In allereerste BB België was er Jeroen Nagels. Heeft achteraf altijd achter de schermen gewerkt in de media.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.
Chantal Braspenning, hoofdredacteur weekblad Party
Andries de Jong, roddeljournalist en auteur
Huub van Ballegooy, hoofd reallife bij Talpa.
Daar kan je toch ook niet op wachten. Dat kind is een uur aan het plamurenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Alice het heeft verloren wat betreft op elkaar wachten met ontbijt.
Ik zie Alice haar gezicht opmaken en de rest zit aan tafel.
Bij haar oma.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau ging voor de buis kijken samen. Meid we hebben al 20 jaar geen buis televisie meer maar flatscreen
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.quote:
Dit gaan we de hele dag krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.
Met haar omaatje
Bijna goed geloof dat ze vandaag 60 is geworden.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.
Met haar omaatje
65quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bijna goed geloof dat ze vandaag 60 is geworden.....
Oh....dat zou ook kunnen....maar dat is toch nog jong.....boven de 70 mogen ze me omaatje gaan noemen....quote:
Ik wilde net gaan tikken wat Doriana met haar zender aan het doen is. Die zit er de hele tijd aan te friemelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |