omdat het kanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef lojanda het volgende:
Is er een reden waarom Tom zijn zonnebril op heeft?
quote:
Dat zou nog leuker zijn maar daar ga ik niet vanuitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als we mazzel hebben mogen we er 2 uitzwaaien
Ik zie toch liever dat er voor nu nog zo weinig mogelijk bewoners weggaan want dan wordt het alleen maar stiller en saaier.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope is niet nodig. Ze redden het makkelijk met 6 de laatste week in kan prima. Met 3 op de bank gaat er 1 weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ze moeten tv maken en dat doe je niet als je slaapt..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
lijkt me wel verrot
iedereen heeft wel eens een avondje dat hij/zij vroeg wil slapen
maar dat kan niet want de lampen zijn aan
en je als het wel lukt wordt je wakker gemaakt voor een batt wissel
Als je daar niet tegen kan.... ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
lijkt me wel verrot
iedereen heeft wel eens een avondje dat hij/zij vroeg wil slapen
maar dat kan niet want de lampen zijn aan
en je als het wel lukt wordt je wakker gemaakt voor een batt wissel
vreemd dat het dan van Alice wel normaal werd gevonden, die lag er elke avond vroeg in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan.... ga je toch lekker naar huis.
Ze worden betaald om TV te maken.Dan moet je niet om 8 uur in je bed liggen.
Die heeft daar ook een opmerking over gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd dat het dan van Alice wel normaal werd gevonden, die lag er elke avond vroeg in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |