Klopt jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja nu komt het boven......ze had sowieso een harde stem.....
ze zegt het weer heel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley kijkt ervan op dat Ronahi heeft liggen huilen in haar bed na de bekendmaking van de stemlijsten.
Karen : Dat ze het raar vindt dat ze er als doelwit wordt uitgehaald.
Ashley : Je kunt niet aldoor blijven vuren, en denken dat je niks ontvangen gaat. Dat vind ik zo'n rare gedachten. Wel elke keer een kogel willen schieten, maar denken dat je niet gezien wordt. Dat vind ik zo raar.
Ik luister niet want ik word onpasselijk van hoe die twee praten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
Ach hoor ze is al in een bespreking met Big Brother. Want ze is bang dat de kijker niet te zien krijgt wat er speelt.....
Gelukkig legt ze het allemaal goed uit......
Denk ook niet dat ze het overleeft... denk trouwens Randy ook niet. Er zijn nog steeds veel te veel bewoners.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
Ash denkt dat do zich gaat loskoppelen
Als ze zaterdag overleeft
Ik denk het niet
Ik denk ook dat er 2 gaan vertrekkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het overleeft... denk trouwens Randy ook niet. Er zijn nog steeds veel te veel bewoners.
Hier nog een.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kom er op terug om op Danny te stemmen.
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
Ik geloof dat ik mijn mening mag hebben en ik apprecieer het niet om daarop aangesproken te worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet achterbaks. Wat dat clubje van Ashley doet is net zo erg. Die proberen inmiddels al drie weken Ty en Ro op de bank te krijgen.
Met het risico van de wetenschap dat er een Nederlandse man uit moet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kom er op terug om op Danny te stemmen.
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
De 'wetenschap' zit er ook wel eens naast...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Met het risico van de wetenschap dat er een Nederlandse man uit moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |