij dan toch ook niet met.tyron. waarom er tegen ashley over praten ipv op tyron afstappenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty praat dus nog steeds niet tegen jimmy...het is ok zegt hij tegen ashley
Ja ? Gaat het om de man vrouw verhouding of NL Belg?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan gaat er weer een vrouw eruit?
Dat was toch de echte reden van Randy en Ro om Dilano onder de bus te gooien ipv Alicequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Misschien heeft Ty gedacht dat hij meer kans had tegen Dilano dan tegen Jimmy.
Tsja......quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij dan toch ook niet met.tyron. waarom er tegen ashley over praten ipv op tyron afstappen
Pff echt man jezus .. je dropt zelf een comment die totaal niks te maken heeft met wat ik zeg en komt vervolgens met ‘je bent niet de makkelijkste he?’, sommige users hier zijn echt king in zaken omdraaien lol. Nevermind Fruitje ✌🏼quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste hè?
Gabbers zijn kaal.
Allemaal de schuld van Jimmy, die wil met alleen mannen overblijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan gaat er weer een vrouw eruit?
Zij gaat/moet weg en dat gaat ook gebeuren anders besodemietert BB onsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ? Gaat het om de man vrouw verhouding of NL Belg?
Mensen moesten stemmen en als ik de polls een beetje zie dan staat zij toch echt onderaan.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff echt man jezus .. je dropt zelf een comment die totaal niks te maken heeft met wat ik zeg en komt vervolgens met ‘je bent niet de makkelijkste he?’, sommige users hier zijn echt king in zaken omdraaien lol. Nevermind Fruitje ✌🏼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |