Alles wordt veel te letterlijk genomen. Uiteindelijk weet iedereen dat het zo niet gaat zijn. Ashley en cs hebben ook al aangegeven dat de finale Ashley, Karen, Jimmy en Tom moet worden. Dan zal de volgorde van vertrek van de andere niet uitmaken. Is dat dan ook een lijst? Ze zullen allemaal werken met een lijst in hun hoofd. Denk dat Ro Tyron niet eens mee wil nemen naar de finale als het er op aan zou komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is er wel Rohani der eerste woorden waren , we hebben een mol en toen begon ze over die lijst
Nou Ashley wat vond je het raar dat Doriana ( die dikke) tussen de maaltijden door trek had en wat te eten pakte......toch wel lekker he....quote:
Volgens mij werd dat idee in BB1 al in praktijk gebracht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel het idee van Sabeau he.![]()
Die heeft als eerste tijd en energie gestoken en een kaartspel gemaakt.![]()
Tom en Jimmy en Ashley en Karen zijn na-apers.![]()
Of je kan zeggen dat Sabeau hen heeft geïnspireerd.
Verkapte sl, dit zien we elke dag om deze tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis weer tijd voor pannenkoeken
Dat wordt de downfall van Karen. Zonde. Dat was altijd de vrolijke noot. Ashley claimt haar helemaal.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiëren van de groep.
Die zijn constant met zijn 2en.
En ze zijn niet eens een duo.
Het is net Charlotte-Utopia, die had het 24/7 over 'Me Vadur', Sabbel, de hele dag over haar oma.quote:
De Dikke Muis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is net Charlotte-Utopia, die had het 24/7 over 'Me Vadur', Sabbel, de hele dag over haar oma.
Die had het begrip roddelen uitgevonden en verbeterd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Chantal was die met die hele harde (soms irritante) lach, die vergeet ik nooit
waarom moeten de andere er nou weer bij betrokken worden om je punt te behalen, het is en blijft een feit dat Ro het gezegd heeft daar kan je niets aan veranderen en dan kunnen we dat inderdaad letterlijk nemen ja want ze ze het heel duidelijk punt. heeft geen zin om de andere erbij te betrekkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef marky het volgende:
[..]
Alles wordt veel te letterlijk genomen. Uiteindelijk weet iedereen dat het zo niet gaat zijn. Ashley en cs hebben ook al aangegeven dat de finale Ashley, Karen, Jimmy en Tom moet worden. Dan zal de volgorde van vertrek van de andere niet uitmaken. Is dat dan ook een lijst? Ze zullen allemaal werken met een lijst in hun hoofd. Denk dat Ro Tyron niet eens mee wil nemen naar de finale als het er op aan zou komen.
Ook is het wel leuk om Glenn en Danny in de blauwe slaapkamer op bed met de andere te horen praten.....en niet aan Ashley's voeten te zien liggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat wordt de downfall van Karen. Zonde. Dat was altijd de vrolijke noot. Ashley claimt haar helemaal.
IK hoop dat Ashley vroeg maar bed blijft gaan, want met Tom en Jimmy is ze echt veel leuker s'avonds.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
Ah beeld, randy en Alice pannenkoeken bakken...
Kan dan eigenlijk net zo goed een SL met oude beelden zijn bedenk ik me nu...
je zegt precies hetzelfde als mijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat idee in BB1 al in praktijk gebracht.
De rapen zijn gaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was het wachtwoord ook al weer![]()
"Ja maar juhuf, zij doen het oohook!!"quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom moeten de andere er nou weer bij betrokken worden om je punt te behalen, het is en blijft een feit dat Ro het gezegd heeft daar kan je niets aan veranderen en dan kunnen we dat inderdaad letterlijk nemen ja want ze ze het heel duidelijk punt. heeft geen zin om de andere erbij te betrekken
is niet van BB of wel?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die had het begrip roddelen uitgevonden en verbeterd.
Dat gesprek heb ik destijds in streamverslagen gezet. Dat was niet Ronahi. Doriana zei dit na haar gesprek met Ashley waarin Ashley zei dingen gehoord te hebben, waaronder dat er een lijst zou zijn. De reacties van zowel Ronahi als Tyron toen Doriana spottend 'zogezegd hebben wij een lijst' zei, zeiden genoeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is er wel Rohani der eerste woorden waren , we hebben een mol en toen begon ze over die lijst
quote:
werd er ook altijd gezegd," als hun in het water springen doe jij het dan ook ?"quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Ja maar juhuf, zij doen het oohook!!"
Precies. Al heb ik helemaal niks met Danny dus die volg ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook is het wel leuk om Glenn en Danny in de blauwe slaapkamer op bed met de andere te horen praten.....en niet aan Ashley's voeten te zien liggen.
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje maar weer:
[ afbeelding ]
ik heb het ook gezien nah ok dan was het Doriana maar zoals hun zeiden we hebben geen lijst en er over zatten te gniffelen was gewoon sarcastisch dat bedoelde ze echt niet serieus het was echt op te merken dat ze dus wel een lijst haddenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik destijds in streamverslagen gezet. Dat was niet Ronahi. Doriana zei dit na haar gesprek met Ashley waarin Ashley zei dingen gehoord te hebben, waaronder dat er een lijst zou zijn. De reacties van zowel Ronahi als Tyron toen Doriana spottend 'zogezegd hebben wij een lijst' zei, zeiden genoeg.
Er was gewoon geen lijst, er was iemand die dat tegen Ashley gezegd had. Dat kwam overigens van Karen af. Hoe die erbij kwam weet ik niet.
Dat was ik!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had het over die vest van Randy? die shirt van Mary j Blige heeft hij ook steeds aan
Het is al meerdere keren weerlegt. Er is geen lijst. En volgens mij mag ik het formuleren zoals ik dat wens. Daar ga jij niet over dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom moeten de andere er nou weer bij betrokken worden om je punt te behalen, het is en blijft een feit dat Ro het gezegd heeft daar kan je niets aan veranderen en dan kunnen we dat inderdaad letterlijk nemen ja want ze ze het heel duidelijk punt. heeft geen zin om de andere erbij te betrekken
Ben alleen wel bang dat het niet veel boeiender gaat worden vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef GayGuy het volgende:
Goeiedag. Zo te lezen, in het streamverslagen topic, heb ik niets gemist😉
Een papieren lijst?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien nah ok dan was het Doriana maar zoals hun zeiden we hebben geen lijst en er over zatten te gniffelen was gewoon sarcastisch dat bedoelde ze echt niet serieus het was echt op te merken dat ze dus wel een lijst hadden
Het is ook leuk voor dylano voelt zich zo toch gewaardeerd.. Hij zit ook graag bij dat groepje.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jongleren ... gaat ook nergens over, maar ze houden zichzelf in ieder geval bezig.
Jazeker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dat haalde ik er echt niet uit. 'Zogezegd' zei Doriana als in "Er is 'zogenaamd' een lijst". Waarom die toevoeging als er wel een lijst zou zijn? Er stond ook verbazing op het gezicht van Tyron, het gegniffel van Ronahi sloeg wat mij betreft meer op de belachelijke suggestie dat er een lijst was en de poging iets los te krijgen bij Doriana.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien nah ok dan was het Doriana maar zoals hun zeiden we hebben geen lijst en er over zatten te gniffelen was gewoon sarcastisch dat bedoelde ze echt niet serieus het was echt op te merken dat ze dus wel een lijst hadden
hear hear ... maar wat dat betreft pas eigenlijk alles wel in de SC (behalve CoS natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:00 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "hier analyseren we tot we een ons wegen-topic" komen?
Ipv hier
En Dilo steeds dat grijze broekje, ook nooit een leuke sport(ieve) broek, jeans ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had het over die vest van Randy? die shirt van Mary j Blige heeft hij ook steeds aan
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jazeker welWelk jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |