Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er wėl iets uit voortkomt want wat bij Jill gebeurd is, kan ook bij een ander en als dat zo is: geweldig voor haar. Iedereen moet doen waar ie blij van wordt. Ik heb gewoon moeite met de act die ze opvoert. Įls je dan solliciteert op nationale tv, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist.....veel aandacht wil ze en dat heeft ze nu.....maar beseft niet dat ze ook veel kapot maakt en daarna weer gewoon Ashley uit Schagen is.
Er is in Nederland nog nooit iemand vanuit BB doorgegroeid tot een baan in de media (TV of Radio landelijk) Ze hadden het er gister ook al over. Ze zijn leuk voor zo'n programma maar het zijn de Meilandjes niet. Krijg dan toch het gevoel dat er een groepje mensen in zit dat hun leven buiten het huis zat is en wat anders wil. Dat gevoel had ik al bij Tom die zo druk bezig was met weerwolven te presenteren. Het zijn er dus meer. Ik vind dat jammer want wat zie je dan werkelijk van deze mensen? Toch een gepolijste versie?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:37 schreef Adixsh het volgende: [..] Sorry, maar ik geloof totaal niets van het verhaal dat ze niet begrijpt dat mensen hier naar kijken, niet weten waarom ze zo interessant is om naar te kijken of niet bezig is met iets in de entertainment kunnen doen. Deze vrouw is tot in het kleinste detail voorbereid op hoe ze zichzelf moet neerzetten in een reality programma. Good for her, maar zeg niet dat je super eerlijk bent en doe vervolgens alsof je je nergens van bewust bent. Dat begrijp ik dus niet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En "boven" dachten ze "Laat haar maar lekker zitten", aldus Ashley.
De productieruimte zit dus boven het BB huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Influencer is tegenwoordig een baan. Heb wel eens begrepen dat het heel veel stress geeft. Vraag me af of ze dat liever hebben dan van 9 tot 5.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:48 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er wėl iets uit voortkomt want wat bij Jill gebeurd is, kan ook bij een ander en als dat zo is: geweldig voor haar. Iedereen moet doen waar ie blij van wordt. Ik heb gewoon moeite met de act die ze opvoert. Įls je dan solliciteert op nationale tv, doe het dan goed.
Toen hij wakker werd of in zijn droom.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Glenn heeft gedroomd dat hij thuis zat en dat hij ontgoocheld was
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Er is in Nederland nog nooit iemand vanuit BB doorgegroeid tot een baan in de media (TV of Radio landelijk)
In zijn droom. Hij was ontgoocheld dat hij eruit wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen hij wakker werd of in zijn droom.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Het dak zit er boven, meer niet
Linksboven zie je een duidelijke etage boven de BG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Bjorn presentatorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.
Chantal Braspenning, hoofdredacteur weekblad Party
Andries de Jong, roddeljournalist en auteur
Huub van Ballegooy, hoofd reallife bij Talpa.
Maar denk zomaar dat dat niet is wat Ashley bedoelt, meer voor de camera.....quote:
Volgens mij heeft Chantal haar baan niet aan het programna te danken maar vooral aan haar opleiding.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.
Okee, ik geloof je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linksboven zie je een duidelijke etage boven de BG.
[ afbeelding ]
In allereerste BB Belgiė was er Jeroen Nagels. Heeft achteraf altijd achter de schermen gewerkt in de media.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kan je toch ook niet op wachten. Dat kind is een uur aan het plamurenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Alice het heeft verloren wat betreft op elkaar wachten met ontbijt.
Ik zie Alice haar gezicht opmaken en de rest zit aan tafel.
Bij haar oma.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau ging voor de buis kijken samen. Meid we hebben al 20 jaar geen buis televisie meer maar flatscreen
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.quote:
Dit gaan we de hele dag krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.
Met haar omaatje
Bijna goed geloof dat ze vandaag 60 is geworden.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.
Met haar omaatje
65quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bijna goed geloof dat ze vandaag 60 is geworden.....
Oh....dat zou ook kunnen....maar dat is toch nog jong.....boven de 70 mogen ze me omaatje gaan noemen....quote:
Ik wilde net gaan tikken wat Doriana met haar zender aan het doen is. Die zit er de hele tijd aan te friemelen.quote:
Nou die zitten er toch in BB sommige kijken elke dag naar die vreemde mensen zoals ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Randy had gedroomd dat er vreemde mensen in het bb huis zaten
Als ze "gemixt" aan het kletsen zijn proberen de Belgen meer het Nederlands aan te houden. Als bijvoorbeeld Danny en Glenn buiten onder elkaar zijn wordt het veel "platter". Dan krijg je op de tv onderschrift.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben het aan tafel nu over dialect en het elkaar niet verstaan en hoe bepaalde woorden worden uitgesproken.
Ik denk dat ze aangesproken zijn op het duidelijk Nederlands praten.
Op de buis zou Sabeau zeggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze "gemixt" aan het kletsen zijn proberen de Belgen meer het Nederlands aan te houden. Als bijvoorbeeld Danny en Glenn buiten onder elkaar zijn wordt het veel "platter". Dan krijg je op de tv onderschrift.
En anderen verklaren ons vreemd omdat wij dat elke dag doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:39 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Nou die zitten er toch in BB sommige kijken elke dag naar die vreemde mensen zoals ik
Helemaal als je zegt op FOK! te zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En anderen verklaren ons vreemd omdat wij dat elke dag doen
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal als je zegt op FOK! te zitten.
Buurmanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is nat in Amsterdam, Hier in Brabant zuidoost nog niet.
Ja ze zijn vrij relaxed vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk sfeertje daar op het moment. Leuker dan dat non stop gekonkel.
Geef het een paar uur dan gaat het wel weer beginnen. Speculeren wie er naar huis gaat en de gevolgen voor volgende weekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er dik in.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Geef het een paar uur dan gaat het wel weer beginnen. Speculeren wie er naar huis gaat en de gevolgen voor volgende week
Dat zeg ik überhaupt nooit, groot staatsgeheim wat mij betreftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal als je zegt op FOK! te zitten.
Vanmiddag samen sportenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Geef het een paar uur dan gaat het wel weer beginnen. Speculeren wie er naar huis gaat en de gevolgen voor volgende week
Uitslagen voor deze week staan vast, dus nu even rust in de tent.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moeilijk met het badje aan....maar inderdaad hij maakt geen haast meer...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:59 schreef marky het volgende:
Ty houdt de badjasroutine in de morgen nog aardig vol. BB had de badjas verboden overdag maar tot hoe laat mag het dan wel.
Ja precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mijn leeftijd maar gelukkig noemen mijn kleinkinderen me gewoon opa koos
Hoe vind ik datquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
De dochter van Danny heeft een TikTok filmpje aan haar vader gewijd
Ga hem hier niet posten aangezien er ook mensen inzitten die niet aan BB meedoen
Maar dan zie je toch wel een iets andere Danny
Heb je Mario op bezoekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wie blijft er over het haar van Ashley zaniken?![]()
"Blef jei overmen haar zenieken?
Mag ik ook?quote:
quote:
Michel werkt al een paar jaar voor RTL als medic bij oa Special Forces.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Er is in Nederland nog nooit iemand vanuit BB doorgegroeid tot een baan in de media (TV of Radio landelijk) Ze hadden het er gister ook al over. Ze zijn leuk voor zo'n programma maar het zijn de Meilandjes niet. Krijg dan toch het gevoel dat er een groepje mensen in zit dat hun leven buiten het huis zat is en wat anders wil. Dat gevoel had ik al bij Tom die zo druk bezig was met weerwolven te presenteren. Het zijn er dus meer. Ik vind dat jammer want wat zie je dan werkelijk van deze mensen? Toch een gepolijste versie?
Maar dat was niet zijn werk dat deed hij erbij.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel werkt al een paar jaar voor RTL als medic bij oa Special Forces.
Antwerpse kempen ook nat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is nat in Amsterdam, Hier in Brabant zuidoost nog niet.
Rummikubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen zijn ook aan het knutselen.
Een nieuw kaartspel?
mag ik hem ook aubquote:
Dan vliegen Ronahi en Dora weg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze geen ouderwetse bezem krijgen ipv die stofzuigers
Jungle speedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen zijn ook aan het knutselen.
Een nieuw kaartspel?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze geen ouderwetse bezem krijgen ipv die stofzuigers
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vliegen Ronahi en Dora weg.
daar zijn Jimmy en Tom mee bezugquote:
Rummikubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Tom en Jimmy maken iets wat te maken heeft met 13 kaartjes met nummers 1 t/m 13 er op en de kleuren rood en zwart en iets om ze in te zetten.
oh dat kan zijn wat Tom en Jimmy maken.quote:
ze gaan al snel alleen Tom wil steeds op een moeilijke manier doen en jimmy heeft al vrij snel een makkelijke manier gevonden, maar dringt niet echt door tot Tom hoe Jimmy het bedoeldequote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oh dat kan zijn wat Tom en Jimmy maken.
Maar dan hebben ze heel veel kaartjes nodig
ik ook niet heb het gegoogeld vraag me alleen af hoe ze dat willen makenquote:
Win - win wat mij betreftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vliegen Ronahi en Dora weg.
Ja ze denken er 52 +2 jokers voor nodig te hebben, maar ze moeten er 2x zoveel maken, bij rummycup zijn er altijd dubbelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oh dat kan zijn wat Tom en Jimmy maken.
Maar dan hebben ze heel veel kaartjes nodig
ja en in jaar van Michel en Jill deden ze het ook al dus eigenlijk al van toenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel het idee van Sabeau he.![]()
Die heeft als eerste tijd en energie gestoken en een kaartspel gemaakt.![]()
Tom en Jimmy en Ashley en Karen zijn na-apers.![]()
Of je kan zeggen dat Sabeau hen heeft geļnspireerd.
Ze hebben nog een week de tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ze denken er 52 +2 jokers voor nodig te hebben, maar ze moeten er 2x zoveel maken, bij rummycup zijn er altijd dubbelen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sabeau: "Lieve oma Jezus Christus" Rare naam voor een oma ...
Zal Ash wel krijgen van BB als ze het vraagt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:32 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze dan ook groen en blauwe nagellak?? En geel? En zwart?
Gefeliciteerd omaatjequote:
Oke ben dus verkeerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Het spel bestaat uit 106 steentjes: twee sets van de getallen 1 tot en met 13 in de kleuren oranje/rood/blauw/zwart, en twee jokers. Deze hebben een rood en een zwart gezichtje
ze mogen nog wel even doorgaan
Kaarten is veiliger.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:38 schreef marky het volgende:
BB had geen zin in een ambulance voor de deur.
om die kaarten te maken zijn er meerdere kleuren nagellak uit de wall gehaald volgens mijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:32 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze dan ook groen en blauwe nagellak?? En geel? En zwart?
Is ook wel link.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:38 schreef marky het volgende:
BB had geen zin in een ambulance voor de deur.
BB gaat deze keer hun was doen ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
"Beste bewoners, breng de vuile was naar de voorraadkamer"
Ik denk het eigenlijk wel. Jimmy en Tom hadden het er vanochtend over dat er een nieuwe wasmachine komt. Wellicht tot die tijd.quote:
Chantal was die met die hele harde (soms irritante) lach, die vergeet ik nooitquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar denk zomaar dat dat niet is wat Ashley bedoelt, meer voor de camera.....
Want iemand die niet kijkt naar BB zal nooit weten wie nu Ashley is die achter de schermen werkt..
Zoals die Chantal roept geen enkele beeld bij me op wie zij is.
Daarom kraken die lakens en dekbedovertrekken ook zo, wasserette gebruikt stijfselquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. Jimmy en Tom hadden het er vanochtend over dat er een nieuwe wasmachine komt. Wellicht tot die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom kraken die lakens en dekbedovertrekken ook zo, wasserette gebruikt stijfsel
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Jockari het volgende:
2 jaar geleden hadden we Amy die voortdurend aan het huilen was in BB-huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sorry zat ik in de herhaling, ik lees niet terug en was druk in overleg met de stomaverpleegkundigequote:
Poeppraat dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sorry zat ik in de herhaling, ik lees niet terug en was druk in overleg met de stomaverpleegkundige
Nahh straks ff met spoed naar de chirurg, waarschijnlijk een breuk bij m'n stomaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Poeppraat dus.![]()
Nee,toevallig kwam dit verhaal van de week eerder voorbij.
Sterkte Fritsie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nahh straks ff met spoed naar de chirurg, waarschijnlijk een breuk bij m'n stoma
Ah dat zou mooi zijn, wat een ellende als je niet normaal kunt wassen en alles steeds stinktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. Jimmy en Tom hadden het er vanochtend over dat er een nieuwe wasmachine komt. Wellicht tot die tijd.
Er wordt geklaagd over warmte in het huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:33 schreef OmaJacky het volgende:
Heeft Ty de rol van Dilano over genomen?
De hele tijd met blote bast lopen?
Moet je voor dat niet naar een loodgieter?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nahh straks ff met spoed naar de chirurg, waarschijnlijk een breuk bij m'n stoma
Ik had RRS al aan de lijn maar die zaten VOLquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je voor dat niet naar een loodgieter?![]()
Succes.
Ze zetten de verwarming ook voluit om kleding en dingen te drogen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd over warmte in het huis.
Sterkte zeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt in de tijd van Dido en Roel 2005quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Chantal was die met die hele harde (soms irritante) lach, die vergeet ik nooit
Kunnen ze dat zelf regelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zetten de verwarming ook voluit om kleding en dingen te drogen.
Ja Gna Gna ofzoiets zeiden we toen geloof ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt in de tijd van Dido en Roel 2005
Ach ja,het is vrijdag sportdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Achteruitrij piepje hoorbaar.
Ashley : Zouden daar onze sporttoestellen zijn?
Oh ja nu komt het boven......ze had sowieso een harde stem.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja Gna Gna ofzoiets zeiden we toen geloof ik
Begrijp ik wel.quote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja nu komt het boven......ze had sowieso een harde stem.....
ze zegt het weer heel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley kijkt ervan op dat Ronahi heeft liggen huilen in haar bed na de bekendmaking van de stemlijsten.
Karen : Dat ze het raar vindt dat ze er als doelwit wordt uitgehaald.
Ashley : Je kunt niet aldoor blijven vuren, en denken dat je niks ontvangen gaat. Dat vind ik zo'n rare gedachten. Wel elke keer een kogel willen schieten, maar denken dat je niet gezien wordt. Dat vind ik zo raar.
Ik luister niet want ik word onpasselijk van hoe die twee praten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
Ach hoor ze is al in een bespreking met Big Brother. Want ze is bang dat de kijker niet te zien krijgt wat er speelt.....
Gelukkig legt ze het allemaal goed uit......
Denk ook niet dat ze het overleeft... denk trouwens Randy ook niet. Er zijn nog steeds veel te veel bewoners.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
Ash denkt dat do zich gaat loskoppelen
Als ze zaterdag overleeft
Ik denk het niet
Ik denk ook dat er 2 gaan vertrekkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het overleeft... denk trouwens Randy ook niet. Er zijn nog steeds veel te veel bewoners.
Hier nog een.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kom er op terug om op Danny te stemmen.
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
Ik geloof dat ik mijn mening mag hebben en ik apprecieer het niet om daarop aangesproken te worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet achterbaks. Wat dat clubje van Ashley doet is net zo erg. Die proberen inmiddels al drie weken Ty en Ro op de bank te krijgen.
Met het risico van de wetenschap dat er een Nederlandse man uit moet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
De 'wetenschap' zit er ook wel eens naast...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Met het risico van de wetenschap dat er een Nederlandse man uit moet.
Met den glennquote:
Die vrijdag moet verschikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
Je ziet wel
Hoe langer ze er zitten
Des te vaker ze tussen door gaan eten
Verveling lijkt me
Ik heb de quote eruit gehaaldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn mening mag hebben en ik apprecieer het niet om daarop aangesproken te worden.
De zaterdag doet er niet veel voor onderquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die vrijdag moet verschikkelijk zijn.
Ja en het dan raar vinden dat ze target zijn om uitelkaar te halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiėren van de groep.
Die zijn constant met zijn 2en.
En ze zijn niet eens een duo.
Randy heeft een kussen....een rondequote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
Alle kussens uit de barbieroom liggen op de slaapkamers
Randy schijnt ze te verzamelen
Karen zoekt ook geregeld Glenn, Danny en Tom op. Ashley zie ik dat veel minder doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiėren van de groep.
Ik post enkelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy heeft een kussen....een ronde
Stofzuiger en föhn er uit zal al een hoop schelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
Danny wil rust in het hoofd.
Hij vindt dat er teveel lawaai is in het huis.
Ok. Dan meld ik even dat het niet zo is,,,,ééntje maarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik post enkel
Wat er wordt gezegd
alsof... ach zeg er ook maar niets overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Ashley snappen goed hoe de andere groep werkt, en hoe achterbaks ze te werk gaan.
Wat is dat nou voor een kromme benadering......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny : Hoe komt dat, normaal moet je er nooit niet opstaan, nooit.
Karen : Hoe nooit?
Danny : Omdat ik nooit gedacht had dat die op ons zouden gaan.
ik ook - meerdere keren - al verdeel ik over Ran en Doquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
Hij ziet zijn nominatie als een groot onrecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is wel een zeikerd hoor over zijn nominatie goh hij zou er net als Ash 4 keer opgestaan hebben dan kan die kerel niet hebben dat trekt die niet hoor
Maar waarom zou een ander wel op de bank mogen en hij niet......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij ziet zijn nominatie als een groot onrecht.
Wow zulke gedachten kan ik slecht hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
die is er wel Rohani der eerste woorden waren , we hebben een mol en toen begon ze over die lijstquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat de dames zelf heel tactisch bezig zijn maar dat andere dat niet mogen zijn. Ze zijn zelf net zo erg. En weer dat gelul over die lijst die er niet is.
Ik zat er al op te wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Opaatje is een gepatenteerde naam.
https://www.youtube.com/@:ditisOPAATJE
Hij zou de tussenstand eens moeten zien. Eens zien of hij nu naast zijn schoenen gaat lopen als ze als eerste morgen vrijgesteld worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is wel een zeikerd hoor over zijn nominatie goh hij zou er net als Ash 4 keer opgestaan hebben dan kan die kerel niet hebben dat trekt die niet hoor
Geen ongelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny wil er gewoon doorheen sluipen richting de finale. Geen hem eens ongelijk.
Tactiek, goed er op komen bij de kijkers. Is al niet meer nodig, maar goed, weten hun veel....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
Glenn en Danny hebben de dames hun bed opgemaakt maar het valt de dames niet op....Echt waar.
Oude meuk, leeft hij nog?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Opaatje is een gepatenteerde naam.
https://www.youtube.com/@:ditisOPAATJE
glenn heeft zelf ook een ronde, ze gebruiken ze voor als het licht aan gaatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy heeft een kussen....een ronde
Jawel hoor, alleen streamt hij niet meerquote:
Da kan toch nie?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stofzuiger en föhn er uit zal al een hoop schelen
over zichzelfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
Danny zegt van alles maar het is mij niet duidelijk of hij het over zichzelf heeft of over een ander.
Het gaat over nooit gedacht er op te komen...veel in huis doen..zwakker staan dan haar
???
ja slaat werkelijk nergens opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zou de tussenstand eens moeten zien. Eens zien of hij nu naast zijn schoenen gaat lopen als ze als eerste morgen vrijgesteld worden.
Dat doet ze al steeds. Tom de kastanjes uit het vuur laten halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Zo kan ik ook Big Brother uitspelen, je verschuilen achter anderen...
Over Ronahi die eigenlijk niks wou zeggen bij het vrijstellingsgepsrek.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:34 schreef Ireth het volgende:
"Zelfs met een schouderblessure doet Dilano het sooooo goed!!"
SL op 1, op 2 nog wel beeld??
Alles wordt veel te letterlijk genomen. Uiteindelijk weet iedereen dat het zo niet gaat zijn. Ashley en cs hebben ook al aangegeven dat de finale Ashley, Karen, Jimmy en Tom moet worden. Dan zal de volgorde van vertrek van de andere niet uitmaken. Is dat dan ook een lijst? Ze zullen allemaal werken met een lijst in hun hoofd. Denk dat Ro Tyron niet eens mee wil nemen naar de finale als het er op aan zou komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is er wel Rohani der eerste woorden waren , we hebben een mol en toen begon ze over die lijst
Nou Ashley wat vond je het raar dat Doriana ( die dikke) tussen de maaltijden door trek had en wat te eten pakte......toch wel lekker he....quote:
Volgens mij werd dat idee in BB1 al in praktijk gebracht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel het idee van Sabeau he.![]()
Die heeft als eerste tijd en energie gestoken en een kaartspel gemaakt.![]()
Tom en Jimmy en Ashley en Karen zijn na-apers.![]()
Of je kan zeggen dat Sabeau hen heeft geļnspireerd.
Verkapte sl, dit zien we elke dag om deze tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis weer tijd voor pannenkoeken
Dat wordt de downfall van Karen. Zonde. Dat was altijd de vrolijke noot. Ashley claimt haar helemaal.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het is net Charlotte-Utopia, die had het 24/7 over 'Me Vadur', Sabbel, de hele dag over haar oma.quote:
De Dikke Muis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is net Charlotte-Utopia, die had het 24/7 over 'Me Vadur', Sabbel, de hele dag over haar oma.
Die had het begrip roddelen uitgevonden en verbeterd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Chantal was die met die hele harde (soms irritante) lach, die vergeet ik nooit
waarom moeten de andere er nou weer bij betrokken worden om je punt te behalen, het is en blijft een feit dat Ro het gezegd heeft daar kan je niets aan veranderen en dan kunnen we dat inderdaad letterlijk nemen ja want ze ze het heel duidelijk punt. heeft geen zin om de andere erbij te betrekkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef marky het volgende:
[..]
Alles wordt veel te letterlijk genomen. Uiteindelijk weet iedereen dat het zo niet gaat zijn. Ashley en cs hebben ook al aangegeven dat de finale Ashley, Karen, Jimmy en Tom moet worden. Dan zal de volgorde van vertrek van de andere niet uitmaken. Is dat dan ook een lijst? Ze zullen allemaal werken met een lijst in hun hoofd. Denk dat Ro Tyron niet eens mee wil nemen naar de finale als het er op aan zou komen.
Ook is het wel leuk om Glenn en Danny in de blauwe slaapkamer op bed met de andere te horen praten.....en niet aan Ashley's voeten te zien liggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat wordt de downfall van Karen. Zonde. Dat was altijd de vrolijke noot. Ashley claimt haar helemaal.
IK hoop dat Ashley vroeg maar bed blijft gaan, want met Tom en Jimmy is ze echt veel leuker s'avonds.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
Ah beeld, randy en Alice pannenkoeken bakken...
Kan dan eigenlijk net zo goed een SL met oude beelden zijn bedenk ik me nu...
je zegt precies hetzelfde als mijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat idee in BB1 al in praktijk gebracht.
De rapen zijn gaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was het wachtwoord ook al weer![]()
"Ja maar juhuf, zij doen het oohook!!"quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom moeten de andere er nou weer bij betrokken worden om je punt te behalen, het is en blijft een feit dat Ro het gezegd heeft daar kan je niets aan veranderen en dan kunnen we dat inderdaad letterlijk nemen ja want ze ze het heel duidelijk punt. heeft geen zin om de andere erbij te betrekken
is niet van BB of wel?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die had het begrip roddelen uitgevonden en verbeterd.
Dat gesprek heb ik destijds in streamverslagen gezet. Dat was niet Ronahi. Doriana zei dit na haar gesprek met Ashley waarin Ashley zei dingen gehoord te hebben, waaronder dat er een lijst zou zijn. De reacties van zowel Ronahi als Tyron toen Doriana spottend 'zogezegd hebben wij een lijst' zei, zeiden genoeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is er wel Rohani der eerste woorden waren , we hebben een mol en toen begon ze over die lijst
quote:
werd er ook altijd gezegd," als hun in het water springen doe jij het dan ook ?"quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Ja maar juhuf, zij doen het oohook!!"
Precies. Al heb ik helemaal niks met Danny dus die volg ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook is het wel leuk om Glenn en Danny in de blauwe slaapkamer op bed met de andere te horen praten.....en niet aan Ashley's voeten te zien liggen.
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje maar weer:
[ afbeelding ]
ik heb het ook gezien nah ok dan was het Doriana maar zoals hun zeiden we hebben geen lijst en er over zatten te gniffelen was gewoon sarcastisch dat bedoelde ze echt niet serieus het was echt op te merken dat ze dus wel een lijst haddenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik destijds in streamverslagen gezet. Dat was niet Ronahi. Doriana zei dit na haar gesprek met Ashley waarin Ashley zei dingen gehoord te hebben, waaronder dat er een lijst zou zijn. De reacties van zowel Ronahi als Tyron toen Doriana spottend 'zogezegd hebben wij een lijst' zei, zeiden genoeg.
Er was gewoon geen lijst, er was iemand die dat tegen Ashley gezegd had. Dat kwam overigens van Karen af. Hoe die erbij kwam weet ik niet.
Dat was ik!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had het over die vest van Randy? die shirt van Mary j Blige heeft hij ook steeds aan
Het is al meerdere keren weerlegt. Er is geen lijst. En volgens mij mag ik het formuleren zoals ik dat wens. Daar ga jij niet over dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom moeten de andere er nou weer bij betrokken worden om je punt te behalen, het is en blijft een feit dat Ro het gezegd heeft daar kan je niets aan veranderen en dan kunnen we dat inderdaad letterlijk nemen ja want ze ze het heel duidelijk punt. heeft geen zin om de andere erbij te betrekken
Ben alleen wel bang dat het niet veel boeiender gaat worden vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef GayGuy het volgende:
Goeiedag. Zo te lezen, in het streamverslagen topic, heb ik niets gemist😉
Een papieren lijst?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien nah ok dan was het Doriana maar zoals hun zeiden we hebben geen lijst en er over zatten te gniffelen was gewoon sarcastisch dat bedoelde ze echt niet serieus het was echt op te merken dat ze dus wel een lijst hadden
Het is ook leuk voor dylano voelt zich zo toch gewaardeerd.. Hij zit ook graag bij dat groepje.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jongleren ... gaat ook nergens over, maar ze houden zichzelf in ieder geval bezig.
Jazeker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dat haalde ik er echt niet uit. 'Zogezegd' zei Doriana als in "Er is 'zogenaamd' een lijst". Waarom die toevoeging als er wel een lijst zou zijn? Er stond ook verbazing op het gezicht van Tyron, het gegniffel van Ronahi sloeg wat mij betreft meer op de belachelijke suggestie dat er een lijst was en de poging iets los te krijgen bij Doriana.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien nah ok dan was het Doriana maar zoals hun zeiden we hebben geen lijst en er over zatten te gniffelen was gewoon sarcastisch dat bedoelde ze echt niet serieus het was echt op te merken dat ze dus wel een lijst hadden
hear hear ... maar wat dat betreft pas eigenlijk alles wel in de SC (behalve CoS natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:00 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "hier analyseren we tot we een ons wegen-topic" komen?
Ipv hier
En Dilo steeds dat grijze broekje, ook nooit een leuke sport(ieve) broek, jeans ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had het over die vest van Randy? die shirt van Mary j Blige heeft hij ook steeds aan
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker welWelk jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |