Dat kind liegt chronisch. Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze 9 dagen niet was geweest. Dan loop je echt niet meer zo rustig rond hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Nu weer over haar stoelgang BB wil het ook niet meer horen
Sabeau heeft donders goed door dat groep Ty dankzij ro/ do een probleem heeft met tomquote:
Net vertelde ze heel iets anders ..het was al wel op gang gekomenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kind liegt chronisch. Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze 9 dagen niet was geweest. Dan loop je echt niet meer zo rustig rond hoor.
Alles voor de aandachtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Net vertelde ze heel iets anders ..het was al wel op gang gekomen
maar alles was er nog niet uit
Tom is ook gewoon onhandig in communicatie en gedrag. Zit ondertussen halve dagen in dat groene hok.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef engine het volgende:
Het is wel toevallig dat meerdere niet handig om kunnen met Tom maar dat het volledig bij die anderen ligt altijd. Net iets te toevallig als je het mij vraagt.
Vond het daarom ook leuk dat tvuitzending ook liet zien dat Ashley geblokt werd door Tom omdat hij haar geen hug wilde geven. Ashley 3keer zeggen doe normaal ik mag je toch wel een hug geven....Maar nee wilde hij niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef engine het volgende:
Het is wel toevallig dat meerdere niet handig om kunnen met Tom maar dat het volledig bij die anderen ligt altijd. Net iets te toevallig als je het mij vraagt.
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |