Die smakelijk lach mag dus ook niet meer van de queen......is ze eigenlijk al met de volgende stemming bezig..... De oudere heren gingen nu niet echt met haar mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
danny: op wie ben je nu bezig?
ashely; op wie? dat zal ik je zo vertellen!
Jimmy: ronahi..
ashely ja die was ook zo vreeeselijk hard aan het lachen
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook
maar schijn een roze bril te hebben
Deze snap ik even nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro do een probleem heeft met ty
en dat misbruikt zij ten volste
nog 25 uurquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je mag er ook niets over zeggen want dan heb je weer een TR aan je broek hangen.
Maar ik zie geen roze bril , wel dat je verder kan kijken dan wat je ziet
[ afbeelding ]
Sabo is weer helemaal happy ..
Geen ogen dicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:55 schreef Adat231 het volgende:
mogen ze wel op bed liggen dan? zo vroeg?
Ja tuurlijk alle aandacht van Ty daar heeft ze het van het begin af aan al op gemuntquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je mag er ook niets over zeggen want dan heb je weer een TR aan je broek hangen.
Maar ik zie geen roze bril , wel dat je verder kan kijken dan wat je ziet
[ afbeelding ]
Sabo is weer helemaal happy ..
Ja precies , Dillie was haar opstapje en nu heeft ze eindelijk de aandacht van Tyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja tuurlijk alle aandacht van Ty daar heeft ze het van het begin af aan al op gemunt
Dat is ook wel een rare regel. Verbied gewoon dat bedliggen. Dan is het duidelijk.quote:
hij is gediagnosticeerd toen hij jong wasquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef humpty het volgende:
Vandaag wat meer gekeken en ik zie Tom toch echt met van alles bezig
doet mee met het sporten ,kaarten ,pizza bakken ,opruimen en nu pingpongen met Alice
Ik heb geen ADHD maar zou als ik daar zat ook mijn rustmomentje even pakken
Ik zie eigenlijk een jongen met een hart van goud
Terwijl zij en Karen de meest kinderachtige spelletjes bedenken...verkleed partijtje met de jongens...lekker een pot chips opeten op bed.....en dan Karen haar lach wel leuk vinden dat gehinik.....zonder aanleidingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:53 schreef marky het volgende:
Ashley ga lekker naar huis dan als je er niet tegen kan.
Dat slurpgeluidje?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Danny![]()
niet meer dat geluidje met de tanden/ tong maken
Little do they know...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil weten of Jimmy nog iets specifieks wil doen vanavond![]()
Het kán immers zijn laatste avond zijn
behalve in de cosquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is gediagnosticeerd toen hij jong was
en ik kan me vergissen maar volgens mij heeft hij ook medicatie
heel veel trekjes van hem wijzen naar ADHD
maar daar is verder niks mis mee
Tom is vanaf week 1 weggezet als de ietwat rare/aanwezige/drukke/dominante man
voornamelijk door Do en Ro
maar anderen namen dat over
soort als iemand het maar hard genoeg roept ga je het vanzelf zo zien
Ik vind het wel grappig dat zij zo met elkaar klikkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Tom gaan klappen en een spel doen
ze?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat slurpgeluidje?
Daar is ze juist zo trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |