ik zal opletten of hij hier overvliegt vanaf Teugequote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
Vluchtnummer bekend voor morgen voor Tom & Ashley ✈️
Leuk om te volgen via de pc
Om 11 uur zal hij boven het huis zijn
PH-ZVC of PH-WDR
Ja begrijp ik er ook uit. Dilano, Alice,tyron en sabeau dus ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef marky het volgende:
Dus 4 nederlanders zijn gevraagd om mee te doen. Hoe waardeloos moeten die aanmeldingen zijn geweest.
daar heb ik wel iets over gelezen , ik ben niet zo van de vliegtuigen maar ik moet hier wel om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
PH-ZVC of PH-WDR
ongeveer wat ik dachtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
zoveel mensen jaloers op jou, je bent zo'n mooi mens
alice tegen saba
nou jeee die heb ook dr verstand in dr pukkels zitten dus
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
PH-ZVC of PH-WDR
Dat snap ik dan weer niet : hoezo jaloers? Dat soort uitspraken doen pubers . die zijn nog bezig met strijd mooier beter leuker zijn waar mensen jaloers op worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
zoveel mensen jaloers op jou, je bent zo'n mooi mens
alice tegen saba
nou jeee die heb ook dr verstand in dr pukkels zitten dus
Als ik online op Instagram en Twitter een beetje het niveau zie van de gemiddelde BB-volger, denk ik dat je heel erg veel van de aanmeldingen al in de prullenbak kunt gooien, als dat veel van die mensen zijn. Verder blijft het TV en moet het scoren dus dan puzzelen ze tot de best mogelijke samenstelling. Bij de NL aanmeldingen zaten er dus toch te weinig mensen die bij deze groep pasten denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef marky het volgende:
Dus 4 nederlanders zijn gevraagd om mee te doen. Hoe waardeloos moeten die aanmeldingen zijn geweest.
Casting bureaus etcquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ik online op Instagram en Twitter een beetje het niveau zie van de gemiddelde BB-volger, denk ik dat je heel erg veel van de aanmeldingen al in de prullenbak kunt gooien, als dat veel van die mensen zijn. Verder blijft het TV en moet het scoren dus dan puzzelen ze tot de best mogelijke samenstelling. Bij de NL aanmeldingen zaten er dus toch te weinig mensen die bij deze groep pasten denk ik.
Neemt niet weg dat het mij ook verbaast trouwens 😅 wist niet dat het zo werkte en dacht dat het enkel met aanmeldingen ging eigenlijk. En vraag me ook af hoe deze mensen zijn gezocht/gevonden enz.
want castingbureaus leveren kwaliteitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar ja, je moet wat. Liever een beetje kwaliteit 😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |