Ja ze is nog al selectief verontwaardigd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
Ok dus Ashley is boos op Ro omdat ze moest lachen aan tafel..en het te luid was. dus alleen zij mag plezier hebben en karin mag wel de godganse dag schreeuwen en lachen en gillen. duidelijk
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
serieus mogen we dat nou niet meer zien ?
Dat uittellen van de plakjes salami vond ik toch wel de kers op de taart. Zeker als je zag hoeveel er nog over was na afloopquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: wil je eerst uitleg of dat we eerst gaan spelen.
Tom wil uitleg
Ashely gaat het uitleggen
In de keuken, we gaan dingen bewaren voor morgen. We hadden niet hele royale hoeveelheden.
Knoflook, ui etc
maar ashely zei ik wil nu knoflook op mijn pizza hoor
Werd ook gelijk van de stream gehaald de zeur. Niemand mag iets alleen de generaal en haar slaafjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
Ok dus Ashley is boos op Ro omdat ze moest lachen aan tafel..en het te luid was. dus alleen zij mag plezier hebben en karin mag wel de godganse dag schreeuwen en lachen en gillen. duidelijk
Ze gaat mensen steeds meer dingen verwijten die ze zelf doorlopend doetquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ze is nog al selectief verontwaardigd.
Als hij net als Ariana aan het begin aan de groep duidelijk had gemaakt dat hij ADHD en een bepaalde vorm van autisme heeft had de groep daar rekening mee kunnen houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom is ook gewoon onhandig in communicatie en gedrag. Zit ondertussen halve dagen in dat groene hok.
Lijkt onderhand meer een dagopvang voor hem te worden met af en toe Ashley en Jimmy die hem weer komen bijpraten en helpen om erdoor heen te komen.
Als het iets te ingewikkeld of te druk wordt is ie weg en trekt iet het niet. En daar is niets mis mee uiteraard. Maar vraag me af of je dan daar wel op je plek zit
Zo, madam is niet goed gehumeurd ....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:07 schreef marky het volgende:
Ashley wat een zeikwijf ga lekker naar huis.
Liggen wel, slapen nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:55 schreef Adat231 het volgende:
mogen ze wel op bed liggen dan? zo vroeg?
Het is een geraffineerde tante en het begint een beetje op te vallen dat ze ook Ty om haar vinger probeert te wikkelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En je mag er ook niets over zeggen want dan heb je weer een TR aan je broek hangen.
Maar ik zie geen roze bril , wel dat je verder kan kijken dan wat je ziet
[ afbeelding ]
Sabo is weer helemaal happy ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die vreselijke nep lach van haar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:13 schreef zodeju het volgende:
Misschien moet ze even lekker gaan douchen met al dat stro op haar hoofd . Wie weet verfrist dat een beetje.
En nu lekker zingen zo leuk zo leuk.....tranen biggelen me hier over de wangen.....
Het was helemaal geen slagveld.....had ze anders ook voor de anderen pizza willen bakken?....Zat als eerste aan tafel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: wat een gezanik om een paar pizza's nog nooit zo'n slagveld gezien
tom is blij dat ze allemaal een hele pizza hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |