ADHD met een vleugje autisme noemt hij hetzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is gediagnosticeerd toen hij jong was
en ik kan me vergissen maar volgens mij heeft hij ook medicatie
heel veel trekjes van hem wijzen naar ADHD
maar daar is verder niks mis mee
Tom is vanaf week 1 weggezet als de ietwat rare/aanwezige/drukke/dominante man
voornamelijk door Do en Ro
maar anderen namen dat over
soort als iemand het maar hard genoeg roept ga je het vanzelf zo zien
Liggen ook nietquote:
maar jaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste Waarschuwing
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een geraffineerde tante en het begint een beetje op te vallen dat ze ook Ty om haar vinger probeert te wikkelen.
Gisteravond zat ze in haar zwarte babydolletje met haar benen wijd, waarbij Ty een riante inkijk in Villa Schoonzicht werd gegund. Op enig moment vonden ze het achter de regietafel kennelijk wat te gênant worden, want toen kwam ze alleen nog maar close up met haar gezicht in beeld.
Ik heb het gezien , het lag dik bovenopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat is idd minder duidelijk van het begin van de avond.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ja
vanaf hoe laat
en tot hoe laat
Dan hebben ze mazzel, ze hadden een helepot chips op bed onder deken leeg zitten vreten in half lig zit stand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste Waarschuwing
Ze nemen sws steeds meer een loopje met BB.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan hebben ze mazzel, ze hadden een helepot chips op bed onder deken leeg zitten vreten in half lig zit stand.
Het was wel een slagveld. De eerste tien minuten schreeuwde iedereen door die ruimte helemaal hyper , pas na een kwartier kwam er wat rust ,maar het was te gênant om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was helemaal geen slagveld.....had ze anders ook voor de anderen pizza willen bakken?....Zat als eerste aan tafel.
Al komt ze op de bank, dan staat ze zo weer binnen gelukkig, veel te leuk met haar er in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, madam is niet goed gehumeurd ....![]()
Nou lekker opstappen naar je kindjes of ben je die ook zo gauw zat......
Zou me maar gedeist houden tante niemand daar is die 500vergeten.....
Hij heeft verteld dat hij adhd heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:06 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij net als Ariana aan het begin aan de groep duidelijk had gemaakt dat hij ADHD en een bepaalde vorm van autisme heeft had de groep daar rekening mee kunnen houden.
nee hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat hij adhd heeft
Die autisme heeft hij gekregen van alle kojkers en streamers die allemaal psygologie hebben gestudeerd
Er staat ergens een filmpje in een van de cossen waarin hij het zelf uitlegtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat hij adhd heeft
Die autisme heeft hij gekregen van alle kojkers en streamers die allemaal psygologie hebben gestudeerd
Ja de adhd ja dat kloptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
heeft hij zelf in een gesprek met ash gezegd
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef humpty het volgende:
Vandaag wat meer gekeken en ik zie Tom toch echt met van alles bezig
doet mee met het sporten ,kaarten ,pizza bakken ,opruimen en nu pingpongen met Alice
Ik heb geen ADHD maar zou als ik daar zat ook mijn rustmomentje even pakken
Ik zie eigenlijk een jongen met een hart van goud
Ronahi had niet op dilano gestemd maar ook op Alice als vrijstelling en op tyron.maar jimmy verweet haar en randy dat door hun dilano erop stond.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:23 schreef zodeju het volgende:
Glenn is er ook niet mee eens. (kan het slecht verstaan) maar Jimmy is zich nu in alle bochten aan het wringen dat hij pissig was op Rohani dat ze op Dylano had gestemd....en dat het vannacht tot hem doordrong dat hij daar helemaal fout zat....Maar goed zei hij en toen ging Glenn weer wat zeggen.
ja en een vleugje assquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |