Met den glennquote:
Die vrijdag moet verschikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
Je ziet wel
Hoe langer ze er zitten
Des te vaker ze tussen door gaan eten
Verveling lijkt me
Ik heb de quote eruit gehaaldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn mening mag hebben en ik apprecieer het niet om daarop aangesproken te worden.
De zaterdag doet er niet veel voor onderquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die vrijdag moet verschikkelijk zijn.
Ja en het dan raar vinden dat ze target zijn om uitelkaar te halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiėren van de groep.
Die zijn constant met zijn 2en.
En ze zijn niet eens een duo.
Randy heeft een kussen....een rondequote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
Alle kussens uit de barbieroom liggen op de slaapkamers
Randy schijnt ze te verzamelen
Karen zoekt ook geregeld Glenn, Danny en Tom op. Ashley zie ik dat veel minder doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiėren van de groep.
Die zijn constant met zijn 2en.
En ze zijn niet eens een duo.
Ik post enkelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy heeft een kussen....een ronde
Stofzuiger en föhn er uit zal al een hoop schelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
Danny wil rust in het hoofd.
Hij vindt dat er teveel lawaai is in het huis.
Ok. Dan meld ik even dat het niet zo is,,,,ééntje maarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik post enkel
Wat er wordt gezegd
alsof... ach zeg er ook maar niets overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Ashley snappen goed hoe de andere groep werkt, en hoe achterbaks ze te werk gaan.
Wat is dat nou voor een kromme benadering......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny : Hoe komt dat, normaal moet je er nooit niet opstaan, nooit.
Karen : Hoe nooit?
Danny : Omdat ik nooit gedacht had dat die op ons zouden gaan.
ik ook - meerdere keren - al verdeel ik over Ran en Doquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kom er op terug om op Danny te stemmen.
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
Hij ziet zijn nominatie als een groot onrecht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is wel een zeikerd hoor over zijn nominatie goh hij zou er net als Ash 4 keer opgestaan hebben dan kan die kerel niet hebben dat trekt die niet hoor
Maar waarom zou een ander wel op de bank mogen en hij niet......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij ziet zijn nominatie als een groot onrecht.
Wow zulke gedachten kan ik slecht hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
die is er wel Rohani der eerste woorden waren , we hebben een mol en toen begon ze over die lijstquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat de dames zelf heel tactisch bezig zijn maar dat andere dat niet mogen zijn. Ze zijn zelf net zo erg. En weer dat gelul over die lijst die er niet is.
Ik zat er al op te wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Opaatje is een gepatenteerde naam.
https://www.youtube.com/@:ditisOPAATJE
Hij zou de tussenstand eens moeten zien. Eens zien of hij nu naast zijn schoenen gaat lopen als ze als eerste morgen vrijgesteld worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is wel een zeikerd hoor over zijn nominatie goh hij zou er net als Ash 4 keer opgestaan hebben dan kan die kerel niet hebben dat trekt die niet hoor
Geen ongelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny wil er gewoon doorheen sluipen richting de finale. Geen hem eens ongelijk.
Tactiek, goed er op komen bij de kijkers. Is al niet meer nodig, maar goed, weten hun veel....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:20 schreef zodeju het volgende:
Glenn en Danny hebben de dames hun bed opgemaakt maar het valt de dames niet op....Echt waar.
Oude meuk, leeft hij nog?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Opaatje is een gepatenteerde naam.
https://www.youtube.com/@:ditisOPAATJE
glenn heeft zelf ook een ronde, ze gebruiken ze voor als het licht aan gaatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy heeft een kussen....een ronde
Jawel hoor, alleen streamt hij niet meerquote:
Da kan toch nie?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stofzuiger en föhn er uit zal al een hoop schelen
over zichzelfquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
Danny zegt van alles maar het is mij niet duidelijk of hij het over zichzelf heeft of over een ander.
Het gaat over nooit gedacht er op te komen...veel in huis doen..zwakker staan dan haar
???
ja slaat werkelijk nergens opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
ja dat denk ik welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zou de tussenstand eens moeten zien. Eens zien of hij nu naast zijn schoenen gaat lopen als ze als eerste morgen vrijgesteld worden.
Dat doet ze al steeds. Tom de kastanjes uit het vuur laten halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Zo kan ik ook Big Brother uitspelen, je verschuilen achter anderen...
Over Ronahi die eigenlijk niks wou zeggen bij het vrijstellingsgepsrek.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:34 schreef Ireth het volgende:
"Zelfs met een schouderblessure doet Dilano het sooooo goed!!"
SL op 1, op 2 nog wel beeld??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |