Begrijp je het echt niet of doe je maar alsofquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet .
Eerst zeg je dat hij geen haar heeft , dan zijn het vlashaartjes en nu wordt hij kaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef BB-King het volgende:
Misschien een leuk spelletje voor de bewoners.
Een flinke slok water in de mond en elkaar slaan met een pizzapunt.
Dat is garantie voor een hoop lol en gezelligheid.
Drank zou ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef BB-King het volgende:
oh is Ty beledigd daarom dat hebik even gemistquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat hij geruild heeft met Delano? wat kinderachtig dan
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef BB-King het volgende:
Misschien wel omdat hij een verhaal erbij vertelde dat hij dat uit alle goedheid deed en wat er voor over had....alleen vergat hij te vertellen dat het niet voor niks was en een vrijstelling voor hemzelf de week erop had.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat hij geruild heeft met Delano? wat kinderachtig dan
Dat. En dan daar boven op; who cares? Weet je hoe kut het voor de meeste mannen is om kaal te worden? Machteloos een deel van je identiteit verloren zien gaan. Niet iets om over te grappen of neerbuigend over te doen, al is dat heel geaccepteerd gemaakt in de maatschappij.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet .
Eerst zeg je dat hij geen haar heeft , dan zijn het vlashaartjes en nu wordt hij kaal.
Ik vraag me af of je zelf begrijpt wat je daarmee zegt. maar laat idd maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Begrijp je het echt niet of doe je maar alsof![]()
Ik laat het hier verder bij.. lijkt me het verstandigst![]()
De laatste pizza’s zijn ook in de maak.
Ik ken best veel gabbers.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat. En dan daar boven op; who cares? Weet je hoe kut het voor de meeste mannen is om kaal te worden? Machteloos een deel van je identiteit verloren zien gaan. Niet iets om over te grappen of neerbuigend over te doen, al is dat heel geaccepteerd gemaakt in de maatschappij.
Hoop het voor ze maar kan zomaar zijn dat ze alles moeten inleverenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:30 schreef zodeju het volgende:
Nou alles wat over is kan de rest van de week gebruikt worden bij het koken.
Je bent niet de makkelijkste hè?quote:
Maar die willen zelf kaal zijn, heeft niks te maken die zelf kaal worden door de leeftijd/genequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste hè?
Gabbers zijn kaal.
Zelf ook van alles gesnaaidquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:57 schreef humpty het volgende:
Jimmy kan er ook niet best tegen dat al die mensen er om heen staan
En morgen staat ze in de draaideurquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb Sabo vanmiddag weinig gezien . Maar ze is er nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |