Jij stemt toch ook niet? Dan maakt het ook weinig uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou de regie dat nou doen, nergens voor nodig tenzij er een vrijwillig wil oprotten
En dan ongebakken, ze keek niet blijquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:44 schreef humpty het volgende:
Alice; ik zit zo vol ik had er heel veel knoflook en heel veel kaas opgedaan
Vlak Glenn niet uit, die durft ook tegen haar in te gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh bedankt voor het delen. deze is wel HEEL duidelijk. hopelijk geen dubbele exit...TY is de enige die niet bang is voor Ash
Dat klopt, de Regie schopt toch diegene eruit die slecht scoort in de popipolls , je kan stemmen wat je wilquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij stemt toch ook niet? Dan maakt het ook weinig uit
Geperste knoflook kan je heel goed bewaren in een afgesloten potje in de koelkast en een dun laagje olie erop. kan je het een paar maand goedhouden, dus zeker nog 5 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is al de knoflook teentjes aan het persen. Waarom niet wat.andere zeggen er een paar bewaren voor van de.week met het eten. Het moet ook altijd wat mevrouw de generaal wil
Oke.dat wist ik niet in ieder geval bedankt voor de tip. Ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geperste knoflook kan je heel goed bewaren in een afgesloten potje in de koelkast en een dun laagje olie erop. kan je het een paar maand goedhouden, dus zeker nog 5 weken
Is een beetje hoe Jimmy werkt, gaat doen zoals gewenst is.....om verder te komen....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy zonder Ty is best te doen volgens mijn hoor,Ty houd groep ook instand volgens mijn
Inderdaad, jammer dat er enkelen, zijn waar hun tafelmanieren ver te zoeken zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Belgen hebben idd wel wat 'andere' eet gewoonten lijkt het wel
Uiteindelijk kan de kijker alleen maar stemmen op de mensen die bewoners zelf op de bank hebben gezet. maar zo gaat het al vanaf het begin . Dus in die zin weet je dat dat als je gaat kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, de Regie schopt toch diegene eruit die slecht scoort in de popipolls , je kan stemmen wat je wil
ik volg je hier even niet ook omdat ik het niet over Jimmy hadquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is een beetje hoe Jimmy werkt, gaat doen zoals gewenst is.....om verder te komen....
Zit ik de verkeerde te quote?? Sorry.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik volg je hier even niet ook omdat ik het niet over Jimmy had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |