Heb je Mario op bezoekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wie blijft er over het haar van Ashley zaniken?![]()
"Blef jei overmen haar zenieken?
Mag ik ook?quote:
quote:
Michel werkt al een paar jaar voor RTL als medic bij oa Special Forces.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Er is in Nederland nog nooit iemand vanuit BB doorgegroeid tot een baan in de media (TV of Radio landelijk) Ze hadden het er gister ook al over. Ze zijn leuk voor zo'n programma maar het zijn de Meilandjes niet. Krijg dan toch het gevoel dat er een groepje mensen in zit dat hun leven buiten het huis zat is en wat anders wil. Dat gevoel had ik al bij Tom die zo druk bezig was met weerwolven te presenteren. Het zijn er dus meer. Ik vind dat jammer want wat zie je dan werkelijk van deze mensen? Toch een gepolijste versie?
Maar dat was niet zijn werk dat deed hij erbij.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel werkt al een paar jaar voor RTL als medic bij oa Special Forces.
Antwerpse kempen ook nat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is nat in Amsterdam, Hier in Brabant zuidoost nog niet.
Rummikubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen zijn ook aan het knutselen.
Een nieuw kaartspel?
mag ik hem ook aubquote:
Dan vliegen Ronahi en Dora weg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze geen ouderwetse bezem krijgen ipv die stofzuigers
Jungle speedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen zijn ook aan het knutselen.
Een nieuw kaartspel?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze geen ouderwetse bezem krijgen ipv die stofzuigers
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vliegen Ronahi en Dora weg.
daar zijn Jimmy en Tom mee bezugquote:
Rummikubquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Tom en Jimmy maken iets wat te maken heeft met 13 kaartjes met nummers 1 t/m 13 er op en de kleuren rood en zwart en iets om ze in te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |