Met den glennquote:
Die vrijdag moet verschikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
Je ziet wel
Hoe langer ze er zitten
Des te vaker ze tussen door gaan eten
Verveling lijkt me
Ik heb de quote eruit gehaaldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn mening mag hebben en ik apprecieer het niet om daarop aangesproken te worden.
De zaterdag doet er niet veel voor onderquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die vrijdag moet verschikkelijk zijn.
Ja en het dan raar vinden dat ze target zijn om uitelkaar te halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiëren van de groep.
Die zijn constant met zijn 2en.
En ze zijn niet eens een duo.
Randy heeft een kussen....een rondequote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
Alle kussens uit de barbieroom liggen op de slaapkamers
Randy schijnt ze te verzamelen
Karen zoekt ook geregeld Glenn, Danny en Tom op. Ashley zie ik dat veel minder doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Het moet iedereen toch opvallen dat Ashley en Karen zich distantiëren van de groep.
Die zijn constant met zijn 2en.
En ze zijn niet eens een duo.
Ik post enkelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Randy heeft een kussen....een ronde
Stofzuiger en föhn er uit zal al een hoop schelenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
Danny wil rust in het hoofd.
Hij vindt dat er teveel lawaai is in het huis.
Ok. Dan meld ik even dat het niet zo is,,,,ééntje maarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik post enkel
Wat er wordt gezegd
alsof... ach zeg er ook maar niets overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Ashley snappen goed hoe de andere groep werkt, en hoe achterbaks ze te werk gaan.
Wat is dat nou voor een kromme benadering......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny : Hoe komt dat, normaal moet je er nooit niet opstaan, nooit.
Karen : Hoe nooit?
Danny : Omdat ik nooit gedacht had dat die op ons zouden gaan.
ik ook - meerdere keren - al verdeel ik over Ran en Doquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kom er op terug om op Danny te stemmen.
Ik ga Randy stemmen.
Voor Tyron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |