Hogere kwaliteit dan onfatsoenlijke en niet zo slimme (om het maar zacht uit te drukken) instagram- en twittermensen, ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
want castingbureaus leveren kwaliteit![]()
![]()
je weet dat wat er nu zit exact dat is wat je verschrikkelijk vindtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hogere kwaliteit dan onfatsoenlijke en niet zo slimme (om het maar zacht uit te drukken) instagram- en twittermensen, ja.
voor 1 of 2 coins?quote:
tsssssssquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
Alice heeft ze gekocht
een coin van haar en 1 van Ro
Ze moeten er juist mee doorgaan pesten ze Ashley de deur uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef Lrod01 het volgende:
Shoe, shoe, shoe. Word krankjorem van dat achterlijke woord de hele dag.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat wat er nu zit exact dat is wat je verschrikkelijk vindt
Die piloot zal wel denken moet ik weer die route vliegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niet wachten op dat vliegtuig![]()
![]()
de vierde
denk dat hij vooral heel blij wordt in zijn portemonneequote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die piloot zal wel denken moet ik weer die route vliegen?
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsenquote:
Het is 1 vlucht met 1 boodschap erachter. Dat kost ongeveer 1200/1300 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsen![]()
![]()
Is meer kostenloos vlieguurtjes maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat hij vooral heel blij wordt in zijn portemonnee
Oh, ik dacht dat ze het samen deden.....waarom dan op dezelfde dag????quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |